testowe Nowe pełnoklatkowe zoomy szerokokątne Sony FE 16-35 mm f/2,8 GM i FE 12-24 mm f/417 maja Sony zapowiedziało wprowadzenie na rynek pełnoklatkowych obiektywów Sony FE 16-35 mm f/2,8 GM (model SEL1635GM) i FE 12-24 mm f/4 G ultra szerokokątny zoom (model SEL1224G)...Dwie nowe gwiazdy Sony to pełnoklatkowe Sony FE 16-35 mm f/2,8 GM (model SEL1635GM) i FE 12-24 mm f/4 G ultra szerokokątny zoom (model SEL1224G). Sony FE 16-35 mm f/2,8 GM ma charakteryzować się niezwykle wysoką rozdzielczością i generowaniem ładnego bokeh, jak przystało na typowego przedstawiciela flagowców z G Master. W tej chwili za sprawą debiutującego FE 12-24 mm f/4 G razem z pozostałymi obiektywami tej serii Sony umożliwia korzystanie z ogniskowych od 12 do 800 mm (razem z konwerterem). Ta rodzina wydaje się być już kompletna.
Nowy zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny FE 16–35 mm f/2,8 GM dopełnia linię wprowadzonych już wcześniej zmiennoogniskowych obiektywów Sony o dużej jasności: FE 24–70 mm f/2,8 GM i FE 70–200 mm f/2,8 GM OSS. Wyposażono go w szereg najbardziej zaawansowanych rozwiązań technicznych opracowanych przez firmę Sony. Ten pierwszy w serii G Master obiektyw szerokokątny idealnie sprawdzi się w takich zastosowaniach, jak zdjęcia krajobrazów i architektury, portrety z małej odległości czy fotografowanie sportu i szybkich akcji. Jego poręczność i użyteczność wynika również z wyjątkowo lekkiej i zwartej konstrukcji. Nowy obiektyw ma umożliwić uzyskanie znakomitej ostrości obrazu aż po same rogi kadru. W jego konstrukcji optycznej wykorzystano pięć soczewek asferycznych, w tym dwie opracowane przez Sony soczewki XA (extreme aspherical). Redukują one aberrację i zapewniają maksymalną rozdzielczość w całym zakresie ustawień ogniskowej i przysłony.
Na szczególną uwagę w nowym obiektywie SEL1635GM zasługuje przednia soczewka XA — największa ze wszystkich wprowadzonych dotąd do produkcji. Dwie soczewki ze szkła ED (o bardzo małej dyspersji) ograniczają z kolei aberrację chromatyczną, a firmowa powłoka Sony Nano AR tłumi wewnętrzne odbicia, nadając obrazowi maksymalny kontrast i wyrazistość.
data dodania: 17-05-2017
godzina dodania: 18:31
odsłon: 3965 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Trzeci etap Ligi Foto-Kuriera 2024 pt. "W deszczu" - zgłoszenia tylko do 7 kwietnia Montaż powstał ze zdjęć następujących osób: Andrzej Bochenski, Marian Dereń, Maria Galimska, Kaz Karżel, Ryszard Warchoł. Oni już wgrali swoje zdjęcia do trzeciego etapu Ligi Foto-Kuriera pt. "W deszczu". Zainspiruj się i dołącz do wybranych. Termin zgłoszeń mija 7 kwietnia. Zapraszamy do rywalizacji. LIGA Foto-Kuriera 2024 - poznaj tematy - do wygrania nagrody za ponad 16 tys. zł Dołącz do konkursu na dowolnym jego etapie. LIGA Foto-Kuriera 2024 ma 9 -etapów. Zdjęcia jpg (RGB) mieszczące się w kwadracie 1200 x 1200 (mniejsze niż 2 MB) pikseli można wgrywać do serwisu zgdonie z terminarzem podanym dalej. Zapoznaj się z regulaminem konkursu i pulą nagród comiesięcznych i finałowych. Wartość nagród przekracza 16 tysięcy zł. OKIEM EKSPERTÓW ocena zdjęć - Foto-Kurier 3/24 - zdjęcia użytkowników tego portalu Marta Darowska i Tadeusz Koniarz, eksperci nie tylko w dziedzinie fotografii, poddają swojej opinii wybrane zdjęcia użytkowników galerii foto-kurier.pl. Wgrywaj zdjęcia do serwisu jeśli chcesz, żeby nasi eksperci omówili je na łamach Foto-Kuriera. Tym razem omawiają między innymi zdjęcie, którego autorka jest Daria Sandelewska serię, nastepnym razem mogą to być Twoje zdjęcia. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |