testowe Magnum Photos dostępne na Samsung The FrameW ramach partnerstwa Samsung i Magnum Photos powstała kolekcja „Fine Art, Everyday”, która obejmuje zdjęcia wykonane przez uznanych na świecie fotografów.
Firma Samsung we współpracy z agencją fotograficzną Magnum Photos ogłosiła dziś udostępnienie kolekcji 28 specjalnie wyselekcjonowanych zdjęć, które będzie można znaleźć wyłącznie w sklepie Art Store na telewizorze The Frame 2018. W ramach projektu, czwórka fotografów Magnum podjęła wyzwanie – każdego dnia przez tydzień mieli zrobić wyjątkowe, przyciągające spojrzenie zdjęcie. W ten sposób powstała kolekcja, która prezentowana na telewizorze The Frame, świetnie łączy sztukę z codziennym życiem użytkowników. Wideo dokumentujące kampanię „Fine Art, Everyday” zostanie po raz pierwszy pokazane podczas konferencji Samsung na IFA 2018.
– Dostępny na The Frame sklep Art Store to jedyna cyfrowa platforma sztuki funkcjonująca na telewizorze. Będziemy stale ją rozwijać, aby stała się kanałem komunikacji z większą liczbą widzów i źródłem wzbogacającym codzienne życie użytkowników – powiedział Sangsook HAN, Vice President of Visual Display Business w Samsung Electronics. – Za sprawą kolekcji „Fine Art, Everyday”, która została stworzona we współpracy z Magnum Photos, mamy nadzieję sprawić użytkownikom radość z odkrywania nowych dzieł bez konieczności wychodzenia z domu. Alex Webb opublikował 14 książek, w tym The Suffering of Light - przegląd swoich kolorowych fotografii. Jego najnowsza książka, Memory City, to przemyślenia na temat filmu, czasu oraz miasta Rochester w stanie Nowy Jork. Prace Webba znane są przede wszystkim z wyrazistych, złożonych kompozycji kolorystycznych. Szczególnie charakterystyczne są zdjęcia z Ameryki Łacińskiej i Karaibów, które prezentowane były w Houston Museum of Fine Arts, New York Metropolitan Museum of Art oraz Muzeum Guggenheima.
data dodania: 31-08-2018
godzina dodania: 09:10
odsłon: 2341 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Fotorozmowy - papiery MAXIMA, Frontiery, fotografia halogenosrebrowa Fujifilm to koncern mający w swojej ofercie m.in. produkty z zakresu medycyny, poligrafii jak i fotografii. Te ostatnie są oczywiście dla nas najważniejsze, ale i te z dziedzin medycyny, jak chociażby cyfrowe aparaty rentgenowskie, czy też wszelkiego rodzaju urządzenia drukujące nie mogą być dla fotografa profesjonalnego, a nawet entuzjasty fotograficznego obojętne. Coraz częściej mamy do czynienia z wydrukami cyfrowymi, ale w dalszym ciągu te tradycyjne, bazujące na materiałach światłoczułych, są nadal niezwykle ważne w portfolio sprzedażowym firmy Fujifilm. Szansa na dwucyfrowy wzrost sprzedaży Bazując na danych publikowanych w raportach CIPA (Camera & Imaging Product Association, patrz wykres), ogłoszonych 1 kwietnia 2024 roku, można powiedzieć, że na świecie w 2023 r. sprzedano ok. 7,72 mln aparatów cyfrowych, z czego aż 5,99 miliona stanowiły aparaty z wymienną optyką (bezlusterkowce i lustrzanki), ale co ważniejsze, rozpatrując japoński rok finansowy (od marca do marca) jest realna szansa na dwucyfrowy wzrost sprzedaży. SIGMA 18-50 mm f/2,8 DC DN | Contemporary, pierwszy obiektyw Sigmy z mocowaniem Canon RF 23 kwietnia 2024 r. SIGMA Corporation poinformowała, w tym samym dniu co Tamron, o poszerzeniu oferty obiektywów do aparatów bezlusterkowych, o obiektywy z mocowanie Canon RF. Pierwszym, dostępnym z tym mocowaniem, będzie SIGMA 18-50 mm f/2,8 DC DN | Contemporary. Sigma prezentuje również nazwy pięciu kolejnych obiektywów z tym mocowaniem. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |