Wydania FK: 169,
publikacje: 9012,
wydarzenia: 2235,
opisy i testy: 2073,
galerie zdjęć: 287185,
użytkownicy: 9694
Trwa wyszukiwanie informacji - proszę czekać ...
Wyniki wyszukiwania dla podświetlonej kategorii
Nowości IFA 2017: 77-calowy Panasonic EZ1000 z ekranem OLED
Panasonic wzbogaca swoją ofertę telewizorów o nowy i największy jak dotąd odbiornik z ekranem OLED, zaprezentowany targach IFA 2017 — 77-calowy EZ1000. Ma być dostępny na jasieni w sklepach w całej Europie.
Na tegorocznych targach IFA firma Panasonic prezentuje najszerszą w swojej historii gamę telewizorów OLED, wśród których na szczególną uwagę zasługuje model EZ1000, z największym jak dotąd 77calowym ekranem OLED. Współpracując ściśle z branżą filmową w Hollywood oraz doświadczonymi inżynierami dźwięku z firmy Technics, Panasonic stawia sobie coraz ambitniejsze cele w zakresie jakości telewizyjnego obrazu i dźwięku.
„Coraz więcej konsumentów domaga się prawdziwie kinowych wrażeń w domu nie tylko z najwyższej jakości obrazem, ale także przy odpowiednio wielkich ekranach” — mówi Yasushi Murayama, szef europejskiego działu telewizorów firmy Panasonic. „Dlatego z dumą przedstawiamy najnowszy 77-calowy model telewizora OLED, opracowany według najwyższych standardów, który od jesieni dołączy do naszej oferty”.
Zaprojektowane z myślą o uzupełnieniu nowej linii telewizorów 4K Pro Ultra HD OLED modele LED najnowszej generacji wyposażono w najbardziej zaawansowane procesory, udoskonalone podświetlenie LED i najnowsze panele LCD. Panasonic oferuje nabywcom wyjątkową jakość obrazu HDR we wszystkich modelach 4K.
Telewizory EZ1000 i EZ950 4K Pro HDR OLED wyznaczają nowe standardy w zakresie referencyjnych modeli telewizorów na 2017 rok
Opracowane przez firmę Panasonic rozwiązanie stanowi połączenie najbardziej dokładnego i zaawansowanego technologicznie procesora sygnału wideo oraz niezrównanych możliwości w zakresie kontrastu i reprodukcji barw, uzyskanych za pomocą najnowocześniejszej technologii ekranów OLED. Dzięki temu widzowie oglądający telewizję w domach mogą doświadczyć takich samych emocji i wrażeń jak w sali kinowej. W modelach tych zastosowano najnowocześniejszy chipset Studio Colour HCX2, oferujący niespotykaną intensywność czerni i najwierniejsze odwzorowanie barw, co pozwala na uzyskanie niezwykle wysokiej jakości obrazu.
Podczas procesu dostrajania i testowania telewizorów OLED 4K Pro EZ1000 i EZ950 firma Panasonic współpracowała z profesjonalnymi kolorystami, naukowcami zajmującymi się obrazem oraz inżynierami firm postprodukcyjnych Company 3, EFILM i Encore, które należą do grupy Deluxe. Zatwierdzili oni model EZ1000 jako kliencki monitor referencyjny używany podczas sesji gradacji kolorystycznej hitów kinowych oraz odcinków wysokobudżetowych produkcji telewizyjnych w swoich pracowniach.
Ponadto firma Technicolor — czołowy innowator w zakresie nowych technologii z Hollywood, który stawia sobie za cel zapewnienie widzom na całym świecie możliwe najlepszej jakości obrazu pod względem odwzorowania barw — nawiązała ścisłą współpracę z firmą Panasonic w celu opracowania własnej technologii OLED. Starszy specjalista ds. barw w obrazie kinowym z firmy Technicolor, Mike Sowa, powiedział: „Brakuje nam słów, aby wyrazić nasz podziw i uznanie dla konsekwentnych wysiłków firmy Panasonic na rzecz podnoszenia satysfakcji i przyjemności widzów z oglądania treści odbieranych w jej telewizorach OLED”.
„Twórcze podejście i wiedza techniczna naszego zespołu ekspertów, w którego skład wchodzą specjaliści ds. barw i koloryści, a także zaangażowanie ze strony firmy Panasonic pozwoliły nam wspólnie osiągnąć optymalną jakość obrazu, precyzję wyświetlania i zakres barw. Cieszymy się z możliwości współpracy z firmą, która podziela naszą pasję do osiągania najwyższych parametrów pod względem kolorów w kreowaniu cyfrowych wrażeń i opowiadaniu wciągających historii”.
Fujifilm to koncern mający w swojej ofercie m.in. produkty z zakresu medycyny, poligrafii jak i fotografii. Te ostatnie są oczywiście dla nas najważniejsze, ale i te z dziedzin medycyny, jak chociażby cyfrowe aparaty rentgenowskie, czy też wszelkiego rodzaju urządzenia drukujące nie mogą być dla fotografa profesjonalnego, a nawet entuzjasty fotograficznego obojętne. Coraz częściej mamy do czynienia z wydrukami cyfrowymi, ale w dalszym ciągu te tradycyjne, bazujące na materiałach światłoczułych, są nadal niezwykle ważne w portfolio sprzedażowym firmy Fujifilm.
Bazując na danych publikowanych w raportach CIPA (Camera
& Imaging Product Association, patrz wykres), ogłoszonych 1 kwietnia
2024 roku, można powiedzieć, że na świecie w 2023 r. sprzedano ok.
7,72 mln aparatów cyfrowych, z czego aż 5,99 miliona stanowiły aparaty
z wymienną optyką (bezlusterkowce i lustrzanki), ale co ważniejsze,
rozpatrując japoński rok finansowy (od marca do marca) jest realna
szansa na dwucyfrowy wzrost sprzedaży.
23 kwietnia 2024 r. SIGMA Corporation poinformowała, w tym samym dniu co Tamron, o poszerzeniu oferty obiektywów do aparatów bezlusterkowych, o obiektywy z mocowanie Canon RF. Pierwszym, dostępnym z tym mocowaniem, będzie SIGMA 18-50 mm f/2,8 DC DN | Contemporary. Sigma prezentuje również nazwy pięciu kolejnych obiektywów z tym mocowaniem.
Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024