testowe ![]() Epson zbadał jak drukują Polacy w 2022 - jakość ma znaczenie, ale nie tylko![]() ![]() Obrazy czy dokumenty, cena drukarki czy koszt wydruku A4? Znamy wynalazki, które z upływem czasu zaczynają trącić myszką i trafiają do muzeów techniki. Ale są też takie, które nie odchodzą do lamusa tylko adaptują się do zmieniającego się świata i trafiają w nowe, wcześniej nieznane potrzeby odbiorców. Okazuje się, że do tych drugich - wbrew czarnym wizjom sceptyków - należy też domowy druk, który w postaci produktów Epsona pomaga nam oszczędzać energię aż do 83%. To tylko jeden z wniosków z badania przeprowadzonego przez firmę Epson podczas cyklu imprez dla najmłodszych biegaczy!Nawet duże zmiany trendów czy zjawisk społecznych łatwo mogą ujść naszej uwadze, jeżeli dzieją się wolno i patrzymy na nie ze zbyt bliskiego dystansu, często biorąc w nich bezpośredni udział. W tym, by je dostrzec i wyciągnąć wnioski na przyszłość, pomagają badania, które w formie podsumowań liczbowych i statystycznych "twardo" pokazują rzeczywisty obraz spraw. Takie spojrzenie pozwala lepiej zrozumieć stan obecny, ale też lepiej przygotować się na nadchodzące zmiany.
![]()
Dobrym przykładem jest tutaj badanie przeprowadzone przez polski oddział firmy Epson podczas cyklu imprez sportowych dla najmłodszych - Kids Run 2022. Kids Run to organizowana od 9 lat impreza biegowa połączona z piknikiem sportowym dla całej rodziny. Celem organizatorów jest zachęcanie do ruchu, aktywności i zdrowego trybu życia. Poza bieganiem, dzieci mogą też spróbować swoich sił zarówno w koszykówce, piłce nożnej i siatkówce, jak i mniej popularnych sportach - pchnięciu kulą, skoku w dal czy strzelaniu z łuku. W tegorocznym cyklu wystartowało ponad 6500 dzieci, a wraz z rodzicami ilość uczestników przekroczyła 16 tys. osób!
![]()
Firma Epson z dumą, jako sponsor główny, wspierał organizację tegorocznej edycji tej imprezy. To działanie jest jedną z form realizowania polityki aktywnego udziału w życiu lokalnych społeczeństw i wspólnot realizując w ten sposób wytyczne Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. W tym roku zaangażowanie się w promocję sportu miało dla firmy Epson także dodatkowy aspekt - ambasadorem firmy został jeden z najsłynniejszych olimpijczyków świata - sprinter Usain Bolt, biegacz będący ikoną w środowisku lekkoatletycznym, a poza stadionem człowiek angażujący się w działania promujące wzrost świadomości proekologicznej.
![]()
![]()
Cykl imprez gromadzących tak wielką ilość rodzin był doskonałą okazją do kontaktu z grupą docelową firmy i zebrania cennej wiedzy o zachowaniach klientów firmy. Dlatego też, podczas 11 imprez w 10 miastach, wykorzystując obecność stoiska, gdzie drukowane były fotografie uczestników, rodzice początkujących biegaczy proszeni byli o wypełnienie ankiet związanych z drukiem i jego wykorzystaniem na co dzień. Pytania miały na celu poznanie obecnego stanu świadomości co do drukowania domowego, ale także określenie oczekiwań na przyszłość w tym obszarze.
![]()
Celem badania było m.in. ustalenie czy dziś - w czasach powszechnego dostępu do Internetu i chmury IT - drukarki mają jeszcze rację bytu? Po analizie zebranych informacji, okazało się, że... zdecydowanie tak!
data dodania: 06-12-2022
godzina dodania: 16:45
odsłon: 1239 powrót na stronę główną »
![]() Komentarze![]() sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:![]() Najlepsze z Najlepszych 2025 - czerwiec 2025 r. - obejrzyj szczęśliwą siódemkę w Foto-Kurierze 8-9/25 Wgraj zdjęcie do serwisu foto-kurier.pl i bądź aktywny, a być może już wkrótce jedno z nich lub cała seria znajdzie się w papierowej wersji Foto-Kuriera - jako jedno z najlepszych wgranych do serwisu w danym miesiącu. Sprawdź kto wygrał w czerwcu i dołącz do wybranych. ![]() Najlepsze produkty fotograficzne sezonu 2025–2026 - Nagrody EISA i uzasadnienie ich wyboru 15 sierpnia 2025 r. EISA zaprezentowała wyróżnienia EISA AWARDS dla najlepszych produktów elektroniki użytkowej. Wśród nagrodzonych aż 26 to produkty fotograficzne. EISA - skupiająca 53 ekspertów z 26 krajów świata - na wielu wideospotkaniach wybrała - gwiazdy sezonu 2025/2026. ![]() TEST Sony FE 50–150 mm f/2 GM 2 kwietnia 2025 r. firma Sony zaprezentowała, pierwszy na świecie, teleobiektyw zmiennoogniskowy o maksymalnej ogniskowej 150 mm i stałej jasności f/2. Przeznaczony jest on do profesjonalnego fotografowania i filmowania ślubów, sportów halowych i wykonywania portretów. Jest to kolejny G Master, czyli obiektyw klasy premium, który warto mieć. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |