Facebook
Poczta
Forum
Sklep
Logowanie
Dodaj
zdjęcie
Wydrukuj
zdjęcie

Od 1996 roku Foto-Kurier
jest jedynym polskim
przedstawicielem
panelu fotograficznego
stowarzyszenia EISA

SZUKAJ

Konkurs TEN by Fotolia

Bank zdjęć Fotolia zaprasza artystów cyfrowych – zarówno profesjonalistów, jak i amatorów – do podjęcia wyzwania i zmierzenia się z jednym lub kilkoma z tematów twórczych drugiego sezonu TEN by Fotolia. Do wygrania są nagrody o wartości blisko 400 000 PLN, w tym m.in międzynarodowa kampania promocyjna sygnowana marką Fotolia.

Konkurs Fotolia TEN

Uczestnicy muszą w czasie od 10 stycznia do 10 lutego zarejestrować się przez Facebooka: http://contest.tenbyfotolia.com i zamieścić na profilu kampanii swoją pracę zainspirowaną jednym lub kilkoma tematami z kategorii konkursowych. To dziesięć tematów zainspirowanych oryginalnymi pracami TEN:
* Engineering Dreams
* Myth In Motion
* Pump Up The Color
* You Can't Stop The Music!
* Animal Instinct
* Through Time
* Unknown Destination
* Mixed Messages
* Love At First Sight
* Game On
Co ważne, w projekcie trzeba wykorzystać minimum 3 zdjęcia z banku zdjęć Fotolia, które były wcześniej użyte przez artystów drugiego sezonu.
Pierwszy konkurs inspirowany kolekcją TEN by Fotolia wygrał Sebastian Powszuk, 24-letni grafik z Polski, wygrywając m.in. międzynarodową kampanię reklamową. Jego praca, której przewodnim tematem jest „Podróż”, została wybrana jako najlepsza z pośród 1260 grafik nadesłanych z całego świata. – Zwycięstwo utwierdziło mnie w przekonaniu, że obrałem właściwą drogę i grafika jest tym co chcę robić w życiu. Dzięki wygranej znacząco wzrosło zainteresowanie moją osobą i nawiązałem wiele interesujących znajomości wśród ludzi z branży i nie tylko. Przełożyło się to oczywiście na ilość zleceń i ciekawych projektów przy których mogę pracować. Mogłem zaprezentować swoją twórczość i przemyślenia szerokiemu odbiorcy, co bardzo pozytywnie wpłynęło na moją rozpoznawalność. Zrobiłem ogromny krok na przód. Konkurs o takiej skali to doskonała platforma pozwalająca rozwinąć skrzydła. Już sam proces tworzenia pracy może być bardzo edukujący. To doskonała okazja aby zobaczyć – od środka – jak pracują najlepsi, wyciągnąć wnioski i zastosować zdobytą wiedzę we własnej twórczości. Korzyści z tego wynikające są bezcenne. Trudno o lepszą zachętę gdy dołożymy do tego możliwość zwycięstwa (na które każdy ma szanse, jestem na to doskonałym przykładem), wypromowania siebie, zdobycie tony doświadczenia i zgarnięcia fantastycznych nagród – mówi Sebastian Powszuk, zwycięzca pierwszego konkursu Ten by Fotolia.
W pierwszej edycji konkursu ponad 1200 artystów zgłosiło swoje prace, które polubiło ponad 40 tys. osób, a ponad 250 tys. o nich rozmawiało. Druga runda zapowiada się na jeszcze większą, ponieważ kampania TEN by Fotolia z dnia na dzień zyskuje coraz większą popularność.

Światowe uznanie
Internauci z całego świata będą decydować o wyborze zwycięzców wybierając dziesięciu z nich – po jednym w każdym temacie – którzy następnie zostaną ocenieni przez jury składające się z artystów drugiego sezonu TEN, ekspertów banku zdjęć Fotolia oraz partnera produkcji, Gang Corporate. Tu pod uwagę będzie brany talent, kreatywność i technika. Zdobywca głównej nagrody otrzyma międzynarodową kampanię promocyjną i publikację pracy w prestiżowych czasopismach branżowych, a co za tym idzie, szansę na uzyskanie międzynarodowego uznania.

Pozostałe nagrody:
* 1 tablet Wacom Intuos Pro M Special Edition
* 1 zestaw domowego studio foto z lampami Westcott
* 1 reflektor Westcott 30" 5-in-1
* 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja) + dedykowane usługi o wartości ponad 1 500 PLN
* 1 roczny abonament Adobe Creative Cloud
* 1 kaseton świetlny LED Exaprint
* 1 Abonament Fotolia (100 pobrań miesięcznie przez 1 rok)
* Zestaw wszystkich prac TEN z sezonu 1 i 2
Każdy ze zwycięzców w pozostałych dziewięciu kategoriach otrzyma:
* 1 tablet Wacom Intuos Pro M
* 1 reflektor Westcott
* 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja)
* 1 x 3-miesięczny abonament Adobe Creative Cloud
* 1 wydruk na płótnie Exaprint 100x100 cm
* 250 ulotek gecko Exaprint 10x15 cm
* 1 x 3-miesięczny abonament Fotolia (25 pobrań miesięcznie przez 3 miesiące)
* Zestaw wszystkich prac TEN z sezonu 1 i 2

Wyniki konkursu drugiego sezonu TEN by Fotolia zostaną ogłoszone na stronie wydarzenia na Facebooku w dniu 19 lutego 2014 roku.

Dodatkowe informacje oraz zdjęcia można znaleźć na stronie http://pl.fotolia.com




 
data dodania: 10-01-2014
 
godzina dodania: 13:26
 
odsłon: 3084
powrót na stronę główną »

fotografia

Komentarze

zostaw komentarz

sortuj według daty: rosnąco | malejąco

Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz.
powrót na stronę główną »



Zobacz także:





Zdjęcie miesiąca
Kwiecień 2024
zdjęcie miesiąca
 
cofnij przenieś na początek strony
Wszelkie prawa zastrzeżone www.foto-kurier.pl  © 2000-2024. (0.121) / 0.107

Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024

Polityka plików cookies   |