testowe TEST EPSON SC-P700 - mniejszy, precyzyjniejszy oraz ładniejszy i bardziej funkcjonalny od poprzednika, test FK 3/21![]() ![]() 1 kwietnia 2020 roku po blisko 6 latach Epson zaprezentował dwie zaawansowane i jednocześnie łatwe w użyciu drukarki fotograficzne: SureColor SC-P900 i SC-P700. Powstały one głównie z myślą o profesjonalnych fotografach, ale w pełni będą usatysfakcjonowani nią również entuzjaści fotografii. Jednak ze względu na pandemię drukarki te nie dotarły w ubiegłym roku do Europy Wschodniej. Dopiero na początku lutego 2021 roku do naszego laboratorium trafił drukujący w formacie A3+ Epson SC-P700. Przyglądamy się mu w odniesieniu do modelu P600, który debiutował we wrześniu 2014 roku.
![]()
Estetyka, ergonomia i pierwsze wrażenie oraz intuicyjność obsługi
![]()
Obudowę drukarki wykonano z estetycznego tworzywa sztucznego w kolorze matowanej czerni. Wyjątek stanowi czarna błyszcząca i transparentna górna pokrywa komory głowicy [1].
![]()
Na drukarce zamiast przycisków sterujących umieszczono, w górnej części obudowy, kolorowy, dotykowy, odchylany pod kątem ok. 45 stopni 4,3-calowy ekran LCD (przekątna 10,9 cm) dzięki czemu komunikacja z drukarką jest intuicyjna i prosta [A] [A1] [A2]. Ekran LCD umożliwia obsługę także w cienkich rękawiczkach fotograficznych.
![]()
![]()
![]()
Na ekranie wyświetlane są w sposób przejrzysty m.in. instrukcje zmiany nośnika oraz prowadzona jest „konwersacja z użytkownikiem”. I tu bardzo ważna zmiana w stosunku do P600. Epson P700 ma już polskie Menu. Komunikacja ze sterownikiem drukarki odbywa się również w języku polskim [B].
![]()
Dzięki brakowi przycisków, tak jak i w P600, górna powierzchnia drukarki jest gładka i w sytuacjach „spoczynkowych” może posłużyć jako półka do przechowywania papierów do wydruków itp. Za intuicyjność obsługi przyznajemy 6 punktów podobnie jak za estetykę wykonania i ergonomię. Drukarka może się podobać, a jej wygląd zewnętrzny bardzo dobrze się wkomponuje w nowoczesny wystrój wnętrz mieszkań, salonów fotograficznych [2] itp. Nowoczesne wzornictwo to ważna cecha tego modelu.
![]()
data dodania: 07-04-2021
godzina dodania: 09:46
odsłon: 10709
powrót na stronę główną »
![]() Komentarze![]() sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:![]() Street, portret, reportaż i dzikie zwierzęta, uniwersalny Nikkor Z 24–70 mm f/4 S, test z Foto-Kuriera 5/21
![]() Tamron 11–20 mm f/2,8 Di III-A RXD,105 stopni w jasnym obiektywie do Sony, test z Foto-Kuriera 6-7/21
![]() Canon EOS R3 - wyścig po najlepsze kadry trwa - test z Foto-Kuriera 8-9/22, zobacz też zdjęcia z mundialu w Katarze
![]() Super zoom - Panasonic Leica DG Vario-Summilux 10–25 mm f/1,7 ASPH. - pełny test z Foto-Kuriera 10/19
![]() Test Sony VPL-XW7000ES - najbardziej kompaktowy na świecie projektor laserowe SXRD o natywnej rozdzielczości 4K
![]() Test Nikkora AF-S 85 mm f/1,4 vs Nikkor AF-S 85 mm f/1,8 - portretówki dla wymagających - artykuł z FK 1-2/2014
![]() Panasonic LUMIX GH6 test - długo oczekiwany filmowiec, ale nie tylko; pełny test z Foto-Kuriera 4/22
![]() TEST Sony FE 35 mm f/1,4 GM - bezkompromisowy, stałoogniskowy G-Master - artykuł z Foto-Kuriera 1-2/21
![]() TEST Nikkor Z DX 50-250 mm f/4,5-6,3 VR - uniwersalny zoom ze stabilizacją - TEST z Foto-Kuriera 4-5/20
![]() Sony zaczyna szkolić studentów ze szkół filmowych w Europie Słuchacze szkoły filmowej AMA Film Academy z Warszawy mieli okazję poznać bliżej najnowsze kamery Sony z serii Cinema Line. Byli to słuchacze I roku kierunku Camera Light. Zajęcia, w warszawskim oddziale ATM System, prowadził Marcin Pabiniak. ![]() Street, portret, reportaż i dzikie zwierzęta, uniwersalny Nikkor Z 24–70 mm f/4 S, test z Foto-Kuriera 5/21 Uniwersalny zoom standardowy jest na wyposażeniu praktycznie każdego mniej lub bardziej świadomie fotografującego. Można nim z powodzeniem fotografować krajobrazy, uprawiać fotografię uliczną, wykonywać portrety czy nawet rejestrować dzikie zwierzęta. Jednym z takich obiektywów jest Nikkor 24–70 mm f/4 z serii Z. ![]() RemaDays 2023 fotograficznie Trzydzieści tysięcy odwiedzających, pięciuset wystawców, trzydziestu prelegentów i 50 tysięcy m2 powierzchni wystawienniczej – taka była 18. edycja RemaDays Warsaw organizowana w Ptak Warsaw Expo. Doskonale znane targi reklamy i druku były po raz pierwszy organizowane na tak dużą skalę, z tak znaczącym udziałem międzynarodowej publiki. Co fotograficznego było na targach? Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |