Facebook
Poczta
Forum
Sklep
Logowanie
Dodaj
zdjęcie
Wydrukuj
zdjęcie

Od 1996 roku Foto-Kurier
jest jedynym polskim
przedstawicielem
panelu fotograficznego
stowarzyszenia EISA

SZUKAJ

Canon EOS C500 Mark II - kompaktowa kamera z pełnoklatkową matrycą 5,9 K

Canon zaprezentował najnowszą kamerę systemową Cinema EOS - EOS C500 Mark II. To kompaktowa kamera z pełnoklatkową matrycą, która umożliwia rejestrowanie obrazu w rozdzielczości 5,9K. Opracowany przez Canon pełnoklatkowy sensor jest napędzany nowym procesorem DIGIC DV 7 i umożliwia wewnętrzny zapis obrazu 4K (10 bit / 4:2:2) w formacie Cinema RAW Light dzięki uniwersalnemu kodekowi XF-AVC. To pierwsza kamera z serii Cinema EOS rejestrująca obraz 5.9K w Cinema RAW Light na zupełnie nowych, szybszych nośnikach CFexpress (możliwość nagrywania obrazu w 5.9K na dwóch kartach jednocześnie), dając profesjonalnym twórcom większą elastyczność i wyższą wydajność pracy.

Canon EOS C500 Mark II - kompaktowa kamera z pełnoklatkową matrycą 5.9K

 

Kompaktowy rozmiar modelu EOS C500 Mark II zapewnia twórcom filmowym i operatorom wyjątkową swobodę twórczą. Elastyczna, modułowa konstrukcja kamery sprawia, że profesjonalni twórcy mogą rozbudowywać body o nowe, dodatkowe akcesoria, aby najlepiej dopasować sprzęt do wymagań produkcyjnych. EOS C500 Mark II to pierwsza kamera systemowa Cinema EOS z wymiennym (dostępny zewnętrzny adapter) mocowaniem dla obiektywów EF i PL, co daje profesjonalistom jeszcze szerszy wybór optyki spośród dostępnych obiektywów Canon. To także pierwsza kamera Cinema EOS z technologią elektronicznej stabilizacji obrazu.

Najwyższej jakości obraz dzięki pełnoklatkowej matrycy
Wyposażona w pełnoklatkową matrycę CMOS 5,9K firmy Canon kamera EOS C500 Mark II nadaje rejestrowanym materiałom kinowy charakter, zachowując wierne odwzorowanie kolorów i gładki odcień skóry. Matryca 5.9K Full Frame CMOS w połączeniu z nowo opracowanym procesorem DIGIC DV 7 sprawiają, że EOS C500 Mark II jest idealnym wyborem dla profesjonalistów, którzy chcą tworzyć treści w najwyższej jakości 4K. Wszystko dzięki wykorzystaniu zaawansowanego algorytmu demozaikowania przy nadpróbkowaniu obrazu 5.9K do 4K, skutecznie redukującego szumy i efekty mory. Szeroka gama barw i wysoki zakres dynamiczny, wynoszący 15 stopni zapewniają swobodę i elastyczność obróbki obrazu w postprodukcji oraz przy nagrywaniu w trybie HDR. Dodatkowo kamera EOS C500 Mark II posiada wbudowane filtry ND (2, 4, 6, 81 i 102 stopni), które umożliwiają rejestrowanie ujęć z małą głębią ostrości – także w pełnym słońcu.

 

Canon EOS C500 Mark II - kompaktowa kamera z pełnoklatkową matrycą 5.9K

 


Wydajność i elastyczność
Wysoka wydajność kamery EOS C500 Mark II to zasługa najnowszego procesora DIGIC DV 7, możliwości wewnętrznego zapisu w formacie Cinema RAW Light i rozdzielczości 5,9K. Format Cinema RAW Light, poza elastycznością postprodukcji klasycznych RAW-ów, dodatkowo ogranicza rozmiar plików.
Poza możliwością symultanicznego rejestrowania obrazu XF-AVC 4K (4:2:2 10 bit) wewnętrznie na dwóch kartach CFexpress, możliwe jest także nagrywanie materiału wideo w trybie proxy. Dodatkowo zaawansowany interfejs 12G-SDI (4-krotnie wyższa prędkość transmisji niż 3G-SDI) za pomocą jednego kabla wysyła wysokiej jakości nieskompresowany sygnał 4K 50/60p. Kamera posiada także wyjście HDMI do swobodnego przesyłania obrazu 4K 50/60p za pomocą tego popularnego złącza.

 

Canon EOS C500 Mark II - kompaktowa kamera z pełnoklatkową matrycą 5.9K

 

 

Dostosowana do szerokich wymagań produkcyjnych
Użytkownicy kamery EOS C500 Mark II mogą skorzystać z dodatkowych modułów rozszerzających – EU-V1 i EU-V2. Dostępne są również dwa opcjonalne wizjery elektroniczne – EVF-V70 i EVF-V50. Moduł EU-V1 posiada interfejs Genlock / Sync BNC, Remote B (do opcjonalnego pilota RC-V100) oraz Ethernet do przesyłania strumieniowego IP lub obsługi za pomocą przeglądarki. Z kolei moduł EU-V2 posiada dodatkowo dwa wejścia XLR i 12-pinowe złącze obiektywu, a dodatkowo wyposażony jest w mocowanie akumulatora V-Lock z kablem D-tap o mocy wyjściowej 24 V.

 

Canon EOS C500 Mark II - kompaktowa kamera z pełnoklatkową matrycą 5.9K

 

Elektroniczna stabilizacja i technologia automatycznego AF
EOS C500 Mark II to pierwsza kamera systemowa Cinema EOS, którą wyposażono w technologię elektronicznej, 5-osiowej stabilizacji obrazu. Po podłączeniu obiektywu obsługującego transmisję danych, wartości ogniskowej przekazywane są do kamery automatycznie. Z kolei po podłączeniu obiektywu bez odpowiedniej komunikacji z obiektywem, ustawienie elektronicznej stabilizacji możliwe jest poprzez ręczne wprowadzenie wartości ogniskowej. Co ważne, system elektronicznej stabilizacji jest kompatybilny także z obiektywami anamorficznymi.
Podobnie jak w przypadku pozostałych modeli z serii Cinema EOS, także nowa kamera EOS C500 Mark II wyposażona jest w – doskonale znaną użytkownikom sprzętu Canon – technologię Dual Pixel CMOS AF. Oferując szybki tryb One-Push AF i ciągły AF, profesjonaliści mają pewność, że ujęcia zawsze będą ostre. Filmowcy i operatorzy mogą skorzystać z monitora LCD LM-V2 i intuicyjnego przewodnika Dual Pixel Focus Guide, który ułatwiają precyzyjne ustawienie ostrości. Kamera EOS C500 Mark II posiada również funkcję wykrywania twarzy i śledzenia AF, umożliwiając jeszcze efektywniejszą kontrolę autofokusa w różnych, także trudnych sytuacjach. System AF oferuje również możliwość dostosowania prędkości i reakcji śledzenia punktu ostrości.

 

Canon EOS C500 Mark II - kompaktowa kamera z pełnoklatkową matrycą 5.9K

 


ciąg dalszy artykułu na następnej stronie...






 
data dodania: 08-09-2019
 
godzina dodania: 09:20
 
odsłon: 9284
powrót na stronę główną »

fotografia

Komentarze

zostaw komentarz

sortuj według daty: rosnąco | malejąco

Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz.
powrót na stronę główną »



Zobacz także:

Yuneec Mantis G - dron 4K stabilizowany gimbalem, czyli emocje i wspomnienia z nietypowej perspektywy
Yuneec Mantis G - dron 4K stabilizowany gimbalem, czyli emocje i wspomnienia z nietypowej perspektywy
Nikon D6  i AF-S NIKKOR 120-300 mm f/2,8E FL ED SR VR ujrzą światło dzienne, czyżby kolejna odsłona
Nikon D6 i AF-S NIKKOR 120-300 mm f/2,8E FL ED SR VR ujrzą światło dzienne, czyżby kolejna odsłona
Sigma fp – najmniejszy i najlżejszy pełnoklatkowy bezlusterkowiec na rynku
Sigma fp – najmniejszy i najlżejszy pełnoklatkowy bezlusterkowiec na rynku
Sony RX100 VII -  Idealne narzędzie do filmowania, czyli  ciąg dalszy opowieści o potędze maleńkości (wideo)
Sony RX100 VII - Idealne narzędzie do filmowania, czyli ciąg dalszy opowieści o potędze maleńkości (wideo)
Jak Sony RX100 VII pozamiatał rynek kompaktów - test funkcji Sony A9 w korpusie RX 100, pierwsze zdjęcia testowe i cena
Jak Sony RX100 VII pozamiatał rynek kompaktów - test funkcji Sony A9 w korpusie RX 100, pierwsze zdjęcia testowe i cena
Sony A7R IV z 61-milionową matrycą - pierwsze zdjęcia testowe do pobrania!
Sony A7R IV z 61-milionową matrycą - pierwsze zdjęcia testowe do pobrania!




Zdjęcie miesiąca
Marzec 2024
zdjęcie miesiąca
© fot. Anna Wójciuk
 
cofnij przenieś na początek strony
Wszelkie prawa zastrzeżone www.foto-kurier.pl  © 2000-2024. (0.134) / 0.120

Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024

Polityka plików cookies   |