Facebook
Poczta
Forum
Sklep
Logowanie
Dodaj
zdjęcie
Wydrukuj
zdjęcie

Od 1996 roku Foto-Kurier
jest jedynym polskim
przedstawicielem
panelu fotograficznego
stowarzyszenia EISA

SZUKAJ
Kanał RSS - Forum dyskusyjne - Wątek prędkość portalu

prędkość portalu






 
Autor posta:
Łukasz Pietrzak
Dopiewiec

Wątków: 14
Postów: 168
  Temat postu: prędkość portalu
Data dodania: 27-11-2016 13:00:20

witam Państwa, mam pytanie, ponieważ zauważyłem ostatnio spowolnienie na portalu FK.... kiedy oceniam fotografie i przechodzę do kolejnego, zauważyłem wydłużony czas wgrywania się kolejnej strony z fotografią... porównałem to z innymi portalami i tam nie ma aż tak długiego czasu oczekiwania... chciałbym zatem się dowiedzieć czy jest to spowodowane czymś z Mojej strony czy faktycznie jest coś na portalu... nie znam się za bardzo w tego typu dziedzinach komputerowych stąd to pytanie.
 


 
Autor posta:
Krzysztof Patrycy
Warszawa

Wątków: 14
Postów: 280
  Temat postu: Re: prędkość portalu
Data dodania: 27-11-2016 16:20:01
Data edycji: 27-11-2016 16:21:40

Witam

Wygląda na to, że jest ok. Być może było to lokalne przeciążenie lub chwilowy problem w serwerowni. Teraz strona generuje się średnio w 0,33 s przy przewijaniu zdjęć.

Z tego co mi wiadomo ostatnio zmieniono oprogramowanie "przewijarki" zdjęć i w ten sposób zlikwidowano problem przeglądania zdjęć w galeriach, które miały dużo zdjęć.

Pozdrawiam
KP
 


 
Autor posta:
Artur Zachwieja
Opole

Wątków: 11
Postów: 115
  Temat postu: Re: prędkość portalu
Data dodania: 28-11-2016 07:32:11

U mnie wczoraj jak i dzisiaj wszystko śmiga bez zarzutu
 


 
Autor posta:
Łukasz Pietrzak
Dopiewiec

Wątków: 14
Postów: 168
  Temat postu: Re: prędkość portalu
Data dodania: 01-12-2016 20:01:20

dziękuję bardzo za odpowiedzi, być może to chwilowa sytuacja.... pozdrawiam serdecznie !
 


 
Autor posta:
Alicja Ziętek
Komorów

Wątków: 0
Postów: 12
  Temat postu: Re: prędkość portalu
Data dodania: 21-04-2018 21:09:33