testowe Złota dziesiątka Foto-Kuriera w EISA MAESTRO 2018. Zagłosuj na zwycięzców polskiej edycji.ciąg dalszy...Adrian Król
fot. Adrian Król
fot. Adrian Król
fot. Adrian Król
fot. Adrian Król
fot. Adrian Król
fot. Adrian Król
fot. Adrian Król
fot. Adrian Król
data dodania: 16-06-2018
godzina dodania: 09:15
odsłon: 30693 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco To nie takie proste, gdyż tematy, pory roku i plenery są różne. Nie można ich ze sobą porównywać. Ja jednak biorę pod uwagę szczególne warunki klimatyczne w jakich pracował fotograf, a zdjęcia są warte takiego wysiłku. Stawiam na fot. Mateusza Górnego
Ja uwazam, ze Polskę powinny reprezentować zdjecia przedstawiające polską faune, florę i piekne polskie krajobrazy. Mamy Tatry, mazury i wiele innych miejsc którymi możemy sie pochwalić i zareklamować, a nie np Wielki Kanion i tym podobne. Pokażmy naszą rodzinna naturę.
Ciekawie się prezentują serie Pawła Zygmunta i Dariusza Bruhnke, to faktycznie trudny wybór, gdyż to co wybierzemy musi się spodobać i dziennikarzom z innych krajów, a to jest trudne do przewidzenia :(, ale dotychczas kilka razy nam się udało :)
Gratuluje Wszystkim pięknych fotografii. Trudno wybrać bo wszystkie są bardzo dobre. Jestem fanem fotografii pana Dariusza Bruhnke.
Dziękuję Pani Alicjo;) Konkurencja silna:)
Dla mnie miejsce pierwsze: J.Siemoński (nietuzinkowe, niebanalne, to nie tylko seria krajobrazów ale kadry oddają osobowości artysty) drugie: D.Bruhnke (zorza zawsze jest efektowna, seria jest jednorodna) trzecie: P. Klasa (to taka piękna polska seria), czwarte: K. Maksymowicz (też urzekła mnie jednorodność prezentowanej serii). Z wielkim zaciekawieniem będę dalej śledził przebieg konkursu!
Zobacz także:EISA MEASTRO 2013-2014 "Architektura" - wyniki eliminacji krajowych (pełna wersja artykułu z FK 7/2014)
EISA MEASTRO 2013-2014 "Makro / Z bliska" - wyniki eliminacji krajowych (pełna wersja artykułu z FK 7/2013)
Fotorozmowy - papiery MAXIMA, Frontiery, fotografia halogenosrebrowa Fujifilm to koncern mający w swojej ofercie m.in. produkty z zakresu medycyny, poligrafii jak i fotografii. Te ostatnie są oczywiście dla nas najważniejsze, ale i te z dziedzin medycyny, jak chociażby cyfrowe aparaty rentgenowskie, czy też wszelkiego rodzaju urządzenia drukujące nie mogą być dla fotografa profesjonalnego, a nawet entuzjasty fotograficznego obojętne. Coraz częściej mamy do czynienia z wydrukami cyfrowymi, ale w dalszym ciągu te tradycyjne, bazujące na materiałach światłoczułych, są nadal niezwykle ważne w portfolio sprzedażowym firmy Fujifilm. Szansa na dwucyfrowy wzrost sprzedaży Bazując na danych publikowanych w raportach CIPA (Camera & Imaging Product Association, patrz wykres), ogłoszonych 1 kwietnia 2024 roku, można powiedzieć, że na świecie w 2023 r. sprzedano ok. 7,72 mln aparatów cyfrowych, z czego aż 5,99 miliona stanowiły aparaty z wymienną optyką (bezlusterkowce i lustrzanki), ale co ważniejsze, rozpatrując japoński rok finansowy (od marca do marca) jest realna szansa na dwucyfrowy wzrost sprzedaży. SIGMA 18-50 mm f/2,8 DC DN | Contemporary, pierwszy obiektyw Sigmy z mocowaniem Canon RF 23 kwietnia 2024 r. SIGMA Corporation poinformowała, w tym samym dniu co Tamron, o poszerzeniu oferty obiektywów do aparatów bezlusterkowych, o obiektywy z mocowanie Canon RF. Pierwszym, dostępnym z tym mocowaniem, będzie SIGMA 18-50 mm f/2,8 DC DN | Contemporary. Sigma prezentuje również nazwy pięciu kolejnych obiektywów z tym mocowaniem. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |