testowe CES 2015: Powstanie koalicja UHD AllianceWiodące studia hollywoodzkie, marki elektroniki użytkowej, dystrybutorzy
treści oraz firmy zajmujące się postprodukcją i spółki technologiczne
ogłosiły rozpoczęcie przedsięwzięcia UHD (Ultra High Definition)
Alliance.
Przedsięwzięcia UHD (Ultra High Definition) Alliance — jest to nowa koalicja spółek, które wspólnie chcą ustawić poprzeczkę dla rozrywki filmowej następnej generacji poprzez wprowadzenie nowych standardów obsługujących innowacje w dziedzinie technologii wideo, w tym rozdzielczość 4K i wyższą, wysoki zakres dynamiki, szerszą paletę kolorów oraz dźwięk 3D. Do przedsięwzięcia przystąpiły globalne firmy, w tym DIRECTV, Dolby, LG Electronics Inc., Netflix, Panasonic Corporation, Samsung Electronics Co., Ltd., Sharp Corporation, Sony Visual Product Inc., Technicolor, The Walt Disney Studios, Twentieth Century Fox oraz Warner Bros. Entertainment.
UHD Alliance powstał z myślą o użytkownikach — dostarcza on informacje o treściach i urządzeniach Ultra-HD klasy premium, by zapewnić najlepsze w swojej klasie kino domowe. Przedsięwzięcie koncentruje się również na ułatwianiu użytkownikom korzystania z płynnego, zintegrowanego i wysokiej jakości systemu środowiska Ultra-HD od początku do końca. Treści i urządzenia UHD klasy premium będą wyraźnie oznaczone, tak by użytkownicy mogli je łatwo rozpoznać w sklepach. W miarę rozwoju środowiska UHD zwiększamy nasze zaangażowanie w treści i urządzenia UHD o wysokiej jakości — powiedział Hyunsyk Kim, prezes Visual Display Business w firmie Samsung Electronics. UHD Alliance będzie zachęcać do opracowywania treści UHD o wysokiej jakości, jednocześnie wyróżniając telewizory, które zapewniają najlepsze doznania z oglądania treści UHD klasy premium.
Jak można zobaczyć na targach CES, innowacyjność i poprawa jakości w dziedzinie telewizorów postępują bardzo szybko — powiedział Mike Dunn, prezes Twentieth Century Fox Home Entertainment. UHD Alliance przyniesie użytkownikom korzyść poprzez oznaczanie produktów i treści, które dają prawdziwe doznania UHD. UHD Alliance dąży do tego, by wszystkie ogniwa łańcucha — od produkcji, przez dystrybucję i korzystanie z treści po możliwości odtwarzania w urządzeniach — spełniały standardy jakości klasy premium, a jednocześnie wprowadzały standardy otwarte i dające elastyczność na rynku, lecz także by dawały użytkownikom pewność, że na swoich urządzeniach mogą oglądać pożądane treści. W nadchodzących miesiącach uczestnicy przedsięwzięcia zbiorą się w celu ustalenia technologicznej mapy drogowej dla szybkiej ewolucji technologii UHD na całym świecie. Chcesz dowiedzieć więcej o 4K - przeczytaj tutaj >>> [informacja prasowa] data dodania: 08-01-2015
godzina dodania: 11:59
odsłon: 1096 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Z lotu ptaka
Fotorozmowy - papiery MAXIMA, Frontiery, fotografia halogenosrebrowa Fujifilm to koncern mający w swojej ofercie m.in. produkty z zakresu medycyny, poligrafii jak i fotografii. Te ostatnie są oczywiście dla nas najważniejsze, ale i te z dziedzin medycyny, jak chociażby cyfrowe aparaty rentgenowskie, czy też wszelkiego rodzaju urządzenia drukujące nie mogą być dla fotografa profesjonalnego, a nawet entuzjasty fotograficznego obojętne. Coraz częściej mamy do czynienia z wydrukami cyfrowymi, ale w dalszym ciągu te tradycyjne, bazujące na materiałach światłoczułych, są nadal niezwykle ważne w portfolio sprzedażowym firmy Fujifilm. Szansa na dwucyfrowy wzrost sprzedaży Bazując na danych publikowanych w raportach CIPA (Camera & Imaging Product Association, patrz wykres), ogłoszonych 1 kwietnia 2024 roku, można powiedzieć, że na świecie w 2023 r. sprzedano ok. 7,72 mln aparatów cyfrowych, z czego aż 5,99 miliona stanowiły aparaty z wymienną optyką (bezlusterkowce i lustrzanki), ale co ważniejsze, rozpatrując japoński rok finansowy (od marca do marca) jest realna szansa na dwucyfrowy wzrost sprzedaży. SIGMA 18-50 mm f/2,8 DC DN | Contemporary, pierwszy obiektyw Sigmy z mocowaniem Canon RF 23 kwietnia 2024 r. SIGMA Corporation poinformowała, w tym samym dniu co Tamron, o poszerzeniu oferty obiektywów do aparatów bezlusterkowych, o obiektywy z mocowanie Canon RF. Pierwszym, dostępnym z tym mocowaniem, będzie SIGMA 18-50 mm f/2,8 DC DN | Contemporary. Sigma prezentuje również nazwy pięciu kolejnych obiektywów z tym mocowaniem. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |