testowe Piwny konkurs fotograficzny - „Faces of Brewing”
Rosnąca popularność trunków wyróżniających się smakiem, aromatem i estetyką opakowania, a także duże zainteresowanie piwnymi nowościami, takimi jak radlery i shandy, świadczy o zmieniających się preferencjach polskich konsumentów i rozwoju w naszym kraju kultury piwa. Branża piwowarska, chcąc wesprzeć ten pozytywny trend, zachęca piwoszy do udziału w międzynarodowym konkursie fotograficznym „Faces of Brewing”, w którym za pomocą fotografii podzielić się można swoim sposobem postrzegania bogatej kultury piwa.
![]() Realizowany po raz trzeci konkurs fotograficzny „Faces of Brewing” organizowany jest przez The Brewers of Europe – międzynarodową organizację zrzeszającą europejskich browarników, w tym przedstawicieli branży piwowarskiej takich piwnych krajów, jak Czechy, Niemcy czy Belgia. Projekt, który w założeniu ma łączyć pasję do fotografii i złotego trunku, ukierunkowany jest na promocję bogatej, a jednocześnie silnie zróżnicowanej tradycji piwowarstwa poszczególnych europejskich regionów i krajów. Tegoroczna edycja konkursu „Faces of Brewing” ma na celu podkreślenie roli, jaką przemysł piwowarski odgrywa w lokalnych społecznościach. Motywem przewodnim jest tutaj niepowtarzalna atmosfera pubów, barów i piwnych ogródków, stanowiąca tło dla codziennych spotkań oraz chwil ważnych dla całej społeczności miast, miasteczek i wsi. Bliski związek między piwnymi tradycjami danego regionu oraz mentalnością i zwyczajami jego mieszkańców jest szczególnie wyraźny w krajach o bogatych tradycjach piwowarstwa. Jednym z takich piwnych krajów jest Polska, która należy do światowej czołówki pod względem spożycia i produkcji piwa. W działania promujące konkurs na naszym rynku włączył się Związek Browary Polskie - członek The Brewers of Europe, a także organizacja zrzeszająca największych producentów piwa na polskim rynku. Zaangażowanie Związku w projekt realizowany przez The Brewers of Europe wynika z przekonania o związku kultury piwa z odpowiedzialną i świadomą konsumpcją alkoholu oraz o potrzebie jej dalszego rozwoju w naszym kraju. Wysiłki w promocję konkursu przynoszą konkretne efekty – Polska jest jednym z najaktywniejszych członków The Brewers of Europe (31 państw członkowskich) pod względem liczy nadesłanych do tej pory zgłoszeń. Pozycja ta może się jeszcze umocnić, ponieważ końcowy termin nadsyłania prac konkursowych, to 30 września. Po tym terminie najlepsze zdjęcie nadesłane z Polski zostanie wyróżnione przez polską branżę piwowarską w ramach oddzielnej kategorii - jego autor pojedzie w przyszłym roku na plener fotograficzny do Toskanii.
Więcej o konkursie „Faces of Brewing” na polskim profilu na FB www.facebook.com/faces.konkurs [inf. pras.] data dodania: 12-09-2013
godzina dodania: 10:28
odsłon: 2263 powrót na stronę główną »
Komentarze
sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:![]() Wydanie specjalne Foto-Kuriera 2/25 Aparaty - prezentujemy okładkę Przed Państwem okładka 43. Wydania Specjalnego Foto-Kuriera 2/25 poświęconego aparatom. Jednak zanim Wydanie Specjalne Foto-Kuriera 2/25 pt. "Aparaty" ujrzy światło dzienne, a będzie to szybciej niż niektórym się wydaje, króluje poprzednie, nadal dostępne w naszym e-kiosku. Można je też zamówić bezpośrednio w redakcji (redakcja pokrywa koszt wysyłki w Polsce), a także na stronie fotoforma.pl oraz w salonach Fotoforma w Warszawie i Foto-Plus w Krakowie. ![]() Foto-Kuriera - FK 12/25 on-line - od jutra w salonach prasowych i najlepszych sklepach fotograficznych Foto-Kurier 12/25 jest dostępny on-line - w naszym e-kiosku. Tym razem okładkę ozdobiło zdjęcie przedstawiające Alberta Watsona, wykonane na targach Paris Photo przez Tadeusza Koniarza. W wydaniu prezentujemy między innymi, jedyną w Polsce tego typu, obszerną relację z tego wydarzenia. W środku są też testy, opisy...Tymczasem zapraszamy do lektury Foto-Kuriera 11/25, który już 17 grudnia zamieni się miejscami na półkach w najlepszych salonach prasowych i wzbogaci naszą ofertę w najlepszych sklepach fotograficznych w Polsce. Przejrzyj on-line, nie kupuj w ciemno. ![]() LIGA FOTO-KURIERA 2025 - VII etap pt. "Detal w krajobrazie" Liga Foto-Kuriera 2025 to atrakcyjne nagrody o łącznej wartości ponad 21 tys. zł. Zobacz kto wygrał 7. etap Ligi Foto-Kuriera 2025 i dołącz do zabawy na dowolnym jej etapie. 7 etap miał tytuł "Detal w krajobrazie". Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |
||||||||