testowe Przyszłość selfie: to już nie będzie tylko zdjęcieNowe badania wskazują, że konsumenci są gotowi zaadaptować selfie jako narzędzie bankowości, sprzedaży, opieki medycznej, a także innych dziedzin życia. Badania na grupie 6.500 osób dowodzą, że konsumenci gotowi są używać dodatkowych aplikacji w ramach aparatu do robienia selfie. Według badań najlepsze zastosowania przednich aparatów w smartfonach obejmują bankowość, zakupy, opiekę medyczną i… randki.
Jedna trzecia użytkowników czułaby się bezpieczniej, gdyby banki używały selfie jako hasła. Ponad 25% konsumentów wolałoby poznać swojego lekarza rodzinnego poprzez selfie lub rozmowę video niż osobiście. Aparaty w smartfonach byłyby w stanie zmienić wiele dziedzin przemysłu, począwszy od figlarnych zabaw z przerabianiem selfie po technologiczne fenomeny ‒ wskazuje najnowszy raport przygotowany przez Sony Mobile. Raport oraz towarzyszące mu badania opublikowane we współpracy z Futurizon i opracowane na próbie 6.500 europejskich konsumentów w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec i Hiszpanii wskazują, że konsumenci są gotowi na rozległą liczbę potencjalnie nowych aplikacji stworzonych specjalnie dla aparatu fotograficznego.
Wspólnie z futurologiem dr Ianem Pearsonem Sony Mobile odkryło wiele sektorów życia, w których zastosowanie może mieć fotografia smartfonowa i selfie jako technologia przyszłości. Potencjalne zastosowanie aplikacji jest bardzo szerokie. Od parków rozrywki robiących selfie i filmy podczas jazdy rollercoasterem dla poszukujących adrenaliny, aż po zakupowiczów używających aparatów jako wirtualnych asystentów podczas przymierzania strojów. Aplikacje te zostały przedstawione grupie ponad 6.500 respondentów, którzy przedstawili swoje przemyślenia dotyczące ewolucji selfie jako społecznego trendu i swoje apetyty na coraz ciekawsze zastosowania fotografii smartfonowej.
‒ Projekt prowadzony przez Iana Pearsona pokazał nam prawdziwy sens ewolucji selfie i pozwolił na wyciągnięcie wielu wniosków obrazujących przyszłość tego rodzaju ‒ mówi Agnieszka Jaśkiewicz, Head of Marketing Poland w Sony Mobile Communications. ‒ Z pozoru mało istotna i traktowana raczej rozrywkowo funkcja, wzbogacona o właściwe aplikacje, może zmienić wiele dziedzin życia. W Sony Mobile stoimy przed podwójnym zadaniem podczas projektowania smartfonów. Z jednej strony mamy ułatwiać konsumentowi życie, a z drugiej ma tworzyć nowe rozwiązania w zgodzie z tym, co niesie przyszłość w dziedzinie technologicznych innowacji. Zawsze patrzyliśmy na fotografowanie jako kluczową funkcję i serce smartfonu. Stworzyliśmy już zaawansowaną technologicznie przednią kamerę w naszej Xperii XZ, by robiła znakomitej jakości zdjęcia. Jest niesamowicie ekscytujące dowiedzieć się, iż konsumenci są gotowi na ewolucję selfie w coraz szerszych zastosowaniach w przyszłości, co znacząco może podnieść jakość ich życia.
data dodania: 30-01-2017
godzina dodania: 10:10
odsłon: 2663 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Z lotu ptaka
Test Nikkora Z DX 18–140 mm f/3,5–6,3 VR 13 października 2021 roku firma Nikon zaprezentowała 7,8-krotny zoom Nikkor Z DX 18-140 mm f/3,5-6,3 VR, który - jak zapewnia producent – charakteryzuje się wysoką jakością optyczną zarówno przy krótkiej, standardowej, jak i długiej ogniskowej. W artykule staramy się odpowiedzieć na pytanie: w jakim stopniu ta opinia pokrywa się z rzeczywistością? Wygraj 2500 euro w EISA MAESTRO 2024 - konkurs „Sport i gry” tylko do 8 maja Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie EISA MAESTRO 2024 - "Sport i gry". Główna nagroda wynosi 1500 euro + 1000 euro w głosowaniu na Facebooku. Żeby wziąć udział w konkursie wystarczy wgrać do serwisu foto-kurier.pl do zakładki zdjęcia seryjne/EISA MAESTRO 2024 pliki o dłuższym boku maksymalnie 1200 pikseli (waga maks. 2 MB). Przy korzystaniu z Photoshopa zdjęcia najlepiej zapisać jako „Zapisz dla internetu” („Save for web”). Test Nikona Z f, stylizowanego na FM2 i przewyższającego wzorce - artykuł z Foto-Kuriera 12/23 20 września 2023 r. firma Nikon wprowadziła na rynek pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy Nikon Z f. Nowość inspirowana kultową lustrzanką Nikon FM2 łączy tradycyjny design z zaawansowaną technologią i wysoką jakością zdjęć. Model ten, z wieloma unikalnymi cechami, to sentymentalny ukłon w stronę bogatej historii firmy i dowód na to, że Nikon lubi i wciąż chce zaskakiwać fotografujących i twórców kontentu. Ale ta podrasowana i stylizowana na FM2 wersja Nikona Z 6II pod wieloma względami przewyższa ten ostatni, od którego debiutu minęły już 3 lata (17.10.2020 r.). Na przełomie października i listopada mieliśmy okazję testowania tego modelu i teraz dzielimy się z Państwem naszymi wrażeniami. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |