testowe Obiektyw kinowy z mocowaniem typu E - Sony FE C 16–35 mm T3,1 GFirma Sony poinformowała o powiększeniu oferty o pełnoklatkowy obiektyw z mocowaniem typu E 16–35 mm (FE C 16–35 mm T3,1 G). Nowy model, ogłoszony razem z pełnoklatkowym kamkorderem FX9 (PXW-FX9 - pisaliśmy o nim tutaj), wyróżnia się dobrymi parametrami optycznymi, niezawodnym działaniem i inteligentnymi funkcjami dla profesjonalnych twórców materiałów wideo. Współpracuje on z szerokim wachlarzem kamer i aparatów z mocowaniem typu E, od VENICE poprzez aparaty z wymiennymi obiektywami Alpha™ aż po nową, flagową kamerę FX9. Pojawienie się obiektywu zoptymalizowanego do użytku w profesjonalnych produkcjach filmowych zapewni twórcom treści niespotykaną przedtem swobodę twórczą. W przyszłości firma Sony zamierza wprowadzać kolejne produkty z linii Cinema Lens.
— Nasze stałe kontakty z partnerami i klientami uświadomiły nam wyraźne zapotrzebowanie na uniwersalne narzędzia, które zwiększają wydajność pracy i zwrot z inwestycji — mówi Norbert Paquet, dyrektor ds. zarządzania produktami w Sony Professional Solutions Europe. — Elastyczność naszej nowej serii obiektywów Cinema Lens z mocowaniem typu E połączona z rozwiązaniem „jedno mocowanie”, pochodzącym z aparatów α, zapewnia autorom treści większą swobodę twórczą i pomaga im skupić się na własnej wizji artystycznej.
Znakomity efekt bokeh i wysoka rozdzielczość całego kadru
Duża wygoda użycia dzięki trzem pierścieniom, zdalnemu sterowaniu z kamery i odłączanemu napędowi zoomu
data dodania: 18-09-2019
godzina dodania: 09:22
odsłon: 1896 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Canon 15-35 mm f/2,8 L IS USM, Canon RF 24-70 mm f/2,8 L IS USM i RF 70-200 f/2,8 nie test, a znamy cenę
Szerokokątny zoom AF-S Nikkora 16–35 mm f/4G ED VR, na który czekaliśmy? - pełny TEST z wydania FK 6/2010
Fotorozmowy - papiery MAXIMA, Frontiery, fotografia halogenosrebrowa Fujifilm to koncern mający w swojej ofercie m.in. produkty z zakresu medycyny, poligrafii jak i fotografii. Te ostatnie są oczywiście dla nas najważniejsze, ale i te z dziedzin medycyny, jak chociażby cyfrowe aparaty rentgenowskie, czy też wszelkiego rodzaju urządzenia drukujące nie mogą być dla fotografa profesjonalnego, a nawet entuzjasty fotograficznego obojętne. Coraz częściej mamy do czynienia z wydrukami cyfrowymi, ale w dalszym ciągu te tradycyjne, bazujące na materiałach światłoczułych, są nadal niezwykle ważne w portfolio sprzedażowym firmy Fujifilm. Szansa na dwucyfrowy wzrost sprzedaży Bazując na danych publikowanych w raportach CIPA (Camera & Imaging Product Association, patrz wykres), ogłoszonych 1 kwietnia 2024 roku, można powiedzieć, że na świecie w 2023 r. sprzedano ok. 7,72 mln aparatów cyfrowych, z czego aż 5,99 miliona stanowiły aparaty z wymienną optyką (bezlusterkowce i lustrzanki), ale co ważniejsze, rozpatrując japoński rok finansowy (od marca do marca) jest realna szansa na dwucyfrowy wzrost sprzedaży. SIGMA 18-50 mm f/2,8 DC DN | Contemporary, pierwszy obiektyw Sigmy z mocowaniem Canon RF 23 kwietnia 2024 r. SIGMA Corporation poinformowała, w tym samym dniu co Tamron, o poszerzeniu oferty obiektywów do aparatów bezlusterkowych, o obiektywy z mocowanie Canon RF. Pierwszym, dostępnym z tym mocowaniem, będzie SIGMA 18-50 mm f/2,8 DC DN | Contemporary. Sigma prezentuje również nazwy pięciu kolejnych obiektywów z tym mocowaniem. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |