testowe Selfie stick i projekt 48H
W 48 miastach naszego globu przez 48 godzin odbywać będzie się wyjątkowa „bitwa na zdjęcia”. 13 i 14 czerwca w Polsce do pojedynku staną mieszkańcy dwóch aglomeracji – Warszawy i Gdańska.Smartfon Sony Xperia M4 Aqua wszedł na polski rynek na początku czerwca 2015 roku. Przy tej okazji polski oddział Sony Mobile przygotował ciekawą akcję promocyjną.
![]()
Po pierwsze z uwagi na jakość i cenę oferowanego smartfonu, po drugie z uwagi na gadżet, jaki będzie towarzyszył tej promocji – to selfie stick do robienia zdjęć samemu sobie i przyjaciołom, produkt, który zdobywa ogromną popularność w świecie. Urządzenie wyposażone jest w pilota i sterowane przy pomocy technologii Bluetooth. Gratka dla fanów, jedynie w Polsce Sony będzie załączał takie urządzenia do kupowanych smartfonów M4 Aqua. Z promocją smartfonów związany jest też Projekt 48H. Jest to wyzwanie, które Sony rzuca fanom na całym świecie. W 48 miastach naszego globu przez 48 godzin odbywać będzie się wyjątkowa „bitwa na zdjęcia”. 13 i 14 czerwca w Polsce do pojedynku staną też mieszkańcy dwóch aglomeracji – Warszawy i Gdańska. Polem starcia jest serwis społecznościowy Instagram. Igersi, czyli najbardziej aktywni użytkownicy Instagramu, przez 48 godzin będą pokazywali najbardziej atrakcyjne, najmniej odkryte i najweselsze miejsca w swojej okolicy. Umieszczą je na swoich profilach i oznaczą hashtagami #ICan i #Xperia. Ze skompletowanych w ten sposób najlepszych zdjęć powstanie film poklatkowy, dokumentujący życie mieszkańców 48 światowych aglomeracji. Autorzy wybitnych fotografii otrzymają wartościowe nagrody.
![]()
W Polsce projekt Sony zyskuje dodatkowy smaczek. Grupy fotografów z Instagramu, mieszkańców Gdańska i Warszawy, rzucą sobie bardzo konkretne, trudne wyzwania tematyczne: zwycięzcą pojedynku na zdjęcia zostanie ta społeczność, która pod swoimi fotografiami zgromadzi najwięcej polubień. Nagrodą dla mieszkańców zwycięskiego miasta jest możliwość zakupienia produktów Sony w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.
![]()
![]()
Obie rywalizujące ze sobą grupy będą miały własnych liderów. To ambasadorzy marki Sony Mobile – organizatora akcji – fotograf Robert Wolański, grafik Andrzej Pągowski, blogerka Agnieszka Maciąg, narciarz Andrzej Bargiel, żeglarz Przemysław Tarnacki i prezenter TV Olivier Janiak. Wśród uczestników znaleźli się również najbardziej aktywni instagramerzy: Krzysztof Adamek, Łukasz Walas, Mateusz Jaszak, Łukasz Gurbiel czy Ryszard Kaźmierczak, nagradzani w europejskich i światowych konkursach fotograficznych, zajmujący się fotografią zawodowo lub półprofesjonalnie. data dodania: 14-06-2015
godzina dodania: 13:45
odsłon: 1443 powrót na stronę główną »
Komentarze
sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:
Z lotu ptaka
![]() Wydanie specjalne Foto-Kuriera 2/25 Aparaty - dostępne on-line Wydanie Specjalne Foto-Kuriera 2/25 (numer 43) poświęcone aparatom dostępne jest on-line. Od 23 grudnia powinno być obecne w salonach prasowych, do niektórych zostało już wysłane, ale póki co króluje poprzednie, nadal dostępne w naszym e-kiosku. Można je też zamówić bezpośrednio w redakcji (redakcja pokrywa koszt wysyłki w Polsce - realizacja po 15 stycznia), a także na stronie fotoforma.pl oraz w salonach Fotoforma w Warszawie i Foto-Plus w Krakowie. ![]() Foto-Kurier 12/25 wysłany do prenumeratorów, w salonach prasowych, sklepach fotograficznych i on-line Foto-Kurier 12/25 wysłany do prenumeratorów, w salonach prasowych, sklepach fotograficznych (Fotoforma i Foto-Plus) oraz on-line w naszym e-kiosku. Zachęcamy do przejrzenia i zainspirowania się zdjęciami i pozostałymi tekstami. Polecamy też nowy dział "Kulisy jednej fotografii", w którym spotkają się państwo z historią powstania świątecznego autoportretu Łukasza Pietrzaka. ![]() PARIS PHOTO 2025 - światowe święto fotografii Zgodnie z coroczną już tradycją, rozpoczynamy podsumowanie 28. międzynarodowych targów fotograficznych Paris Photo 2025 od kilku ważnych liczb: 222 wystawców z 33 krajów, w tym 179 galerii i 43 wydawców, ok. 75 000 odwiedzających i milionowe kontrakty, o których liczbie i wartości wiedzą jedynie ci, którzy pieniądze wydali lub je dostali. Marta Darowska i Tadeusz Koniarz od lat relacjonują tę największą imprezę fotograficzną dla Państwa. Tak jest też i tym razem. Spoglądamy na Paris Photo ich oczami. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |
||||||||