testowe Serwis Canona i Sony pod lupą - czyli między nami 20-latkami (pełna wersja artykułu opublikowanego w FK 6/2011)ciąg dalszy...W serwisie oprócz kamer, obiektywów, lustrzanek i kompaktów naprawia się również lampy błyskowe.
F-K: Czym Państwa serwis różni się od pozostałych tego typu placówek w kraju? C.S.I.: Dwadzieścia lat naszej firmy na rynku to poza długą historią przede wszystkim autoryzacja. Czasy „złotej rączki” są już za nami. Sprawność manualna, czy naprawy wszystkich produktów wszystkich producentów z zachowaniem wysokiej jakości, są niemożliwe. Kluczem do jakości jest ścisła współpraca z producentem i dostęp do wszystkich zasobów serwisowych. Jest to równoznaczne z licznymi wyjazdami do europejskich centrów szkoleniowych, fachową wiedzą, oryginalnymi częściami zamiennymi i oprzyrządowaniem, dostępnością programów pomiarowo-regulacyjnych oraz doświadczeniem. Ponadto stawiamy na jakość usług. Od ponad roku badamy zadowolenie naszych Klientów z usług przez nas świadczonych, co zaowocowało wieloma zmianami. Na dzień dzisiejszy ponad 80% Klientów poleciło by nasz serwis rodzinie lub znajomym, i tak się dzieje, ponieważ coraz częściej słyszymy, że nasz serwis został polecony przez zadowolonego Klienta. Inwestujemy w nowoczesne rozwiązania internetowe i poszerzamy zakres usług. Wychodzimy z serwisu do Klienta, pojawiliśmy się na Facebooku i forach internetowych oraz bierzemy udziały w plenerach i spotykamy się z profesjonalistami, zbierając jednocześnie wiedzę o ich potrzebach, a następnie przekuwamy to w codzienne działanie serwisu. Postawiliśmy na wysoką jakość, elastyczność i przejrzystość usług. Znakiem czasu i poczynionych zmian jest też niedawno zmienione logo i wizerunek firmy. Specjalnie dla wygody naszych Klientów poszerzyliśmy nasz warsztat o lokal na parterze naszej siedziby. Pozwoliło to na zwiększenie recepcji, ustawienie wygodnych kanap i udostępnienie Internetu bezprzewodowego, co nie jest bez znaczenia przy tak dużej ilości wykonywanych napraw tego samego dnia. Wielu Klientów woli chwilę zaczekać, niż ponownie przyjeżdżać do serwisu. Dla tych Klientów uruchomiliśmy usługę umawiania się na konkretny termin, która cieszy się dużą popularnością. Mamy również Coffee Time Service, gdzie w oczekiwaniu na krótkotrwałą naprawę Klient może napić się dobrej kawy w pobliskiej kawiarni.
Bardzo ciekawie wygląda system pakowania naprawionego sprzętu. Wykorzystuje się w tym celu specjalne urządzenie wykonujące miniformy piankowo-foliowe.
Najpierw folia z wpompowaną do środka pianką rozprężną zostaje załadowana na spód pudełka. Następnie kładziony jest na nią pakowany przedmiot (zabezpieczony dodatkowo folią ochronną), a miniforma odkształca się przybierając kształt pakowanego aparatu lub obiektywu.
Podobny kawałek folii z pianką wkładany jest na wierzch przedmiotu. Dzięki tej technologii obiekt w pudełku nie przemieszcza się podczas transportu. Całość robi bardzo pozytywne wrażenie.
Tutaj operator może wybrać rozmiar folii z pianką rozprężającą
F-K: Jakie są najbliższe plany rozwojowe firmy? C.S.I.: W najbliższej przyszłości zamierzamy rozwijać dodatkowe usługi dla naszych Klientów aby ich zadowolenie z zakupionego sprzętu było coraz większe i aby kompleksowo zaspokoić ich pozakupowe potrzeby. Będziemy dążyć do dalszego skracania czasów napraw przy zachowaniu najwyższej jakości, bo nasi Klienci wskazują ten czynnik jako kluczowy dla ich satysfakcji. Wciąż się zmieniamy i staramy się wychodzić zawsze naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów i Kontrahentów. Na pewno będziemy udoskonalać ofertę wypożyczalni sprzętów, rozwijamy też dział sprzedaży akcesoriów, chcemy wkrótce wejść w sprzedaż internetową dodatkowego wyposażenia sprzętu. Dzięki wsłuchaniu się w potrzeby klientów przez ostatnie lata nasz serwis bardzo się zmienił na korzyść. Mamy zamiar kontynuować takie podejście aby zapewnić możliwie najbardziej elastyczną strategię i być w stanie dopasowywać się do potrzeb rynkowych.
Ze Zbigniewem Aleksandrowiczem i Anną Szeligą
rozmawiał Krzysztof Patrycy data dodania: 26-10-2011
godzina dodania: 16:50
odsłon: 16350
powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Dla ochłody "Magia Północy" - wywiad z Dariuszem Bruhnke, pogromcą zorzy polarnej z Foto-Kuriera 10/20 - w wersji dla każde
Foto-Kurier na weekend: Florian Schulz - najlepszy fotograf środowiska naturalnego. Wywiad z Foto-Kuriera nr 3/2011
Fotografia reklamowa - Arek Kempka - wywiad - pełna wersja z Foto-Kuriera 2/2013; Foto-Kurier na weekend
Foto-Kurier na weekend - ABC mistrzowskiego krajobrazu: Marek Biegalski - artykuł z Foto-Kuriera 4-5/20
Fujifilm optymistycznie patrzy w pszyszłość - wywiad z Tomaszem Taberskim o działaniach firmy w dobie pandemii
Fotograf do zadań specjalnych - Marek Arcimowicz - pełny artykuł z Foto-Kuriera 7/18, czyli Foto-Kurier na weekend
"Na szczycie był przed Alpinistami II" - ciąg dalszy wywiadu ze Zbigniewem Staszyszynem - pełny tekst z Foto-Kuriera 7/96
SWPA 2024 - Fotograf roku i zwycięzcy poszczególnych kategorii 18 kwietnia 2024 r. podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, ktore ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w minionym roku odbiły się szerokim echem na świecie. Test Samsunga ViewFinity S9 - monitor 5K 17 lipca 2023 roku firma Samsung Electronics zapowiedziała rozszerzenie swojej globalnej oferty monitorów ViewFinity o 27-calowy model ViewFinity S9 (S90PC). W Foto-Kurierze 4/23 testowaliśmy z powodzeniem 32-calowy monitor Samsung ViewFinity S8 (S80PB) o rozdzielczości UHD, natomiast w tym wydaniu do redakcji trafił 27-calowy Samsung ViewFinity S9 o większych możliwościach oraz z wyższą rozdzielczością matrycy (5K). Według zapewnień producenta został on zoptymalizowany pod kątem wszystkich narzędzi potrzebnych w obszarach związanych z projektowaniem graficznym i fotografią. Monitor został wyróżniony nagrodą... Sony FE 16-25 mm f/2,8 G nowy zoom szerokokątny z serii Gold - cena i dostepność 16 kwietnia 2024 r. firma Sony zaprezentowała kompaktowy, lekki, szerokokątny zoom o jasności f/2,8 mniejszy od innych, a równie dobry jak pozostałe. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |