testowe Selfie stick i projekt 48HW 48 miastach naszego globu przez 48 godzin odbywać będzie się wyjątkowa „bitwa na zdjęcia”. 13 i 14 czerwca w Polsce do pojedynku staną mieszkańcy dwóch aglomeracji – Warszawy i Gdańska.Smartfon Sony Xperia M4 Aqua wszedł na polski rynek na początku czerwca 2015 roku. Przy tej okazji polski oddział Sony Mobile przygotował ciekawą akcję promocyjną.
Po pierwsze z uwagi na jakość i cenę oferowanego smartfonu, po drugie z uwagi na gadżet, jaki będzie towarzyszył tej promocji – to selfie stick do robienia zdjęć samemu sobie i przyjaciołom, produkt, który zdobywa ogromną popularność w świecie. Urządzenie wyposażone jest w pilota i sterowane przy pomocy technologii Bluetooth. Gratka dla fanów, jedynie w Polsce Sony będzie załączał takie urządzenia do kupowanych smartfonów M4 Aqua. Z promocją smartfonów związany jest też Projekt 48H. Jest to wyzwanie, które Sony rzuca fanom na całym świecie. W 48 miastach naszego globu przez 48 godzin odbywać będzie się wyjątkowa „bitwa na zdjęcia”. 13 i 14 czerwca w Polsce do pojedynku staną też mieszkańcy dwóch aglomeracji – Warszawy i Gdańska. Polem starcia jest serwis społecznościowy Instagram. Igersi, czyli najbardziej aktywni użytkownicy Instagramu, przez 48 godzin będą pokazywali najbardziej atrakcyjne, najmniej odkryte i najweselsze miejsca w swojej okolicy. Umieszczą je na swoich profilach i oznaczą hashtagami #ICan i #Xperia. Ze skompletowanych w ten sposób najlepszych zdjęć powstanie film poklatkowy, dokumentujący życie mieszkańców 48 światowych aglomeracji. Autorzy wybitnych fotografii otrzymają wartościowe nagrody.
W Polsce projekt Sony zyskuje dodatkowy smaczek. Grupy fotografów z Instagramu, mieszkańców Gdańska i Warszawy, rzucą sobie bardzo konkretne, trudne wyzwania tematyczne: zwycięzcą pojedynku na zdjęcia zostanie ta społeczność, która pod swoimi fotografiami zgromadzi najwięcej polubień. Nagrodą dla mieszkańców zwycięskiego miasta jest możliwość zakupienia produktów Sony w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.
Obie rywalizujące ze sobą grupy będą miały własnych liderów. To ambasadorzy marki Sony Mobile – organizatora akcji – fotograf Robert Wolański, grafik Andrzej Pągowski, blogerka Agnieszka Maciąg, narciarz Andrzej Bargiel, żeglarz Przemysław Tarnacki i prezenter TV Olivier Janiak. Wśród uczestników znaleźli się również najbardziej aktywni instagramerzy: Krzysztof Adamek, Łukasz Walas, Mateusz Jaszak, Łukasz Gurbiel czy Ryszard Kaźmierczak, nagradzani w europejskich i światowych konkursach fotograficznych, zajmujący się fotografią zawodowo lub półprofesjonalnie. data dodania: 14-06-2015
godzina dodania: 13:45
odsłon: 1242 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Z lotu ptaka
Test Nikkora Z DX 18–140 mm f/3,5–6,3 VR 13 października 2021 roku firma Nikon zaprezentowała 7,8-krotny zoom Nikkor Z DX 18-140 mm f/3,5-6,3 VR, który - jak zapewnia producent – charakteryzuje się wysoką jakością optyczną zarówno przy krótkiej, standardowej, jak i długiej ogniskowej. W artykule staramy się odpowiedzieć na pytanie: w jakim stopniu ta opinia pokrywa się z rzeczywistością? Wygraj 2500 euro w EISA MAESTRO 2024 - konkurs „Sport i gry” tylko do 8 maja Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie EISA MAESTRO 2024 - "Sport i gry". Główna nagroda wynosi 1500 euro + 1000 euro w głosowaniu na Facebooku. Żeby wziąć udział w konkursie wystarczy wgrać do serwisu foto-kurier.pl do zakładki zdjęcia seryjne/EISA MAESTRO 2024 pliki o dłuższym boku maksymalnie 1200 pikseli (waga maks. 2 MB). Przy korzystaniu z Photoshopa zdjęcia najlepiej zapisać jako „Zapisz dla internetu” („Save for web”). Test Nikona Z f, stylizowanego na FM2 i przewyższającego wzorce - artykuł z Foto-Kuriera 12/23 20 września 2023 r. firma Nikon wprowadziła na rynek pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy Nikon Z f. Nowość inspirowana kultową lustrzanką Nikon FM2 łączy tradycyjny design z zaawansowaną technologią i wysoką jakością zdjęć. Model ten, z wieloma unikalnymi cechami, to sentymentalny ukłon w stronę bogatej historii firmy i dowód na to, że Nikon lubi i wciąż chce zaskakiwać fotografujących i twórców kontentu. Ale ta podrasowana i stylizowana na FM2 wersja Nikona Z 6II pod wieloma względami przewyższa ten ostatni, od którego debiutu minęły już 3 lata (17.10.2020 r.). Na przełomie października i listopada mieliśmy okazję testowania tego modelu i teraz dzielimy się z Państwem naszymi wrażeniami. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |