Facebook
Poczta
Forum
Sklep
Logowanie
Dodaj
zdjęcie
Wydrukuj
zdjęcie

Od 1996 roku Foto-Kurier
jest jedynym polskim
przedstawicielem
panelu fotograficznego
stowarzyszenia EISA

SZUKAJ

Selfie stick i projekt 48H

W 48 miastach naszego globu przez 48 godzin odbywać będzie się wyjątkowa „bitwa na zdjęcia”. 13 i 14 czerwca w Polsce do pojedynku staną mieszkańcy dwóch aglomeracji – Warszawy i Gdańska.

Smartfon Sony Xperia M4 Aqua wszedł na polski rynek na początku czerwca 2015 roku. Przy tej okazji polski oddział Sony Mobile przygotował ciekawą akcję promocyjną.

 

Sony 48H

 

Po pierwsze z uwagi na jakość i cenę oferowanego smartfonu, po drugie z uwagi na gadżet, jaki będzie towarzyszył tej promocji – to selfie stick do robienia zdjęć samemu sobie i przyjaciołom, produkt, który zdobywa ogromną popularność w świecie. Urządzenie wyposażone jest w pilota i sterowane przy pomocy technologii Bluetooth. Gratka dla fanów, jedynie w Polsce Sony będzie załączał takie urządzenia do kupowanych smartfonów M4 Aqua. Z promocją smartfonów związany jest też Projekt 48H. Jest to wyzwanie, które Sony rzuca fanom na całym świecie. W 48 miastach naszego globu przez 48 godzin odbywać będzie się wyjątkowa „bitwa na zdjęcia”. 13 i 14 czerwca w Polsce do pojedynku staną też mieszkańcy dwóch aglomeracji – Warszawy i Gdańska. Polem starcia jest serwis społecznościowy Instagram. Igersi, czyli najbardziej aktywni użytkownicy Instagramu, przez 48 godzin będą pokazywali najbardziej atrakcyjne, najmniej odkryte i najweselsze miejsca w swojej okolicy. Umieszczą je na swoich profilach i oznaczą hashtagami #ICan i #Xperia. Ze skompletowanych w ten sposób najlepszych zdjęć powstanie film poklatkowy, dokumentujący życie mieszkańców 48 światowych aglomeracji. Autorzy wybitnych fotografii otrzymają wartościowe nagrody.

 

Sony 48H

 

W Polsce projekt Sony zyskuje dodatkowy smaczek. Grupy fotografów z Instagramu, mieszkańców Gdańska i Warszawy, rzucą sobie bardzo konkretne, trudne wyzwania tematyczne: zwycięzcą pojedynku na zdjęcia zostanie ta społeczność, która pod swoimi fotografiami zgromadzi najwięcej polubień. Nagrodą dla mieszkańców zwycięskiego miasta jest możliwość zakupienia produktów Sony w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.

 

Sony 48H

Sony 48H

 

Obie rywalizujące ze sobą grupy będą miały własnych liderów. To ambasadorzy marki Sony Mobile – organizatora akcji – fotograf Robert Wolański, grafik Andrzej Pągowski, blogerka Agnieszka Maciąg, narciarz Andrzej Bargiel, żeglarz Przemysław Tarnacki i prezenter TV Olivier Janiak. Wśród uczestników znaleźli się również najbardziej aktywni instagramerzy: Krzysztof Adamek, Łukasz Walas, Mateusz Jaszak, Łukasz Gurbiel czy Ryszard Kaźmierczak, nagradzani w europejskich i światowych konkursach fotograficznych, zajmujący się fotografią zawodowo lub półprofesjonalnie.

ARW




 
data dodania: 14-06-2015
 
godzina dodania: 13:45
 
odsłon: 1235
powrót na stronę główną »

fotografia

Komentarze

zostaw komentarz

sortuj według daty: rosnąco | malejąco

Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz.
powrót na stronę główną »



Zobacz także:

Iran z Anitą Andrzejewską - Orientalna fotoekspedycja Akademii Nikona
Iran z Anitą Andrzejewską - Orientalna fotoekspedycja Akademii Nikona
Album z konkursu World Press Photo 2015 już do kupienia
Album z konkursu World Press Photo 2015 już do kupienia
Portret opery, czyli wystawa zdjęć Roberta Wolańskiego „Wokół Powder Her Face”
Portret opery, czyli wystawa zdjęć Roberta Wolańskiego „Wokół Powder Her Face”




 
cofnij przenieś na początek strony
Wszelkie prawa zastrzeżone www.foto-kurier.pl  © 2000-2024. (0.126) / 0.115

Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024

Polityka plików cookies   |