testowe Canon RF 100-400 mm f/5,6-8 IS USM i Canon RF 16 mm f/2,8 STM
Wraz z nowym aparatem EOS R3 Canon 9pisaliśmy o tym tutaj) wprowadza na rynek wszechstronne obiektywy, których zastosowania sięgają od wideoblogów po astrofotografię: Canon RF 100-400 mm f/5,6-8 IS USM i Canon RF 100-400 mm f/5,6-8 IS USM.
Te lekkie, kompaktowe obiektywy to RF 16 mm f/2,8 STM, będący pierwszym ultraszerokokątnym obiektywem stałoogniskowym w rodzinie Canon EOS R, oraz RF 100-400 mm f/5,6-8 IS USM – teleobiektyw zmiennoogniskowy, który umożliwia zbliżenie się do fotografowanego obiektu. Wszechstronny RF 16 mm f/2,8 STM odpowiada na potrzeby wideoblogerów, będąc zarazem obiektywem idealnym do fotografowania krajobrazu, architektury oraz astrofotografii. Z kolei obiektyw RF 100-400 mm f/5,6-8 IS USM pomaga fotografom skrócić dystans do odległych obiektów, co czyni go doskonałym wyborem do fotografowania sportu i przyrody.
Wprowadzenie
do systemu Canon EOS R dwóch prezentowanych obiektywów jest kolejnym
krokiem na drodze do stworzenia możliwie jak najszerszej oferty
produktów foto i wideo, zaspokajającej wszystkie potrzeby użytkowników.
W przypadku wideoblogerów cechy te umożliwiają uzyskanie wyższej jakości obrazu przy słabym oświetleniu, jak również wyróżnić obiekt na tle, uzyskując ładny bokeh, nawet przy szerokim kącie. Ten lekki obiektyw stałoogniskowy jest fantastycznym narzędziem do tworzenia wideoblogów w podróży. RF 16 mm f/2,8 STM w połączeniu z aparatem z serii EOS R umożliwia rejestrację obrazu w trybie przycinania do formatu APS-C i uzyskanie efektywnej ogniskowej 25,6 mm. Dzięki silnikowi STM obiektyw RF 16 mm f/2,8 STM umożliwia płynne, niemal bezgłośne ustawianie ostrości podczas nagrywania wideo. Minimalna odległość ostrzenia 0,13 m umożliwia fotografom i twórcom treści uzyskanie ostrych obrazów nawet podczas fotografowania lub filmowania z niewielkiej odległości.
data dodania: 15-09-2021
godzina dodania: 09:15
odsłon: 1305 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco Już czekam trzy miesiące na zamówiony obiektyw 100-400, i nie wiadomo kiedy będzie.
Zobacz także:Tamron 28-75 mm f/2,8 Di III VXD G2 oraz Tamron 35-150 mm f/2-2,8 Di III VX z mocowaniem Sony e-mount
Tamron 18-300 mm f/3,5-6,3 Di III-A VC VXD, pierwszy tego typu obiektyw z mocowaniem Fujifilm X i Sony E
LIGA FOTO-KURIERA 2024 - II etap pt. "Różowy" - zwycięskie prace i kolejny etap - tylko do 6 maja Temat drugiego etapu Ligi Foto-Kuriera 2024 "Różowy" okazał się jeszcze większą inspiracją dla wielu osób do wykonaniaoryginalnych zdjęć. Do rywalizacji dołączyło wiele nowych osób wraz z niesamowitymi zdjęciami. Łączna pula nagród w konkursie przekracza 16 tys. zł. Cały czas zaskakuje nas kreatywność autorów. Wybór najlepszych 30-tu zdjęć nie jest łatwy. Zapraszamy do udziału w kolejnym czwartym już etapie Ligi Foto-Kuriera pt. "Brzeg", do którego prace można wgrywać do 6 maja 2024 r. Czwarty etap Ligi Foto-Kuriera 2024 pt. "Brzeg" - zgłoszenia tylko do 6 maja Montaż powstał ze zdjęć następujących osób: Andrzej Bocheński, Kamil Górawski, Mariusz Kulesza, Piotr Dras, Robert Sic i Sylwia Tylkowska. Autorzy zdjęć wykorzystanych w montażu, wysłali już swoje prace. Zainspiruj się nimi i w dowolnym momencie dołącz do zabawy. Do wygrania ponad 16 tys. złotych. Zgłoszenia tylko do 6 maja 2024 r. LIGA Foto-Kuriera 2024 - poznaj tematy - do wygrania nagrody za ponad 16 tys. zł Dołącz do konkursu na dowolnym jego etapie. LIGA Foto-Kuriera 2024 ma 9 -etapów. Zdjęcia jpg (RGB) mieszczące się w kwadracie 1200 x 1200 (mniejsze niż 2 MB) pikseli można wgrywać do serwisu zgdonie z terminarzem podanym dalej. Zapoznaj się z regulaminem konkursu i pulą nagród comiesięcznych i finałowych. Wartość nagród przekracza 16 tysięcy zł. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |