testowe Sony Europe przedstawia nowy zespół ds. marketingu europejskiegoGildas Pelliet, dyrektor ds. marketingu europejskiego, pokieruje nowym, paneuropejskim zespołem marketingowym Sony Europe. Plan rewitalizacji obejmuje usprawnienie działań, wyeliminowanie powielania funkcji i struktur oraz koncentrację na zapewnieniu klientom niepowtarzalnych, emocjonujących wrażeń.
Sony Europe ogłosiło kluczowe nominacje w nowym, paneuropejskim zespole ds. marketingu, który dzięki dogłębnej znajomości branży będzie prowadził kompleksowe kampanie służące inspirowaniu klientów i zaspokajaniu ich ciekawości. · Dimitris Kourepis, starszy wiceprezes ds. globalnego marketingu sieciowego i UX w Sony Corporation of America · Philippe Citroen, dyrektor ds. marketingu konsumenckiego Sony Europe i dyrektor zarządzający na Francję · Taro Kimura, dyrektor ds. planowania działań marketingowych w Sony Europe · John Anderson, dyrektor ds. marketingu produktów z segmentu domowej rozrywki i dźwięku w Sony Europe · Masato Nakano, dyrektor ds. marketingu produktów z segmentów VAIO, Tablet i Reader w Sony Europe. Masato Nakano jest również dyrektorem ds. rozwoju segmentów VAIO, Tablet i Reader w Sony Europe. · Tatsuya Akashi, dyrektor ds. marketingu produktów z segmentu obrazowania cyfrowego w Sony Europe · Tomohito Fukuta, dyrektor ds. marketingu produktów z segmentu nośników, zasilania i urządzeń peryferyjnych w Sony Europe · Mark Gurney, dyrektor ds. wiedzy o kliencie w Sony Europe
· Laurence Auboin, dyrektor ds. konsumenckiej komunikacji marketingowej w Sony Europe
Gildas Pelliet został mianowany dyrektorem ds. marketingu Sony Europe w lipcu 2012 r. Do zakresu jego obowiązków należy kierowanie zespołami marketingowymi (krajowymi, grup produktowych i komunikacji marketingowej) w całej Europie oraz wprowadzanie produktów i organizowanie kompleksowych kampanii w celu przyciągnięcia i zainspirowania klientów. Wcześniej, od kwietnia 2011 r. Gildas Pelliet był dyrektorem zarządzającym Sony UK & Ireland. W swojej 23-letniej karierze w Sony Europe pracował w pięciu krajach europejskich (Francji, Holandii, Belgii, Włoszech i Wielkiej Brytanii), zdobywając rozległą wiedzę z dziedziny marketingu produktów, reklamy i zarządzania. data dodania: 17-10-2012
godzina dodania: 09:04
odsłon: 1255 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:31 razy BEZ NAZWY - czyli dziś o 20.00 o fotografowaniu też :)
Targi w Łodzi - Pierwsza odsłona
Fotograficzny Program Bez Nazwy, czyli do zobaczenia dziś (27 września) o 20.00
Nowy termin - czwarty etap Ligi Foto-Kuriera 2024 pt. "Brzeg" - zgłoszenia do 7 maja W dniu wczorajszym kilka osób dostało z opóźnieniem kody zgłoszeniowe do konkursu. Dlatego przedłużyliśmy dla tych osób czas przyjmowania zgłoszeń do dzisiaj do końca dnia tj. do 7 maja do godziny 23.59. Za utrudnienia przepraszamy i dziękujemy za zrozumienie. Zamieszczony montaż powstał ze zdjęć następujących osób: Andrzej Bocheński, Kamil Górawski, Mariusz Kulesza, Piotr Dras, Robert Sic i Sylwia Tylkowska. Autorzy zdjęć wykorzystanych w montażu, wysłali już swoje prace. Zainspiruj się nimi i w dowolnym momencie dołącz do zabawy. Do wygrania ponad 16 tys. złotych. Wygraj 2500 euro w EISA MAESTRO 2024 - konkurs „Sport i gry” tylko do 8 maja Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie EISA MAESTRO 2024 - "Sport i gry". Główna nagroda wynosi 1500 euro + 1000 euro w głosowaniu na Facebooku. Żeby wziąć udział w konkursie wystarczy wgrać do serwisu foto-kurier.pl do zakładki zdjęcia seryjne/EISA MAESTRO 2024 pliki o dłuższym boku maksymalnie 1200 pikseli (waga maks. 2 MB). Przy korzystaniu z Photoshopa zdjęcia najlepiej zapisać jako „Zapisz dla internetu” („Save for web”). Test Nikona Z f, stylizowanego na FM2 i przewyższającego wzorce - artykuł z Foto-Kuriera 12/23 20 września 2023 r. firma Nikon wprowadziła na rynek pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy Nikon Z f. Nowość inspirowana kultową lustrzanką Nikon FM2 łączy tradycyjny design z zaawansowaną technologią i wysoką jakością zdjęć. Model ten, z wieloma unikalnymi cechami, to sentymentalny ukłon w stronę bogatej historii firmy i dowód na to, że Nikon lubi i wciąż chce zaskakiwać fotografujących i twórców kontentu. Ale ta podrasowana i stylizowana na FM2 wersja Nikona Z 6II pod wieloma względami przewyższa ten ostatni, od którego debiutu minęły już 3 lata (17.10.2020 r.). Na przełomie października i listopada mieliśmy okazję testowania tego modelu i teraz dzielimy się z Państwem naszymi wrażeniami. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |