Facebook
Poczta
Forum
Sklep
Logowanie
Dodaj
zdjęcie
Wydrukuj
zdjęcie

Od 1996 roku Foto-Kurier
jest jedynym polskim
przedstawicielem
panelu fotograficznego
stowarzyszenia EISA

SZUKAJ
Kanał RSS - Forum dyskusyjne - Wątek obowiazkowy kometarz do niskiej oceny

obowiazkowy kometarz do niskiej oceny






 
Autor posta:
Bogdan Jurdziak
poznan

Wątków: 1
Postów: 3
  Temat postu: obowiazkowy kometarz do niskiej oceny
Data dodania: 23-12-2011 10:48:37

uwazam ze kazda niska ocena powinna zawierac uzasadnienie. Same gwiazdki nic nie mowia autorowi o zdieciu natomiast biorac po uwage kometarze mozna zdiecie poprawic lub nie robic tego samego bledu w przyszlosci. Zgadza sie ktos ze mna?
 


 
Autor posta:
Marcin Wiatr
Warszawa

Wątków: 9
Postów: 76
  Temat postu: Re: obowiazkowy kometarz do niskiej oceny
Data dodania: 30-12-2011 11:42:22

Ja się zgadzam, tyle, że w/g mojej oceny (jestem początkujący) wiele zdjęć jest mocno przeciętna lub mało przyciągająca i postawienie oprócz niskiej oceny jeszcze komentarza pod każdym zaowocowało by tym, że obejrzał bym 30% zdjęć w stosunku do tego co teraz oglądam. Tym bardziej, że moja ocena zdjęcia może być nie do końca poprawna bo jestem początkujący i mógłbym wprowadzić kogoś w błąd. W sumie jakbym napisał jakiś zły komentarz to może ktoś by poprawił
tak jak zacząłem, tak kończe - zgadzam się
 


 
Autor posta:
Emil Dzienniak
Polska

Wątków: 2
Postów: 45
  Temat postu: Re: obowiazkowy kometarz do niskiej oceny
Data dodania: 03-08-2012 18:09:53

Ostatnio uaktywnił się nam ponownie moderator, Pan Kostkowski. Rozumiem iż jak w profilu określił się jako początkujący, może wiedzę nie ma za bogatą w temacie, ale choć może kilka słów, tak prosto od siebie by napisał w niektórych przypadkach tak niskich ocen ;). Przeszedł jak burza po kilkudziesieciu fotkach wystawiajac mierne oceny i w wielu przypadkach zgadzam się. Tym autorom należy się słowo uwagi co jest nie tak.