Facebook
Poczta
Forum
Sklep
Logowanie
Dodaj
zdjęcie
Wydruki

Od 1996 roku Foto-Kurier
jest jedynym polskim
przedstawicielem
panelu fotograficznego
stowarzyszenia EISA

foto-kurier.pl
Internet

TEST Nikon D3000 vs Sony a230 „Lusterka” dla każdego - artykuł opublikowano w FK 11/2009

ciąg dalszy...

 NIKON D3000

ISO 800

ISO 800

ISO 1600

ISO 1600

ISO 3200

ISO 3200

SONY a230

ISO 800

ISO 800

ISO 1600

ISO 1600

ISO 3200

ISO 3200

 W obu aparatach zakłócenia widoczne są zwłaszcza w świetle żarowym. Podobnie jak w świetle naturalnym, mimo niższych wartości liczbowych, wielobarwne szumy z a230 są bardziej widoczne niż jednorodne zakłócenia w D3000.

Możliwości fotograficzne

Aparaty nie mają problemu z szybkim startem. Niemal równocześnie z włączeniem aparatu obie lustrzanki są gotowe do pracy. Minimalnie szybszy okazał się Nikon, wyzwalający migawkę równocześnie z uruchomieniem aparatu. Oba aparaty wyposażono też w ultradźwiękowy system czyszczenia matrycy, który uruchamia się automatycznie, gdy włączamy i wyłączamy aparat. Lekkie drżenie w a230 jest nawet wyczuwalne.
10-milionowe przetworniki obu aparatów umożliwiają wykonywanie zdjęć o tej samej maksymalnej rozdzielczości 3872×2592 pikseli, co oznacza, że wydrukowane w laboratorium odbitki będą miały dla 300 dpi 21,9×33,4 cm, co zadowoli każdego fotoamatora.

 

Automatyczny pomiar balansu bieli w a230 dobrze dobiera temperaturę barwową w świetle żarowym. Sony a230 + 18-55 mm 1/250 sISO 1600 f/11f=55 mm

Automatyczny pomiar balansu bieli w a230 dobrze dobiera temperaturę barwową w świetle żarowym.
Sony a230 + 18-55 mm 1/250 s; ISO 1600; f/11; f=55 mm

 

ciąg dalszy artykułu na następnej stronie...






 
data dodania: 21-03-2012
 
godzina dodania: 22:07
 
odsłon: 48546
powrót na stronę główną »

fotografia

Komentarze

zostaw komentarz

sortuj według daty: rosnąco | malejąco

Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz.
powrót na stronę główną »



Zobacz także:

fotografia
TEST: Jeden do wszystkiego Nikkor 18-300 mm f/3,5-5,6G ED VR - pełny test z Foto-Kuriera 11/12
fotografia
TEST: Uniwersalny zoom Nikkor AF-S 28–300 mm f/3,5-5,6G ED VR - pełny test Foto-Kurier 10/10
fotografia
TEST: Sony A7 II „drugie wcielenie pełnej klatki” - test z Foto-Kuriera 3/2015
fotografia
TEST: 40 milionów w Olympusie OM-D E-M5 Mark II czyli nowe wcielenie udanego protoplasty - test Foto-Kurier 3/15
fotografia
TEST: Jasne pięćdziesiątki Canon 50 mm, Nikkor 50 mm, Sigma 50 mm, Sony 50 mm - test z Foto-Kuriera 7/13
fotografia
Epson SureColor SC-S80610 - czyli najtańsze wydruki fotograficzne - TEST Foto-Kurier 11/18
fotografia
Olympus na każdą okazję – od szerokiego kąta 17 mm f/1,2 po krótkie tele 45 mm f/1,2 - TEST Olympus Foto-Kurier 6/18
fotografia
Sharp 8K TV LV-70X500E - nowy wymiar fotograficznej ostrości - TEST Foto-Kurier 5/2018
fotografia
TEST: Najlepszy w historii aparat systemu Mikro 4/3 – Olympus OMD E-M1 - TEST Foto-Kurier 10/13
fotografia
Test GorillaPod 5K kit - lekki, poręczny, idealny nie tylko dla posiadaczy lustrzanek - Foto-Kurier 3/18
fotografia
X-T2+GFX50S= X-H1 czyli kolejny wytrzymały bezlusterkowiec Fujifilm - TEST Fujifilm X-H1 Foto-Kurier 6/18


 

Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024

Polityka plików cookies   |