testowe Nowy dyrektor Sony ds. marketingu profesjonalnych rozwiązań AV i multimedialnychSony Professional Europe ogłosiło nominację Michaela Harrita na stanowisko dyrektora ds. marketingu rozwiązań AV i multimedialnych (Head of Marketing for AV & Media Solutions).
Bogate doświadczenie w dziedzinie profesjonalnego sprzętu AV i mediów pozwoli Harritowi sprawować ogólną kontrolę nad strategią marketingową Sony Professional w tych sektorach, dostosowywać ją do priorytetów i zmian w branży oraz zapewniać jej zgodność z celami biznesowymi całej firmy. Michael Harrit przejmie tę funkcję po Olivierze Bovis, który obejmie nowe stanowisko: dyrektora sprzedaży Sony Professional Europe. W swojej pracy w brytyjskiej siedzibie firmy Harrit wykorzysta dogłębne doświadczenie w planowaniu strategicznym i wdrażaniu nowych technologii, które zdobył w wielu krajach w okresie zatrudnienia w Danish Broadcasting Corporation oraz w firmie konsultingowej Multi Media Consulting A/S, będącej częścią grupy Niras A/S.
Jednym z zadań stojących przed Michaelem Harritem będzie godzenie spraw o dużym poziomie ogólności z kierowaniem codzienną działalnością. W zakresie jego obowiązków znajdzie się również zapewnienie jasnego przekazu strategii Sony — firmy stale opracowującej nowe, należące do najlepszych na rynku rozwiązania spełniające potrzeby firm medialnych o dowolnej wielkości. Bezcennym atutem będzie ponad 20 lat doświadczenia w takich dziedzinach, jak profesjonalny sprzęt AV, media i IT, jak również wszechstronna znajomość rozwiązań i usług branżowych. Zapewnią one wizjonerskie i wnikliwe podejście do takich kwestii, jak poprawa działalności czy potrzeby firm mediowych. — W ciągu najbliższych kilka lat będziemy świadkami wielu ważnych zmian na europejskim rynku mediów i profesjonalnego sprzętu AV, do których w dużej mierze przyczyni się konwergencja rozwiązań audiowizualnych i informatycznych — komentuje Harrit. — Cieszę się, że rozpocznę pracę dla tak renomowanej firmy jak Sony i że będę odgrywał główną rolę w komunikowaniu strategii firmy na rynku. Z niecierpliwością oczekuję na możliwość spotkania się ze wszystkimi klientami Sony, wysłuchania ich i zrozumienia problemów, z jakimi się mierzą. — Dzięki swojemu bezcennemu doświadczeniu w sektorze telewizji i multimediów Michael już dziś znakomicie rozumie potrzeby naszych klientów — dodaje Adam Fry, zastępca wiceprezesa w Sony Professional. — Renoma, jaką cieszy się doskonała i innowacyjna technologia Sony, wynika z niespotykanego poziomu zrozumienia mediów, telewizji i profesjonalnych rozwiązań audiowizualnych, a więc dokładnie tego, co Michael wnosi do naszego zespołu. Przed podjęciem pracy w Sony Harrit zajmował stanowisko p.o. dyrektora do spraw technologii w nowym ośrodku mediów w Moskwie oraz doradcy zarządu jednej z największych komercyjnych stacji telewizyjnych w Rosji. [Informacja prasowa] data dodania: 17-03-2015
godzina dodania: 11:41
odsłon: 1459 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Z lotu ptaka
Coraz więcej uprzywilejowanych osób w serwisie
Szansa na dwucyfrowy wzrost sprzedaży Bazując na danych publikowanych w raportach CIPA (Camera & Imaging Product Association, patrz wykres), ogłoszonych 1 kwietnia 2024 roku, można powiedzieć, że na świecie w 2023 r. sprzedano ok. 7,72 mln aparatów cyfrowych, z czego aż 5,99 miliona stanowiły aparaty z wymienną optyką (bezlusterkowce i lustrzanki), ale co ważniejsze, rozpatrując japoński rok finansowy (od marca do marca) jest realna szansa na dwucyfrowy wzrost sprzedaży. SIGMA 18-50 mm f/2,8 DC DN | Contemporary, pierwszy obiektyw Sigmy z mocowaniem Canon RF 23 kwietnia 2024 r. SIGMA Corporation poinformowała, w tym samym dniu co Tamron, o poszerzeniu oferty obiektywów do aparatów bezlusterkowych, o obiektywy z mocowanie Canon RF. Pierwszym, dostępnym z tym mocowaniem, będzie SIGMA 18-50 mm f/2,8 DC DN | Contemporary. Sigma prezentuje również nazwy pięciu kolejnych obiektywów z tym mocowaniem. Wygraj 2500 euro w EISA MAESTRO 2024 - konkurs „Sport i gry” tylko do 8 maja Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie EISA MAESTRO 2024 - "Sport i gry". Główna nagroda wynosi 1500 euro + 1000 euro w głosowaniu na Facebooku. Żeby wziąć udział w konkursie wystarczy wgrać do serwisu foto-kurier.pl do zakładki zdjęcia seryjne/EISA MAESTRO 2024 pliki o dłuższym boku maksymalnie 1200 pikseli (waga maks. 2 MB). Przy korzystaniu z Photoshopa zdjęcia najlepiej zapisać jako „Zapisz dla internetu” („Save for web”). Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |