testowe Selfie stick i projekt 48H
W 48 miastach naszego globu przez 48 godzin odbywać będzie się wyjątkowa „bitwa na zdjęcia”. 13 i 14 czerwca w Polsce do pojedynku staną mieszkańcy dwóch aglomeracji – Warszawy i Gdańska.Smartfon Sony Xperia M4 Aqua wszedł na polski rynek na początku czerwca 2015 roku. Przy tej okazji polski oddział Sony Mobile przygotował ciekawą akcję promocyjną.
![]()
Po pierwsze z uwagi na jakość i cenę oferowanego smartfonu, po drugie z uwagi na gadżet, jaki będzie towarzyszył tej promocji – to selfie stick do robienia zdjęć samemu sobie i przyjaciołom, produkt, który zdobywa ogromną popularność w świecie. Urządzenie wyposażone jest w pilota i sterowane przy pomocy technologii Bluetooth. Gratka dla fanów, jedynie w Polsce Sony będzie załączał takie urządzenia do kupowanych smartfonów M4 Aqua. Z promocją smartfonów związany jest też Projekt 48H. Jest to wyzwanie, które Sony rzuca fanom na całym świecie. W 48 miastach naszego globu przez 48 godzin odbywać będzie się wyjątkowa „bitwa na zdjęcia”. 13 i 14 czerwca w Polsce do pojedynku staną też mieszkańcy dwóch aglomeracji – Warszawy i Gdańska. Polem starcia jest serwis społecznościowy Instagram. Igersi, czyli najbardziej aktywni użytkownicy Instagramu, przez 48 godzin będą pokazywali najbardziej atrakcyjne, najmniej odkryte i najweselsze miejsca w swojej okolicy. Umieszczą je na swoich profilach i oznaczą hashtagami #ICan i #Xperia. Ze skompletowanych w ten sposób najlepszych zdjęć powstanie film poklatkowy, dokumentujący życie mieszkańców 48 światowych aglomeracji. Autorzy wybitnych fotografii otrzymają wartościowe nagrody.
![]()
W Polsce projekt Sony zyskuje dodatkowy smaczek. Grupy fotografów z Instagramu, mieszkańców Gdańska i Warszawy, rzucą sobie bardzo konkretne, trudne wyzwania tematyczne: zwycięzcą pojedynku na zdjęcia zostanie ta społeczność, która pod swoimi fotografiami zgromadzi najwięcej polubień. Nagrodą dla mieszkańców zwycięskiego miasta jest możliwość zakupienia produktów Sony w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.
![]()
![]()
Obie rywalizujące ze sobą grupy będą miały własnych liderów. To ambasadorzy marki Sony Mobile – organizatora akcji – fotograf Robert Wolański, grafik Andrzej Pągowski, blogerka Agnieszka Maciąg, narciarz Andrzej Bargiel, żeglarz Przemysław Tarnacki i prezenter TV Olivier Janiak. Wśród uczestników znaleźli się również najbardziej aktywni instagramerzy: Krzysztof Adamek, Łukasz Walas, Mateusz Jaszak, Łukasz Gurbiel czy Ryszard Kaźmierczak, nagradzani w europejskich i światowych konkursach fotograficznych, zajmujący się fotografią zawodowo lub półprofesjonalnie. data dodania: 14-06-2015
godzina dodania: 13:45
odsłon: 1440 powrót na stronę główną »
Komentarze
sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:
Z lotu ptaka
![]() Foto-Kurier 11/25 w najlepszych salonach prasowych i on-line - przed zakupem zajrzyj do e-kiosku Foto-Kurier 11/2025 w najlepszych salonach prasowych oraz w e-kiosku. Okładkę ozdobiło zdjęcie wykonane przez Leszka Wygachiewicza, składające się z 2032 zdjęć. A w środku znalazły się testy i opisy najnowszych obiektywów i aparatów oraz inspirujące zdjęcia, a także... ![]() Test Tamrona 28-300 mm f/4-7,1 Di III VC VXD - ostro, blisko, stabilnie, test z Foto-Kuriera 10/24 Tamron 28–300 mm f/4–7,1 Di III VC VXD to wszechstronny obiektyw zmiennoogniskowy o krotności 10,7×, do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E, który zadebiutował 1 sierpnia 2024 r. Ma kompaktową konstrukcję o długości zaledwie 126 mm i wadze 610 g oraz wbudowaną stabilizację optyczną VC. Test obiektywu przed wami. ![]() Samyang AF 85 mm f/1,8 P FE Samyang AF 85 mm f/1,8 P FE, portretowy teleobiektyw stałoogniskowy, który równoważy wyrazistą jakość obrazu z imponującą poręcznością. Zapoznaj się z informacją prasową i zobacz dane techniczne obiektywu. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |
||||||||