testowe Aplikacja Apple TV w telewizorach SonyFirma Sony Europe poinformowała, że użytkownicy wybranych modeli telewizorów smart Sony mogą obecnie korzystać z serwisu Apple TV+, kanałów Apple TV, nowych i popularnych filmów oraz spersonalizowanych, starannie dobranych rekomendacji. Aplikacja Apple TV zadebiutuje w Europie w telewizorach Sony XH90 poprzez aktualizację oprogramowania.
Apple TV łączy w sobie wszystkie możliwości oglądania materiałów wideo. Zapewnia dostęp do Apple TV+: nowego, działającego w modelu subskrypcyjnym serwisu z filmami i programami dokumentalnymi najwybitniejszych twórców, z ofertą obejmującą między innymi „The Morning Show”, „See”, „W obronie syna”, „Ted Lasso”, „Misja Greyhound”, „The Banker”, „Boys State” czy „Beastie Boys Story”. Użytkownicy aplikacji mogą również subskrybować kanały Apple TV i oglądać je na życzenie i bez reklam. Dzięki funkcji chmury rodzinnej subskrybowane kanały Apple TV są dostępne dla sześciu członków rodziny logujących się ze swoich kont Apple ID. [2] Wymagany jest system iOS 12.2 lub nowszy / macOS 10.14.4 lub nowszy. Wymagane jest konto Apple ID. Pewne materiały mogą być dostępne po wykupieniu subskrypcji. Wymagana jest aktualizacja wewnętrznego oprogramowania wprowadzająca AirPlay, która zostanie udostępniona zimą 2020 r.
Subskrypcję serwisu Apple TV+ można wykupić w aplikacji Apple TV w telewizorze smart Sony, iPhonie, iPadzie, urządzeniu Apple TV, iPodzie touch, Macu i na innych platformach, w tym tv.apple.com, w cenie 4,99 euro / 4,99 funta miesięcznie. Przez ograniczony czas nabywcy nowych iPhone’ów, iPadów, urządzeń Apple TV, iPodów touch i Maców otrzymują bezpłatnie roczny dostęp do Apple TV+.[3]
[Informacja prasowa]
data dodania: 19-10-2020
godzina dodania: 09:12
odsłon: 513 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:TEST EPSON SC-P700 - mniejszy, precyzyjniejszy oraz ładniejszy i bardziej funkcjonalny od poprzednika
Szansa na dwucyfrowy wzrost sprzedaży Bazując na danych publikowanych w raportach CIPA (Camera & Imaging Product Association, patrz wykres), ogłoszonych 1 kwietnia 2024 roku, można powiedzieć, że na świecie w 2023 r. sprzedano ok. 7,72 mln aparatów cyfrowych, z czego aż 5,99 miliona stanowiły aparaty z wymienną optyką (bezlusterkowce i lustrzanki), ale co ważniejsze, rozpatrując japoński rok finansowy (od marca do marca) jest realna szansa na dwucyfrowy wzrost sprzedaży. SIGMA 18-50 mm f/2,8 DC DN | Contemporary, pierwszy obiektyw Sigmy z mocowaniem Canon RF 23 kwietnia 2024 r. SIGMA Corporation poinformowała, w tym samym dniu co Tamron, o poszerzeniu oferty obiektywów do aparatów bezlusterkowych, o obiektywy z mocowanie Canon RF. Pierwszym, dostępnym z tym mocowaniem, będzie SIGMA 18-50 mm f/2,8 DC DN | Contemporary. Sigma prezentuje również nazwy pięciu kolejnych obiektywów z tym mocowaniem. Wygraj 2500 euro w EISA MAESTRO 2024 - konkurs „Sport i gry” tylko do 8 maja Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie EISA MAESTRO 2024 - "Sport i gry". Główna nagroda wynosi 1500 euro + 1000 euro w głosowaniu na Facebooku. Żeby wziąć udział w konkursie wystarczy wgrać do serwisu foto-kurier.pl do zakładki zdjęcia seryjne/EISA MAESTRO 2024 pliki o dłuższym boku maksymalnie 1200 pikseli (waga maks. 2 MB). Przy korzystaniu z Photoshopa zdjęcia najlepiej zapisać jako „Zapisz dla internetu” („Save for web”). Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |