Facebook
Poczta
Forum
Sklep
Logowanie
Dodaj
zdjęcie
Wydruki

Od 1996 roku Foto-Kurier
jest jedynym polskim
przedstawicielem
panelu fotograficznego
stowarzyszenia EISA

SZUKAJ

The New Humanity - kalendarz Lavazza na 2021 rok

13 międzynarodowych fotografów wzięło udział w przygotowaniu Kalendarza Lavazzy na 2021 rok. Christy Lee Rogers, Denis Rouvre, Carolyn Drake, Steve McCurry, Charlie Davoli, Ami Vitale, Martha Cooper, David LaChapelle, Martin Schoeller, Joey L., Eugenio Recuenco, Simone Bramante oraz Toilet Paper to 13 mistrzów fotografii, którzy wzięli udział w przygotowaniu Kalendarza Lavazzy na 2021 rok pod hasłem „The New Humanity”, opracowanego pod kierunkiem agencji kreatywnej Armando Testa.

 

The New Humanity - lalendarza Lavazzy na 2021 rok

 

Potwierdzając swoje głębokie przywiązanie do fotografii artystycznej, Lavazza przeszła kolejną ewolucję w historii kalendarza, którego początki sięgają 1993 roku, by stymulować krytyczną interpretację dzisiejszego świata, wykorzystując sztukę by angażować i inspirować. Po sześciu latach koncentrowania się na zrównoważonym rozwoju środowiska naturalnego, Lavazza zdecydowała się postawi człowieka w centrum projektu i skupi się na kluczowym problemie, który uwypukliła pandemia: zrównoważonym rozwoju społeczeństw.  

Francesca Lavazz
Dla Lavazzy, New Humanity to nie tylko nowy kierunek narracji, ale też artystyczna awangarda. Koncepcja kalendarza Lavazza 2021 jest bardzo bliska założeniom kampanii, ponieważ została opracowana i podjęta w bardzo szczególnym momencie, również z perspektywy emocjonalnej: w czasie marcowego lockdownu”, mówi Francesca Lavazza, członek zarządu Grupy Lavazza. „Chcieliśmy, aby wokół nas byli ludzie ze świata Lavazzy i nie tylko i razem pracowaliśmy nad inspiracjami, sugestiami, tematami i pomysłami, które mogą przekazać sens nowego społeczeństwa”.

The New Humanity jest też konceptem, który stoi za Kalendarzem: soczewką, przez którą można spojrzeć w przyszłość i potężnym przesłaniem inspirującym projekty, które ostatnio opracowała firma. Począwszy od kampanii reklamowej „Good Morning Humanity”, w której Lavazza apeluje o rozbudzenie wrażliwości, aż po Beyond Walls - projekt artystyczny Saypiego, niedawno zaprezentowany w parku Porta Palatina w Turynie, w którym dwie dłonie kierują się ku sobie i łączą w sposób, który pokazuje zaufanie i wzajemną pomoc, zachęcając nas do wspólnego wysiłku, aby poczuć się częścią jednego ekosystemu.

 

David Lachapelle fotografem kalendarza Lavazza na rok 2020

fot. David LaChapelle, kalendarz 2020

 

Fotografowie zostali proszeni o przełożenie swojej wizji nowej ludzkości na zdjęcia. W rezultacie powstało 13 sugestywnych obrazów zaprezentowanych na 13 stronach kalendarza, każdy dodatkowo opatrzony słowem przesłania promowanego przez Lavazzę: To jest „dzień dobry” dla naszej nowoodkrytej ludzkości. Przeżyjmy to razem.

 

Fotografem kalendarza Lavazza na rok 2020 był David Lachapelle

ARW

Zobacz również:

ROK 2030: A TY CO ROBISZ? Kalendarz Lavazza 2018

 




 
data dodania: 04-11-2020
 
godzina dodania: 09:00
 
odsłon: 1057
powrót na stronę główną »

fotografia

Komentarze

zostaw komentarz

sortuj według daty: rosnąco | malejąco

Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz.
powrót na stronę główną »



Zobacz także:

fotografia
Foto-Kurier 11/2020 w najlepszych salonach prasowych i w naszym e-kiosku - przejrzyj wydanie on-line
fotografia
BEIKS MEDIA SHOW ON LINE - 12 listopada druga część warsztatów, aktualizacja programu
fotografia
FUJIFILM dostarczyło mobilne aparaty rentgenowskie do szpitala na stadionie Narodowym




Zdjęcie miesiąca
Styczeń 2021
zdjęcie miesiąca
 
cofnij przenieś na początek strony
Wszelkie prawa zastrzeżone www.foto-kurier.pl  © 2000-2021. (0.065)

Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024

Polityka plików cookies   |