testowe Piwny konkurs fotograficzny - „Faces of Brewing”Rosnąca popularność trunków wyróżniających się smakiem, aromatem i estetyką opakowania, a także duże zainteresowanie piwnymi nowościami, takimi jak radlery i shandy, świadczy o zmieniających się preferencjach polskich konsumentów i rozwoju w naszym kraju kultury piwa. Branża piwowarska, chcąc wesprzeć ten pozytywny trend, zachęca piwoszy do udziału w międzynarodowym konkursie fotograficznym „Faces of Brewing”, w którym za pomocą fotografii podzielić się można swoim sposobem postrzegania bogatej kultury piwa.
Realizowany po raz trzeci konkurs fotograficzny „Faces of Brewing” organizowany jest przez The Brewers of Europe – międzynarodową organizację zrzeszającą europejskich browarników, w tym przedstawicieli branży piwowarskiej takich piwnych krajów, jak Czechy, Niemcy czy Belgia. Projekt, który w założeniu ma łączyć pasję do fotografii i złotego trunku, ukierunkowany jest na promocję bogatej, a jednocześnie silnie zróżnicowanej tradycji piwowarstwa poszczególnych europejskich regionów i krajów. Tegoroczna edycja konkursu „Faces of Brewing” ma na celu podkreślenie roli, jaką przemysł piwowarski odgrywa w lokalnych społecznościach. Motywem przewodnim jest tutaj niepowtarzalna atmosfera pubów, barów i piwnych ogródków, stanowiąca tło dla codziennych spotkań oraz chwil ważnych dla całej społeczności miast, miasteczek i wsi. Bliski związek między piwnymi tradycjami danego regionu oraz mentalnością i zwyczajami jego mieszkańców jest szczególnie wyraźny w krajach o bogatych tradycjach piwowarstwa. Jednym z takich piwnych krajów jest Polska, która należy do światowej czołówki pod względem spożycia i produkcji piwa. W działania promujące konkurs na naszym rynku włączył się Związek Browary Polskie - członek The Brewers of Europe, a także organizacja zrzeszająca największych producentów piwa na polskim rynku. Zaangażowanie Związku w projekt realizowany przez The Brewers of Europe wynika z przekonania o związku kultury piwa z odpowiedzialną i świadomą konsumpcją alkoholu oraz o potrzebie jej dalszego rozwoju w naszym kraju. Wysiłki w promocję konkursu przynoszą konkretne efekty – Polska jest jednym z najaktywniejszych członków The Brewers of Europe (31 państw członkowskich) pod względem liczy nadesłanych do tej pory zgłoszeń. Pozycja ta może się jeszcze umocnić, ponieważ końcowy termin nadsyłania prac konkursowych, to 30 września. Po tym terminie najlepsze zdjęcie nadesłane z Polski zostanie wyróżnione przez polską branżę piwowarską w ramach oddzielnej kategorii - jego autor pojedzie w przyszłym roku na plener fotograficzny do Toskanii.
Więcej o konkursie „Faces of Brewing” na polskim profilu na FB www.facebook.com/faces.konkurs [inf. pras.] data dodania: 12-09-2013
godzina dodania: 10:28
odsłon: 2129 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:SWPA 2024 - Fotograf roku i zwycięzcy poszczególnych kategorii 18 kwietnia 2024 r. podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, ktore ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w minionym roku odbiły się szerokim echem na świecie. Test Samsunga ViewFinity S9 - monitor 5K 17 lipca 2023 roku firma Samsung Electronics zapowiedziała rozszerzenie swojej globalnej oferty monitorów ViewFinity o 27-calowy model ViewFinity S9 (S90PC). W Foto-Kurierze 4/23 testowaliśmy z powodzeniem 32-calowy monitor Samsung ViewFinity S8 (S80PB) o rozdzielczości UHD, natomiast w tym wydaniu do redakcji trafił 27-calowy Samsung ViewFinity S9 o większych możliwościach oraz z wyższą rozdzielczością matrycy (5K). Według zapewnień producenta został on zoptymalizowany pod kątem wszystkich narzędzi potrzebnych w obszarach związanych z projektowaniem graficznym i fotografią. Monitor został wyróżniony nagrodą... Sony FE 16-25 mm f/2,8 G nowy zoom szerokokątny z serii Gold - cena i dostepność 16 kwietnia 2024 r. firma Sony zaprezentowała kompaktowy, lekki, szerokokątny zoom o jasności f/2,8 mniejszy od innych, a równie dobry jak pozostałe. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |