testowe Test Sony A9, firma atakuje rynek PRO, kolejne zdjęciaJak już pisaliśmy wcześniej 19 kwietnia swoją londyńską premierę miał bezlusterkowiec Sony A9. Podczas konferencji EISA, która odbyła się w dniach 23-25 maja 2017 w Antwerpii mieliśmy możliwość fotografowania tym modelem. Firma Sony przedstawiła też dziennikarzom należącym do organizacji kolejne interesujące fakty dotyczące testowanego Sony A9. Pełny test aparatu opublikujemy w FK 7/17, ale już teraz dzielimy się z Państwem kolejnymi faktami i prezentujemy kilka kolejnych testowych zdjęć.
Od zewnątrz Sony A9 to równie solidna konstrukcja co Sony A7RII dotychczasowy flagowiec rodziny A7. Korpus testowanego A9 zbudowany jest ze stopu magnezu, dzięki czemu udało się połączyć solidność i wytrzymałość z niewielkim ciężarem.
W górnej części korpusu, po lewej stronie wizjera elektronicznego, znajduje się zintegrowany zespół 2 pokręteł, który obraca się w sposób jednoznaczny, skokowy, a każdy obrót jest blokowany specjalnymi przyciskami.
Działa to skutecznie
i jednoznacznie oraz zapobiega przypadkowemu obrotowi, co docenią między
innymi fotoreporterzy.
Par. eksp.: f/2,8; 1/640 s, ISO 200, f=70 mm
Duża matryca testowanego Sony A9 w połączeniu z Sony 24-70 f/2,8 GM to idealne narzędzie do wydobywania detali z tła. fot. K.Patrycy Na pierwszy rzut oka testowany Sony A9 nie różni się z zewnątrz zbytnio od rodziny A7, ma jednak kilka nowych i zmodernizowanych funkcji, które ułatwiają i przyspieszają działaniem.in. nastawianie ostrości w różnych sytuacjach.
Z tyłu korpusu znajduje się wielofunkcyjny przełącznik, który umożliwia łatwe przenoszenie ostrości w kadrze w trybach ustawiania ostrości „strefa”, „punktowy z wyborem czujnika” i „rozszerzany punktowy z wyborem czujnika” — wystarczy naciskać górną, dolną, lewą lub prawą część mini joysticka.
Tuż nad ekranem LCD po jego lewej stronie obok przycisku menu mamy też nowy przycisk funkcyjny C3.
Par. eksp.: f/2,8; 1/2000 s, ISO 200, f=57 mm
Nikt z nas nie lubi fotografować na kolanach. Dzięki odchylanemu ekranowi kadry takie jak powyższy można fotografować w sposób komfortowy, a duża matryca testowanego Sony A9 w połączeniu z Sony 24-70 f/2,8 GM dodatkowo ładnie rozmywa tło. fot. K.Patrycy
data dodania: 08-06-2017
godzina dodania: 09:36
odsłon: 6285 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Szansa na dwucyfrowy wzrost sprzedaży Bazując na danych publikowanych w raportach CIPA (Camera & Imaging Product Association, patrz wykres), ogłoszonych 1 kwietnia 2024 roku, można powiedzieć, że na świecie w 2023 r. sprzedano ok. 7,72 mln aparatów cyfrowych, z czego aż 5,99 miliona stanowiły aparaty z wymienną optyką (bezlusterkowce i lustrzanki), ale co ważniejsze, rozpatrując japoński rok finansowy (od marca do marca) jest realna szansa na dwucyfrowy wzrost sprzedaży. SIGMA 18-50 mm f/2,8 DC DN | Contemporary, pierwszy obiektyw Sigmy z mocowaniem Canon RF 23 kwietnia 2024 r. SIGMA Corporation poinformowała, w tym samym dniu co Tamron, o poszerzeniu oferty obiektywów do aparatów bezlusterkowych, o obiektywy z mocowanie Canon RF. Pierwszym, dostępnym z tym mocowaniem, będzie SIGMA 18-50 mm f/2,8 DC DN | Contemporary. Sigma prezentuje również nazwy pięciu kolejnych obiektywów z tym mocowaniem. Wygraj 2500 euro w EISA MAESTRO 2024 - konkurs „Sport i gry” tylko do 8 maja Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie EISA MAESTRO 2024 - "Sport i gry". Główna nagroda wynosi 1500 euro + 1000 euro w głosowaniu na Facebooku. Żeby wziąć udział w konkursie wystarczy wgrać do serwisu foto-kurier.pl do zakładki zdjęcia seryjne/EISA MAESTRO 2024 pliki o dłuższym boku maksymalnie 1200 pikseli (waga maks. 2 MB). Przy korzystaniu z Photoshopa zdjęcia najlepiej zapisać jako „Zapisz dla internetu” („Save for web”). Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |