Facebook
Poczta
Forum
Sklep
Logowanie
Dodaj
zdjęcie
Wydruki

Od 1996 roku Foto-Kurier jest
jedynym polskim przedstawicielem
panelu fotograficznego
Europejskiego Stowarzyszenia
Technik Audio-Wizualnych EISA

foto-kurier.pl
Internet

Salon Fujifilm Wonder Photo Shop otwarty w Warszawie

23 listopada o godzinie 11 został otwarty nowy salon i sklep fotograficzny w Warszawie pod marką SKLEP BEZ NAZWY. Miało to miejsce przy placu Konstytucji 5. Jest to nowy 2-piętrowy salon fotograficzny sygnowany logiem Fujifilm, który ma ambicję bycia nowym centrum obrazowania w stolicy.

Fujifilm Instax


 

Prezes Fujifilm Paweł Augustyn

 

Wonder Photo Shop to globalny projekt Fujifilm, który ma odmienić wizerunek typowego fotolaboratorium i sprostać wymaganiom szybko zmieniającego się rynku fotograficznego. Nowe centrum Fujifilm to miejsce dla osób mających w zwyczaju częste odwiedzanie laboratoriów fotograficznych, ale także dla młodej ,„smartfonowej” generacji, której firma proponuje szereg nowoczesnych rozwiązań fotograficznych takich jak aparaty instax czy drukowanie zdjęć bezpośrednio ze smartfonu (instax SP-3).

 

Drukarka do ładunków Instax Fujifilm instax SP-3 w zestawieniu
z Minionkową promocją to oryginalne połączenie.

 

Skąd pomysł na Wonder Photo Shop?


Niedawne badania przeprowadzone wśród różnych grup wiekowych wykazują, że tylko połowa z ankietowanych osób poniżej 30 roku życia zna lokalne fotolaboratorium, co w porównaniu do okresu sprzed 10 lat jest spadkiem około 22%. W wyniku licznych badań, zarówno tych, które były dostarczane przez firmy zewnętrzne, jak i własnych, firma Fujifilm doszła do wniosku, że grupa, która początkowo nie wykazywała zainteresowania fotousługami, w rzeczywistości myśli o wydrukowaniu swoich zdjęć (74% badanych). Jeśli rynek fotograficzny ma mieć szansę na przetrwanie i perspektywy na rozwój, to właśnie generacja obecnych nastolatków i dwudziestolatków jest tą docelową grupą, na której powinno się skupić. To oni za najbliższe 5-10 lat wejdą w wiek, w którym zaczną zakładać rodziny i wykształcenie w nich tradycji wywoływania odbitek i tworzenia fotoalbumów jest kluczowym czynnikiem, który ma zabezpieczyć przyszłość rynku fotograficznego. Fujifilm nie zapomina również o tych, którzy obecnie stanowią największą grupę drukujących zdjęcia, czyli osoby powyżej 50 roku życia. Z tą wiedzą  Fujifilm postanowiło zmienić wizerunek fotolabów.

 

Paweł Augustyn Prezes Fujifilm Polska

Uroczystego otwarcia salonu dokonał Paweł Augustyn Prezes Fujifilm Europe Oddział w Polsce. 

 

Drugi salon Fujifilm Wonder World otwarty w Warszawie

 

Wonder Photo Shop to nie tylko atrakcyjny wygląd

Koncept Wonder Photo Shop opiera się na stworzeniu przestrzeni, w której można się zainspirować i w przyjemnej atmosferze tworzyć niepowtarzalne kompozycje z dostępnych produktów i usług. W  przeciwieństwie  do starego modelu tego typu działalności, sklepy Wonder Photo nie są nastawione na szybkie i tanie odbitki w dużych nakładach, skupiają się raczej na dostarczeniu oryginalnych produktów w najlepszej jakości. Poza sprzedażą i wykonaniem usług, sklepy WPS są z reguły na tyle duże, by było miejsce na przeprowadzanie warsztatów i spotkań tematycznych.  

 

W firmie w oryginalny sposób prezentowane są wydruki zdjeciowe Tutaj wykorzystano w tym celu wieszaki do spódnic/spodni. Oryginalny i tani pomysł.


ciąg dalszy artykułu na następnej stronie...


 
data dodania: 24-11-2017
 
godzina dodania: 11:44
 
odsłon: 2931
powrót na stronę główną »

fotografia

Komentarze

zostaw komentarz

sortuj według daty: rosnąco | malejąco

Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz.
powrót na stronę główną »



Zobacz także:

fotografia
Nowa odsłona salonu Fotoforma w Warszawie - nowe centrum fotograficzne stolicy
fotografia
Fotojachting 2017 - kolejna porcja zdjęć z fotowyprawy
fotografia
NIKON Coolpix W300 przykładowe zdjęcia testowe - Fotojachting 2017 czyli świt pod Eginą
fotografia
Niesamowity Czytelnik Foto-Kuriera. Dziękujemy za wytrwałość i sumienne recenzowanie Foto-Kuriera






Wdrożenie RODO - jak się za to zabrać - tekst Foto-Kurier 5/2018

W poprzednim artykule (
FK 4/2018 >>>) przybliżyłam tematykę związaną z RODO – czyli ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych. Termin jego wejścia w życie zbliża się nieunikniony. Mimo, iż polskie regulacje, które mają implementować RODO do porządku prawnego będą mieć prawdopodobnie opóźnienie – samo rozporządzenie wejdzie w życie w dniu 25 maja 2018 r. Co oznacza to dla nas? Przede wszystkim to, że nowe regulacje powinny być stosowane już od tego dnia. Powstaje zatem pytanie jak przygotować swoją firmę do wdrożenia RODO.
więcej
 

Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024

Polityka plików cookies   |   Opieka techniczna: Technix

Usługi programistyczne