testowe Canon świętuje 25-lecie swej obecności w PolsceWłaśnie mija 25 lat, odkąd Canon, lider w zakresie technologii obrazowania, otworzył swój oddział w Polsce. Ćwierćwiecze to było zarówno dla naszego kraju, jak i firmy, okresem intensywnego rozwoju, napędzanego lawinowymi zmianami w obszarze technologii. Warto więc przy tej okazji podjąć próbę całościowego spojrzenia na różnorodne obszary działalności firmy i jej powiązania z polskimi konsumentami, przedsiębiorcami i całym otoczeniem, w którym firma funkcjonuje. Canon przygotował z okazji swojego 25-lecia w Polsce dedykowaną stronę internetową: www.canon.pl/25lat, która podsumowuje i przybliża osiągnięcia firmy w tych minionych 25 latach.
Obraz dzisiejszego świata kształtują technologie cyfrowe, zarówno w ujęciu konsumenckim, jak i biznesowym. To one wyznaczają kierunki rozwoju nowoczesnych gospodarek. W tym skomplikowanym algorytmie innowacyjności Canon zajmuje miejsce szczególne. Budowana od ponad 80 lat na świecie i 25 lat w Polsce pozycja lidera w zakresie rozwiązań obrazowania sprawiła, że produkty Canon są dziś obecne w wielu branżach – od profesjonalnej fotografii czy kinematografii, przez druk produkcyjny, po kamery sieciowe i obrazowanie medyczne. Ta dywersyfikacja oferty dla konsumentów oraz firm jest kluczem do globalnego i lokalnego sukcesu Canon. W portfolio firmy można znaleźć zarówno duże korporacje, jak i małe jednoosobowe przedsiębiorstwa z niemal wszystkich regionów Polski (więcej o tym w artykule: WSPARCIE DLA BIZNESU).
data dodania: 19-09-2019
godzina dodania: 09:20
odsłon: 1632 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Z lotu ptaka
Fotorozmowy - papiery MAXIMA, Frontiery, fotografia halogenosrebrowa Fujifilm to koncern mający w swojej ofercie m.in. produkty z zakresu medycyny, poligrafii jak i fotografii. Te ostatnie są oczywiście dla nas najważniejsze, ale i te z dziedzin medycyny, jak chociażby cyfrowe aparaty rentgenowskie, czy też wszelkiego rodzaju urządzenia drukujące nie mogą być dla fotografa profesjonalnego, a nawet entuzjasty fotograficznego obojętne. Coraz częściej mamy do czynienia z wydrukami cyfrowymi, ale w dalszym ciągu te tradycyjne, bazujące na materiałach światłoczułych, są nadal niezwykle ważne w portfolio sprzedażowym firmy Fujifilm. Szansa na dwucyfrowy wzrost sprzedaży Bazując na danych publikowanych w raportach CIPA (Camera & Imaging Product Association, patrz wykres), ogłoszonych 1 kwietnia 2024 roku, można powiedzieć, że na świecie w 2023 r. sprzedano ok. 7,72 mln aparatów cyfrowych, z czego aż 5,99 miliona stanowiły aparaty z wymienną optyką (bezlusterkowce i lustrzanki), ale co ważniejsze, rozpatrując japoński rok finansowy (od marca do marca) jest realna szansa na dwucyfrowy wzrost sprzedaży. SIGMA 18-50 mm f/2,8 DC DN | Contemporary, pierwszy obiektyw Sigmy z mocowaniem Canon RF 23 kwietnia 2024 r. SIGMA Corporation poinformowała, w tym samym dniu co Tamron, o poszerzeniu oferty obiektywów do aparatów bezlusterkowych, o obiektywy z mocowanie Canon RF. Pierwszym, dostępnym z tym mocowaniem, będzie SIGMA 18-50 mm f/2,8 DC DN | Contemporary. Sigma prezentuje również nazwy pięciu kolejnych obiektywów z tym mocowaniem. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |