testowe Monitor Sony 4K HDR i nowa marka technologiczna TRIMASTER HX
Monitor referencyjny BVM-HX310 wyświetla materiały 4K HDR przy jasności do 1000 cd/m2 i współczynniku kontrastu 1 000 000:1.
![]()
Podczas targów IBC 2018 firma Sony ogłosiła nowy, 31-calowy monitor referencyjny klasy 1: BVM-HX310. Dzięki wiernej reprodukcji kolorów i wysokiemu kontrastowi model ten pomoże profesjonalnym twórcom treści w podejmowaniu decyzji o dużym znaczeniu dla wyglądu obrazu. Wraz z nowym monitorem referencyjnym Sony wprowadza także nową markę technologiczną: TRIMASTER HX. ![]() — Monitor BVM-HX310 stanowi owoc wieloletniego doświadczenia firmy Sony w dziedzinie postprodukcji i transmisji na żywo — wyjaśnia Norbert Paquet, dyrektor ds. zarządzania produktami w Sony Professional Solutions Europe. — Zapewnia wiarygodny obraz, który ułatwia użytkownikom profesjonalnym bardziej efektywną pracę i osiąganie lepszych efektów twórczych w studiu i na planie filmowym. Firma Sony stale współpracuje ze swoimi klientami, pomagając im w przezwyciężaniu trudności, jakie napotykają w codziennej pracy. Dzięki temu możemy wspólnie tworzyć innowacyjne rozwiązania, takie jak nasz nowy monitor referencyjny. Sony wprowadza ponadto nową markę technologiczną: TRIMASTER HX. Skrót HX oznacza połączenie technologii HDR („H”) z wyświetlaczem ciekłokrystalicznym („X” od Xtal). Każdy monitor z tej serii jest gwarancją dokładności, spójności i wysokiej jakości reprodukcji kolorów. — Użytkownik profesjonalny wybiera monitor referencyjny Sony po to, by móc ufać wyświetlanemu na nim obrazowi — dodaje Paquet. — TRIMASTER HX to nowa marka parasolowa paneli LCD Sony, które dzięki połączeniu kontrastu od miliona wzwyż z naszą unikatową technologią sterowania zapewniają spójną jakość obrazu, dokładną reprodukcję barw włącznie z najgłębszymi odcieniami czerni oraz wysoki kontrast, taki jak na naszym obecnym monitorze referencyjnym BVM-X300.
data dodania: 18-09-2018
godzina dodania: 12:21
odsłon: 3368 powrót na stronę główną »
Komentarze
sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:![]() PARIS PHOTO 2025 - światowe święto fotografii Zgodnie z coroczną już tradycją, rozpoczynamy podsumowanie 28. międzynarodowych targów fotograficznych Paris Photo 2025 od kilku ważnych liczb: 222 wystawców z 33 krajów, w tym 179 galerii i 43 wydawców, ok. 75 000 odwiedzających i milionowe kontrakty, o których liczbie i wartości wiedzą jedynie ci, którzy pieniądze wydali lub je dostali. Marta Darowska i Tadeusz Koniarz od lat relacjonują tę największą imprezę fotograficzną dla Państwa. Tak jest też i tym razem. Spoglądamy na Paris Photo ich oczami. ![]() Wydanie specjalne Foto-Kuriera 2/25 Aparaty - prezentujemy okładkę Przed Państwem okładka 43. Wydania Specjalnego Foto-Kuriera 2/25 poświęconego aparatom. Jednak zanim Wydanie Specjalne Foto-Kuriera 2/25 pt. "Aparaty" ujrzy światło dzienne, a będzie to szybciej niż niektórym się wydaje, króluje poprzednie, nadal dostępne w naszym e-kiosku. Można je też zamówić bezpośrednio w redakcji (redakcja pokrywa koszt wysyłki w Polsce), a także na stronie fotoforma.pl oraz w salonach Fotoforma w Warszawie i Foto-Plus w Krakowie. ![]() Foto-Kuriera - FK 12/25 on-line - od jutra w salonach prasowych i najlepszych sklepach fotograficznych Foto-Kurier 12/25 jest dostępny on-line - w naszym e-kiosku. Tym razem okładkę ozdobiło zdjęcie przedstawiające Alberta Watsona, wykonane na targach Paris Photo przez Tadeusza Koniarza. W wydaniu prezentujemy między innymi, jedyną w Polsce tego typu, obszerną relację z tego wydarzenia. W środku są też testy, opisy...Tymczasem zapraszamy do lektury Foto-Kuriera 11/25, który już 17 grudnia zamieni się miejscami na półkach w najlepszych salonach prasowych i wzbogaci naszą ofertę w najlepszych sklepach fotograficznych w Polsce. Przejrzyj on-line, nie kupuj w ciemno. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |
|||||||||