testowe Wyniki raportu „Zoom na Polaków – foto-trendy 2016”2/3 Polaków wykonuje miesięcznie ponad 30 zdjęć, wśród których najpopularniejsze są zdjęcia rodziny. Ponadto, smartfon to obecnie ulubione, zaraz po aparacie cyfrowym, narzędzie do wykonywania zdjęć. Coraz chętniej wywołujemy zdjęcia, a coraz rzadziej umieszczamy je w sieci.
To tylko niektóre dane, które ujawniło badanie „Zoom na Polaków” zrealizowane przez serwis empikfoto.pl. Czego jeszcze dowiadujemy się z niego na temat aktualnych foto-trendów Polaków?
Najczęściej wykonujemy zdjęcia rodziny (70%), zdjęcia z życia codziennego (52%) i własnych dzieci (49%). Natomiast wywołujemy najchętniej zdjęcia zrobione podczas wakacyjnych wyjazdów i podróży (44%). 2/3 Polaków wykonuje ponad 30 zdjęć miesięcznie. Co ciekawe, tylko kilka z nich trafia na tablice portali społecznościowych. Ponad połowa badanych publikuje średnio tylko 1-5 zdjęć miesięcznie, a 29% nie udostępnia ich w ogóle. W czołówce najczęściej publikowanych fotografii są te z życia codziennego (40%) i rodzinne (33%). Zaraz po nich, trzecie miejsce zajmuje popularne obecnie „selfie”, które wykonuje co trzeci badany, z czego 60% stanowią osoby z grupy wiekowej 18-24 lata i prawie 16% osób powyżej 40. roku życia.
data dodania: 21-06-2016
godzina dodania: 10:24
odsłon: 4135 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Z lotu ptaka
LIGA Foto-Kuriera 2016 - Z okazji 25-lecia Foto-Kuriera nagrody przekroczyły wartość 25 tys. złotych
Fotorozmowy - papiery MAXIMA, Frontiery, fotografia halogenosrebrowa Fujifilm to koncern mający w swojej ofercie m.in. produkty z zakresu medycyny, poligrafii jak i fotografii. Te ostatnie są oczywiście dla nas najważniejsze, ale i te z dziedzin medycyny, jak chociażby cyfrowe aparaty rentgenowskie, czy też wszelkiego rodzaju urządzenia drukujące nie mogą być dla fotografa profesjonalnego, a nawet entuzjasty fotograficznego obojętne. Coraz częściej mamy do czynienia z wydrukami cyfrowymi, ale w dalszym ciągu te tradycyjne, bazujące na materiałach światłoczułych, są nadal niezwykle ważne w portfolio sprzedażowym firmy Fujifilm. Szansa na dwucyfrowy wzrost sprzedaży Bazując na danych publikowanych w raportach CIPA (Camera & Imaging Product Association, patrz wykres), ogłoszonych 1 kwietnia 2024 roku, można powiedzieć, że na świecie w 2023 r. sprzedano ok. 7,72 mln aparatów cyfrowych, z czego aż 5,99 miliona stanowiły aparaty z wymienną optyką (bezlusterkowce i lustrzanki), ale co ważniejsze, rozpatrując japoński rok finansowy (od marca do marca) jest realna szansa na dwucyfrowy wzrost sprzedaży. SIGMA 18-50 mm f/2,8 DC DN | Contemporary, pierwszy obiektyw Sigmy z mocowaniem Canon RF 23 kwietnia 2024 r. SIGMA Corporation poinformowała, w tym samym dniu co Tamron, o poszerzeniu oferty obiektywów do aparatów bezlusterkowych, o obiektywy z mocowanie Canon RF. Pierwszym, dostępnym z tym mocowaniem, będzie SIGMA 18-50 mm f/2,8 DC DN | Contemporary. Sigma prezentuje również nazwy pięciu kolejnych obiektywów z tym mocowaniem. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |