testowe Sony Europe przedstawia nowy zespół ds. marketingu europejskiego
Gildas Pelliet, dyrektor ds. marketingu europejskiego, pokieruje nowym, paneuropejskim zespołem marketingowym Sony Europe. Plan rewitalizacji obejmuje usprawnienie działań, wyeliminowanie powielania funkcji i struktur oraz koncentrację na zapewnieniu klientom niepowtarzalnych, emocjonujących wrażeń.
Sony Europe ogłosiło kluczowe nominacje w nowym, paneuropejskim zespole ds. marketingu, który dzięki dogłębnej znajomości branży będzie prowadził kompleksowe kampanie służące inspirowaniu klientów i zaspokajaniu ich ciekawości. · Dimitris Kourepis, starszy wiceprezes ds. globalnego marketingu sieciowego i UX w Sony Corporation of America · Philippe Citroen, dyrektor ds. marketingu konsumenckiego Sony Europe i dyrektor zarządzający na Francję · Taro Kimura, dyrektor ds. planowania działań marketingowych w Sony Europe · John Anderson, dyrektor ds. marketingu produktów z segmentu domowej rozrywki i dźwięku w Sony Europe · Masato Nakano, dyrektor ds. marketingu produktów z segmentów VAIO, Tablet i Reader w Sony Europe. Masato Nakano jest również dyrektorem ds. rozwoju segmentów VAIO, Tablet i Reader w Sony Europe. · Tatsuya Akashi, dyrektor ds. marketingu produktów z segmentu obrazowania cyfrowego w Sony Europe · Tomohito Fukuta, dyrektor ds. marketingu produktów z segmentu nośników, zasilania i urządzeń peryferyjnych w Sony Europe · Mark Gurney, dyrektor ds. wiedzy o kliencie w Sony Europe
· Laurence Auboin, dyrektor ds. konsumenckiej komunikacji marketingowej w Sony Europe
![]()
Gildas Pelliet został mianowany dyrektorem ds. marketingu Sony Europe w lipcu 2012 r. Do zakresu jego obowiązków należy kierowanie zespołami marketingowymi (krajowymi, grup produktowych i komunikacji marketingowej) w całej Europie oraz wprowadzanie produktów i organizowanie kompleksowych kampanii w celu przyciągnięcia i zainspirowania klientów. Wcześniej, od kwietnia 2011 r. Gildas Pelliet był dyrektorem zarządzającym Sony UK & Ireland. W swojej 23-letniej karierze w Sony Europe pracował w pięciu krajach europejskich (Francji, Holandii, Belgii, Włoszech i Wielkiej Brytanii), zdobywając rozległą wiedzę z dziedziny marketingu produktów, reklamy i zarządzania. data dodania: 17-10-2012
godzina dodania: 09:04
odsłon: 1383 powrót na stronę główną »
Komentarze
sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:
31 razy BEZ NAZWY - czyli dziś o 20.00 o fotografowaniu też :)
Targi w Łodzi - Pierwsza odsłona
Fotograficzny Program Bez Nazwy, czyli do zobaczenia dziś (27 września) o 20.00
![]() Test Tamrona 28-300 mm f/4-7,1 Di III VC VXD - ostro, blisko, stabilnie, test z Foto-Kuriera 10/24 Tamron 28–300 mm f/4–7,1 Di III VC VXD to wszechstronny obiektyw zmiennoogniskowy o krotności 10,7×, do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E, który zadebiutował 1 sierpnia 2024 r. Ma kompaktową konstrukcję o długości zaledwie 126 mm i wadze 610 g oraz wbudowaną stabilizację optyczną VC. Test obiektywu przed wami. ![]() Foto-Kurier 11/25 w najlepszych salonach prasowych Foto-Kurier 11/2025 w najlepszych salonach prasowych, w e-kiosku od 12 listopada. Okładkę ozdobiło zdjęcie wykonane przez Leszka Wygachiewicza, składające się z 2032 zdjęć :). A w środku... ![]() Nikon Zf w srebrnej wersji 4 września 2025 r. Nikon wprowadził na rynek nową srebrną wersję pełnoklatkowego aparatu bezlusterkowego Zf. To bezlusterkowiec, który łączy w sobie klasyczny design inspirowany kultowym aparatem analogowym Nikon FM2 z doskonałą wydajnością aparatu pełnoklatkowego. Od momentu premiery czarnego Zf (20 września 2023 r.) model ten cieszy się ogromną popularnością dostał nagrodę EISA sezonu 2024-2025), a firma Nikon... Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |
||||||||