testowe
Epson zbadał jak drukują Polacy w 2022 - jakość ma znaczenie, ale nie tylko
Obrazy czy dokumenty, cena drukarki czy koszt wydruku A4? Znamy wynalazki, które z upływem czasu zaczynają trącić myszką i trafiają do muzeów techniki. Ale są też takie, które nie odchodzą do lamusa tylko adaptują się do zmieniającego się świata i trafiają w nowe, wcześniej nieznane potrzeby odbiorców. Okazuje się, że do tych drugich - wbrew czarnym wizjom sceptyków - należy też domowy druk, który w postaci produktów Epsona pomaga nam oszczędzać energię aż do 83%. To tylko jeden z wniosków z badania przeprowadzonego przez firmę Epson podczas cyklu imprez dla najmłodszych biegaczy!Nawet duże zmiany trendów czy zjawisk społecznych łatwo mogą ujść naszej uwadze, jeżeli dzieją się wolno i patrzymy na nie ze zbyt bliskiego dystansu, często biorąc w nich bezpośredni udział. W tym, by je dostrzec i wyciągnąć wnioski na przyszłość, pomagają badania, które w formie podsumowań liczbowych i statystycznych "twardo" pokazują rzeczywisty obraz spraw. Takie spojrzenie pozwala lepiej zrozumieć stan obecny, ale też lepiej przygotować się na nadchodzące zmiany.
![]()
Dobrym przykładem jest tutaj badanie przeprowadzone przez polski oddział firmy Epson podczas cyklu imprez sportowych dla najmłodszych - Kids Run 2022. Kids Run to organizowana od 9 lat impreza biegowa połączona z piknikiem sportowym dla całej rodziny. Celem organizatorów jest zachęcanie do ruchu, aktywności i zdrowego trybu życia. Poza bieganiem, dzieci mogą też spróbować swoich sił zarówno w koszykówce, piłce nożnej i siatkówce, jak i mniej popularnych sportach - pchnięciu kulą, skoku w dal czy strzelaniu z łuku. W tegorocznym cyklu wystartowało ponad 6500 dzieci, a wraz z rodzicami ilość uczestników przekroczyła 16 tys. osób!
![]()
Firma Epson z dumą, jako sponsor główny, wspierał organizację tegorocznej edycji tej imprezy. To działanie jest jedną z form realizowania polityki aktywnego udziału w życiu lokalnych społeczeństw i wspólnot realizując w ten sposób wytyczne Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. W tym roku zaangażowanie się w promocję sportu miało dla firmy Epson także dodatkowy aspekt - ambasadorem firmy został jeden z najsłynniejszych olimpijczyków świata - sprinter Usain Bolt, biegacz będący ikoną w środowisku lekkoatletycznym, a poza stadionem człowiek angażujący się w działania promujące wzrost świadomości proekologicznej.
![]()
![]()
Cykl imprez gromadzących tak wielką ilość rodzin był doskonałą okazją do kontaktu z grupą docelową firmy i zebrania cennej wiedzy o zachowaniach klientów firmy. Dlatego też, podczas 11 imprez w 10 miastach, wykorzystując obecność stoiska, gdzie drukowane były fotografie uczestników, rodzice początkujących biegaczy proszeni byli o wypełnienie ankiet związanych z drukiem i jego wykorzystaniem na co dzień. Pytania miały na celu poznanie obecnego stanu świadomości co do drukowania domowego, ale także określenie oczekiwań na przyszłość w tym obszarze.
![]()
Celem badania było m.in. ustalenie czy dziś - w czasach powszechnego dostępu do Internetu i chmury IT - drukarki mają jeszcze rację bytu? Po analizie zebranych informacji, okazało się, że... zdecydowanie tak!
data dodania: 06-12-2022
godzina dodania: 16:45
odsłon: 1350 powrót na stronę główną »
Komentarze
sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:![]() Wydanie specjalne Foto-Kuriera 2/25 Aparaty - dostępne on-line Wydanie Specjalne Foto-Kuriera 2/25 (numer 43) poświęcone aparatom dostępne jest on-line. Od 23 grudnia powinno być obecne w salonach prasowych, do niektórych zostało już wysłane, ale póki co króluje poprzednie, nadal dostępne w naszym e-kiosku. Można je też zamówić bezpośrednio w redakcji (redakcja pokrywa koszt wysyłki w Polsce - realizacja po 15 stycznia), a także na stronie fotoforma.pl oraz w salonach Fotoforma w Warszawie i Foto-Plus w Krakowie. ![]() Foto-Kurier 12/25 wysłany do prenumeratorów, w salonach prasowych, sklepach fotograficznych i on-line Foto-Kurier 12/25 wysłany do prenumeratorów, w salonach prasowych, sklepach fotograficznych (Fotoforma i Foto-Plus) oraz on-line w naszym e-kiosku. Zachęcamy do przejrzenia i zainspirowania się zdjęciami i pozostałymi tekstami. Polecamy też nowy dział "Kulisy jednej fotografii", w którym spotkają się państwo z historią powstania świątecznego autoportretu Łukasza Pietrzaka. ![]() PARIS PHOTO 2025 - światowe święto fotografii Zgodnie z coroczną już tradycją, rozpoczynamy podsumowanie 28. międzynarodowych targów fotograficznych Paris Photo 2025 od kilku ważnych liczb: 222 wystawców z 33 krajów, w tym 179 galerii i 43 wydawców, ok. 75 000 odwiedzających i milionowe kontrakty, o których liczbie i wartości wiedzą jedynie ci, którzy pieniądze wydali lub je dostali. Marta Darowska i Tadeusz Koniarz od lat relacjonują tę największą imprezę fotograficzną dla Państwa. Tak jest też i tym razem. Spoglądamy na Paris Photo ich oczami. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |
|||||||||