testowe Test Sony A9, firma atakuje rynek PRO, kolejne zdjęciaJak już pisaliśmy wcześniej 19 kwietnia swoją londyńską premierę miał bezlusterkowiec Sony A9. Podczas konferencji EISA, która odbyła się w dniach 23-25 maja 2017 w Antwerpii mieliśmy możliwość fotografowania tym modelem. Firma Sony przedstawiła też dziennikarzom należącym do organizacji kolejne interesujące fakty dotyczące testowanego Sony A9. Pełny test aparatu opublikujemy w FK 7/17, ale już teraz dzielimy się z Państwem kolejnymi faktami i prezentujemy kilka kolejnych testowych zdjęć.
Od zewnątrz Sony A9 to równie solidna konstrukcja co Sony A7RII dotychczasowy flagowiec rodziny A7. Korpus testowanego A9 zbudowany jest ze stopu magnezu, dzięki czemu udało się połączyć solidność i wytrzymałość z niewielkim ciężarem.
W górnej części korpusu, po lewej stronie wizjera elektronicznego, znajduje się zintegrowany zespół 2 pokręteł, który obraca się w sposób jednoznaczny, skokowy, a każdy obrót jest blokowany specjalnymi przyciskami.
Działa to skutecznie
i jednoznacznie oraz zapobiega przypadkowemu obrotowi, co docenią między
innymi fotoreporterzy.
Par. eksp.: f/2,8; 1/640 s, ISO 200, f=70 mm
Duża matryca testowanego Sony A9 w połączeniu z Sony 24-70 f/2,8 GM to idealne narzędzie do wydobywania detali z tła. fot. K.Patrycy Na pierwszy rzut oka testowany Sony A9 nie różni się z zewnątrz zbytnio od rodziny A7, ma jednak kilka nowych i zmodernizowanych funkcji, które ułatwiają i przyspieszają działaniem.in. nastawianie ostrości w różnych sytuacjach.
Z tyłu korpusu znajduje się wielofunkcyjny przełącznik, który umożliwia łatwe przenoszenie ostrości w kadrze w trybach ustawiania ostrości „strefa”, „punktowy z wyborem czujnika” i „rozszerzany punktowy z wyborem czujnika” — wystarczy naciskać górną, dolną, lewą lub prawą część mini joysticka.
Tuż nad ekranem LCD po jego lewej stronie obok przycisku menu mamy też nowy przycisk funkcyjny C3.
Par. eksp.: f/2,8; 1/2000 s, ISO 200, f=57 mm
Nikt z nas nie lubi fotografować na kolanach. Dzięki odchylanemu ekranowi kadry takie jak powyższy można fotografować w sposób komfortowy, a duża matryca testowanego Sony A9 w połączeniu z Sony 24-70 f/2,8 GM dodatkowo ładnie rozmywa tło. fot. K.Patrycy
data dodania: 08-06-2017
godzina dodania: 09:36
odsłon: 6279 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Czwarty etap Ligi Foto-Kuriera 2024 pt. "Brzeg" - zgłoszenia tylko do 6 maja Montaż powstał ze zdjęć następujących osób: Andrzej Bocheński, Kamil Górawski, Mariusz Kulesza, Piotr Dras, Robert Sic i Sylwia Tylkowska. Autorzy zdjęć wykorzystanych w montażu, wysłali już swoje prace. Zainspiruj się nimi i w dowolnym momencie dołącz do zabawy. Do wygrania ponad 16 tys. złotych. Zgłoszenia tylko do 6 maja 2024 r. LIGA Foto-Kuriera 2024 - poznaj tematy - do wygrania nagrody za ponad 16 tys. zł Dołącz do konkursu na dowolnym jego etapie. LIGA Foto-Kuriera 2024 ma 9 -etapów. Zdjęcia jpg (RGB) mieszczące się w kwadracie 1200 x 1200 (mniejsze niż 2 MB) pikseli można wgrywać do serwisu zgdonie z terminarzem podanym dalej. Zapoznaj się z regulaminem konkursu i pulą nagród comiesięcznych i finałowych. Wartość nagród przekracza 16 tysięcy zł. Test Canona - RF 14–35 mm f/4 L IS USM 29 czerwca 2021 r. to dzień premiery obiektywu Canon RF 14-35 mm f/4L IS USM. Ten pełnoklatkowy zoom jest uzupełnieniem dwóch lekkich, kompaktowych obiektywów tej marki o świetle f/4, które łącznie umożliwiają entuzjastom i profesjonalnym fotografom korzystanie z wszechstronnego zakresu ogniskowych 14-200 mm. W marcu obiektyw trafił do naszej redakcji, dzięki czemu... Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |