Facebook
Poczta
Forum
Sklep
Logowanie
Dodaj
zdjęcie
Wydruki

Od 1996 roku Foto-Kurier
jest jedynym polskim
przedstawicielem
panelu fotograficznego
stowarzyszenia EISA

foto-kurier.pl
Internet

Magia drukowania - TEST Epson SureColor SC-P600, pełna wersja artykułu z Foto-Kuriera 6/2015

ciąg dalszy...

 


Funkcje dodatkowe i możliwości wydruków

Wraz z drukarką uzyskujemy dostęp do usługi Epson Connect, która współpracuje z Apple AirPrint i Google Cloud Print. Możliwe jest, dzięki usłudze Wi-Fi Direct, bezprzewodowe drukowanie bezpośrednio ze smartfonów, tabletów i komputerów. Nie ma funkcji NFC.

 

 

Epson Surecolor SC P600

 

Przykładowe okno dialogowe aplikacji Epson iPrint umożliwiającej bezpośredni wydruk na drukarce z urządzeń mobilnych. 

 

Według producenta drukarka jest idealna do produkcji średnionakładowej – wydruk o wymiarze 11×14 cali (28×35,6 cm) zajmuje drukarce SureColor SC-P600 tylko 153 sekundy (w niskiej rozdzielczości). Podwójne ścieżki papieru (z przodu i z tyłu) umożliwiają drukowanie w formacie do A3+ na wielu różnych rodzajach papieru fotograficznego i artystycznego, na płótnie i grubych nośnikach. Funkcjonalność rolki papieru (2) zapewnia wysoką jakość druku zdjęć panoramicznych (szerokość wałka wynosi 13", a jego średnica to 2").

 

Rolki papieru

 

Epson SC-P600 ma umieszczone łącze USB i gniazdo sieciowe z tyłu drukarki.

EPSON SC-P600 może drukować na płytach CD i DVD, papierze artystycznym, papierze matowym i błyszczącym, z rolki; oraz na sztywnych nośnikach, takich jak karton, pianka ekspozycyjna do grubości 1,3 mm. Mogą być to papiery jedno- lub dwustronne. Zadrukowywane arkusze nie mogą być jednak większe niż format A3+ (329×483 mm). Czyli tak samo jak w przypadku R3000.

Drukarka ma również możliwość druku bez marginesów.

Zarówno papiery typu Fine Art, jak i sztywniejsze (np. Enhanced Matte Posterboard 850 g/m²), podawane są do drukarki od przodu. W tym celu z tyłu zamykamy górny podajnik i otwieramy dolny, a z przodu otwieramy tacę odbiorczą drukarki. Następnie, wciskając odpowiednio wyprofilowane miejsce na szarej tacy, otwieramy ją. Po czym wkładamy papier na tacę (tę samą co do płyt CD) powierzchnią przeznaczoną do zadruku do góry, tak żeby końcówka papieru odpowiadała liniom na podajniku (3) i wciskamy, zgodnie z instrukcją na ekranie LCD, odpowiedni przycisk, i wtedy następuje automatyczny załadunek papieru. Papier (podczas testu sprawdzaliśmy tę funkcję m.in. z matowym papierem Hot Press Natural) zostaje wciągnięty do drukarki, a jego końcówka znajduje się na niższym z podajników tylnych drukarki. W tym momencie czujnik grubości papieru pozycjonuje odpowiednio głowicę względem nośnika. Teraz wciskamy ponownie szarą tacę załadunkową i zamykamy ją. Dzięki temu papier z tylnego podajnika przechodzi na przednią część głównej tacy odbiorczej urządzenia.

 

Epson SureColor SC-P600

 

Przez cały proces załadunku poprowadzi nas intuicyjna instrukcja na ekranie drukarki. Naprawdę jest to dość intuicyjne rozwiązanie. Niestety tak będzie tylko dla znających m.in.: angielski, niemiecki, rosyjski, hiszpański itd. (holenderski i portugalski też).

 

 

Epson SureColor SC-P600

 

 

Epson SureColor SC-P600

 

 

Epson SureColor SC-P600

 

 

Epson SureColor SC-P600

 

 

Epson SureColor SC-P600

 

Menu ekranu dotykowego jest dość intuicyjne. Szkoda jedynie, że nie ma polskiej wersji językowej.

 

Zadrukowane arkusze papieru wychodzą na tacę znajdującą się z przodu drukarki. Ten system załadunku znacznie zmniejsza powierzchnię, jaką zajmuje drukarka po rozłożeniu. R600 zajmować będzie w trakcie pracy dużo mniej miejsca na naszych półkach lub stołach, niż model R3880.


ciąg dalszy artykułu na następnej stronie...


 
data dodania: 11-08-2015
 
godzina dodania: 13:45
 
odsłon: 45735
powrót na stronę główną »

fotografia

Komentarze

zostaw komentarz

sortuj według daty: rosnąco | malejąco

Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz.
powrót na stronę główną »



Zobacz także:

fotografia
TEST: Sony A7 II „drugie wcielenie pełnej klatki” - test z Foto-Kuriera 3/2015
fotografia
TEST: 40 milionów w Olympusie OM-D E-M5 Mark II czyli nowe wcielenie udanego protoplasty - test Foto-Kurier 3/15
fotografia
TEST: Jasne pięćdziesiątki Canon 50 mm, Nikkor 50 mm, Sigma 50 mm, Sony 50 mm - test z Foto-Kuriera 7/13
fotografia
Epson SureColor SC-S80610 - czyli najtańsze wydruki fotograficzne - TEST Foto-Kurier 11/18
fotografia
Olympus na każdą okazję – od szerokiego kąta 17 mm f/1,2 po krótkie tele 45 mm f/1,2 - TEST Olympus Foto-Kurier 6/18
fotografia
Sharp 8K TV LV-70X500E - nowy wymiar fotograficznej ostrości - TEST Foto-Kurier 5/2018
fotografia
TEST: Najlepszy w historii aparat systemu Mikro 4/3 – Olympus OMD E-M1 - TEST Foto-Kurier 10/13
fotografia
Test GorillaPod 5K kit - lekki, poręczny, idealny nie tylko dla posiadaczy lustrzanek - Foto-Kurier 3/18
fotografia
X-T2+GFX50S= X-H1 czyli kolejny wytrzymały bezlusterkowiec Fujifilm - TEST Fujifilm X-H1 Foto-Kurier 6/18
fotografia
Szeroki profesjonalista bez kompromisów, Nikkor AF-S 14–24 mm f/2,8G ED - test Foto-Kurier1-2/2016 - artykuł na weekend
fotografia
Panasonic LUMIX GX8 (test) 4K, Post Focus i podwójny system stabilizacji - pełny artykuł z Foto-Kuriera 3/2016


Zdjęcie miesiąca
Czerwiec 2019
zdjęcie miesiąca
© fot. MARIUSZ ŚWIECH
 

Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024

Polityka plików cookies   |