testowe Canon EOS C300 Mark III – kamera nowej generacji z matrycą DGO20 kwietnia 2020 r. Canon zaprezentował kamerę Canon EOS C300 Mark III z najnowszą matrycą DGO, która umożliwia uzyskanie obrazu HDR o rozpiętości tonalnej przekraczającej 16 stopni EV. Nowy model ma modułową konstrukcję (podobną do EOS C500 Mark II) oraz ...
EOS C300 Mark III – bezkompromisowa odpowiedź na potrzeby rynku
Bazując na popularnym – wprowadzonym na rynek w 2015 r. – modelu EOS C300 Mark II, zaprezentowany 20 kwietnia 2020 r. Canon EOS C300 Mark III potwierdza zaangażowanie Canona w tworzeniu innowacyjnych technologii wideo. Kamera wyposażona jest w najnowszą matrycę DGO, która umożliwia uzyskanie obrazu HDR o rozpiętości tonalnej przekraczającej 16 stopni EV, a także ma modułową konstrukcję (podobną do modelu EOS C500 Mark II) oraz możliwości nagrywania 4K w 120 kl./s w Cinema RAW Light lub XF-AVCi. Powyższe cechy i duża funkcjonalność sprawiają, że EOS C300 Mark III jest idealnym rozwiązaniem dla szerokiej gamy produkcji wideo, od filmów dokumentalnych i reklamowych po filmy korporacyjne czy fabularne. Tego samego dnia Canon zaprezentował także nowy obiektyw CN10X25 IAS S, który w połączeniu z kamerą EOS C300 Mark III tworzy zestaw, który z pewnością odpowiada na rosnące oczekiwania branży.
Znakomity HDR z nowym sensorem DGO Canon EOS C300 Mark III to pierwsza kamera Canona z matrycą DGO - nowo opracowanym systemem obrazowania, który umożliwia uzyskanie wyjątkowej jakości obrazu przy słabym świetle, a także stwarza doskonałe możliwości obrazowania HDR.
Większe możliwości dla każdej produkcji
Obsługa wielu formatów zapisu w EOS C300 Mark III zapewnia elastyczność pracy i spełnia wymagania szerokiej gamy produkcji telewizyjnych i kinowych. Wewnętrzny zapis obrazu 4K Cinema RAW Light to również mniejszy rozmiar pliku przy zachowaniu jakości i elastyczności, jaki daje format RAW. Dodatkowo Canon EOS C300 Mark III obsługuje (wewnętrznie) Canon XF-AVC zarówno w 4K DCI i UHD (4: 2: 2, 10-bit), jak i 2K czy Full HD. W przypadku nagrywania (w XF-AVC) w formacie innym niż RAW, profesjonalni twórcy mogą wybrać opcję ALL-I lub Long GOP, aby zapisywać obraz z wysoką kompresją, co zapewnia wydajną postprodukcję i dłuższy czas nagrywania. Podczas nagrywania w rozdzielczości 2K lub Full HD w formacie Super 35 mm materiał wykorzystuje pełne możliwości matrycy 4K. Nagranie może być następnie zmniejszone wewnętrznie w celu otrzymania materiału w rozdzielczości wybranej przez użytkownika – zapewniając wyższą jakość obrazu bez kadrowania czy ograniczenia pola widzenia wybranego obiektywu.
Przede wszystkim wszechstronność
Użytkownicy mogą konfigurować kamerę za pomocą dwóch opcjonalnych modułów – EU-V1 i EU-V2. Oba uzupełniają konstrukcję o dodatkowe złącza i umożliwiają dostosować ją do różnych stylów pracy. Istnieje także możliwość wymiany mocowania obiektywu (dostępne są mocowania EF, PL i EF Cinema Lock) bez konieczności wysyłania kamery do autoryzowanego centrum serwisowego. Dzięki wykorzystaniu najwyższej jakości elementów optycznych oraz kompaktowej i lekkiej konstrukcji, wszechstronny obiektyw CN10X25 IAS S CINE-SERVO umożliwia rejestrowanie obrazów w 4K i 8K, dzięki czemu spełni oczekiwania najbardziej wymagających produkcji. Szeroki zakres ogniskowych, możliwość konfiguracji sprzętu pod produkcje tak telewizyjne, jak i kinowe, jak również kompatybilność z kamerami z matrycą Super 35 mm i pełnoklatkową sprawiają, że jest to idealne rozwiązanie do szerokiego spektrum zastosowań – od produkcji fabularnych, przez reklamy, transmisję wydarzeń sportowych, po filmy dokumentalne.
Nowy obiektyw świetnie sprawdzi się w połączeniu z nowym korpusem EOS C300 Mark III. Dzięki 11-listkowej przysłonie, obiektyw uzyskuje miękki i efektowny efekt bokeh, a ciepłe odcienie kolorów zapewniają filmową jakość obrazu. W połączeniu z kamerami systemowymi Cinema EOS, w tym EOS C300 Mark III, CN10X25 IAS S oferuje najwyższą jakość obrazu, funkcjonalność i niezawodność, jakiej poszukuje branża.
data dodania: 21-04-2020
godzina dodania: 11:22
odsłon: 6252 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Czwarty etap Ligi Foto-Kuriera 2024 pt. "Brzeg" - zgłoszenia tylko do 6 maja Montaż powstał ze zdjęć następujących osób: Andrzej Bocheński, Kamil Górawski, Mariusz Kulesza, Piotr Dras, Robert Sic i Sylwia Tylkowska. Autorzy zdjęć wykorzystanych w montażu, wysłali już swoje prace. Zainspiruj się nimi i w dowolnym momencie dołącz do zabawy. Do wygrania ponad 16 tys. złotych. Zgłoszenia tylko do 6 maja 2024 r. LIGA Foto-Kuriera 2024 - poznaj tematy - do wygrania nagrody za ponad 16 tys. zł Dołącz do konkursu na dowolnym jego etapie. LIGA Foto-Kuriera 2024 ma 9 -etapów. Zdjęcia jpg (RGB) mieszczące się w kwadracie 1200 x 1200 (mniejsze niż 2 MB) pikseli można wgrywać do serwisu zgdonie z terminarzem podanym dalej. Zapoznaj się z regulaminem konkursu i pulą nagród comiesięcznych i finałowych. Wartość nagród przekracza 16 tysięcy zł. Test Canona - RF 14–35 mm f/4 L IS USM 29 czerwca 2021 r. to dzień premiery obiektywu Canon RF 14-35 mm f/4L IS USM. Ten pełnoklatkowy zoom jest uzupełnieniem dwóch lekkich, kompaktowych obiektywów tej marki o świetle f/4, które łącznie umożliwiają entuzjastom i profesjonalnym fotografom korzystanie z wszechstronnego zakresu ogniskowych 14-200 mm. W marcu obiektyw trafił do naszej redakcji, dzięki czemu... Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |