Wydania FK: 169,
publikacje: 9028,
wydarzenia: 2235,
opisy i testy: 2074,
galerie zdjęć: 288442,
użytkownicy: 9711
Trwa wyszukiwanie informacji - proszę czekać ...
Wyniki wyszukiwania dla podświetlonej kategorii
Globalne partnerstwo Fujifilm z Taylor Swift
Fujifilm nawiązuje globalne partnerstwo w zakresie promocji aparatów instax z Taylor Swift - znaną na całym świecie piosenkarką, autorką tekstów, producentką i 10-krotną zdobywczynią nagrody GRAMMY. Elementem promocji będzie organizacja globalnego tourne piosenkarki. Prowadzona na szeroką skalę kampania promocyjna serii instax z udziałem Taylor rozpocznie się latem 2018.
Seria aparatów INSTAX, która pozwala użytkownikom na wykonywanie wyjątkowych zdjęć i natychmiastowe uzyskanie wydruków, trafiła już do ponad 100 krajów i regionów. Od zainaugurowania sprzedaży tych modeli w listopadzie 1998 roku na rynek trafiło ponad 30 milionów sztuk. W tym roku seria instax obchodzi swoją 20-tą rocznicę i japoński producent będzie wzmacniał jej popularność m.in. dzięki współpracy z Taylor Swift, która ma niemal 300 milionów fanów w mediach społecznościowych i ogromny wpływ na młodych ludzi. Co ciekawe, artystka od dawna jest użytkowniczką aparatów instax. Piosenkarka będzie pojawiać się w reklamach telewizyjnych oraz kampanii prowadzonej online.
Fujifilm jest także globalnym sponsorem trasy koncertowej TAYLOR SWIFT reputation STADIUM TOUR, która już teraz, na pierwszym z koncertów, jaki miał miejsce 8 maja w Glendale, Arizona, ustanowiła rekord liczby przybyłych gości.
Na stadionach, na których będą odbywać się koncerty znajdą się stoiska pozwalające bezpośrednio przekonać się o walorach zjawiska, jakim jest instax. Wydarzeniom będzie towarzyszyła interaktywna cyfrowa kampania promocyjna prowadzona przez cały rok. Dodatkowo, Taylor Swift poinformowała dziś, że wspierane przez FUJIFILM wydarzenie “TAYLOR SWIFT reputation STADIUM TOUR", zawita do Tokio 20 i 21 listopada, a firma Fujifilm będzie miała przyjemność być jej kluczowym sponsorem. Na stronie TaylorSwift.com można na bieżąco śledzić informacje o kolejnych koncertach artystki.
O Taylor Swift
Nowy, chwalony album Taylor Swift zatytułowany reputation był najlepiej sprzedającym się albumem w 2017 roku oraz numerem 1 w ponad 111 krajach na listach sprzedaży iTunes. Wraz z 1.3 miliona albumów sprzedanych w ciągu siedmiu dni, Taylor jest jedyną artystką w historii, której cztery kolejne albumy sprzedały się w liczbie ponad miliona egzemplarzy w ciągu tygodnia od premiery (2010 rok Speak Now, 2012 RED, 2014 1989 oraz 2017rok reputation).
Pierwszy singiel Taylor zajmujący czołowe miejsca na listach przebojów, “Look What You Made Me Do”, pobił szereg rekordów w ciągu pierwszych godzin od ukazania się. Odnotowując 10 milionów dostępów online, był to najczęściej słuchany w ciągu jednego dnia utwór. Wideo z liryką do utworu “Look What You Made Me Do” także pobiło rekord. Obejrzano je 19 milionów razy. Natomiast wideo muzyczne pogrążyło wcześniejsze rekordy (28 milionów) i odnotowało 43.2 miliony odsłon w ciągu zaledwie 24 godzin. Obecny singiel artystki, “Delicate”, pobija już te rekordy.
Taylor jest 10-krotną zwyciężczynią GRAMMY, piosenkarką, aktorką tekstów, muzykiem
i producentką. Jest najmłodszą osobą w historii muzyki, która zdobyła najwyższe zaszczyty w branży, Nagrodę GRAMMY za album roku, a także jest pierwszą artystką solową, która zdobyła dwukrotnie tę prestiżową nagrodę. Magazyn Rolling Stone zalicza Taylor do grona 100 najwspanialszych autorów tekstów piosenek wszechczasów. Magazyn Time wyróżnił Taylor prestiżową okładką "Człowiek 2017 roku" i zaliczył ją do 100 najbardziej wpływowych ludzi na świecie, a wcześniej wybrał ją do grona ośmiu zaledwie kandydatów do tytułu "Człowieka roku 2014". Jako zwyciężczyni nagród Emmy oraz Brit, Taylor jest najmłodszą Kobietą Roku magazynu Billboard i jedyną artystką, która uzyskała to wyróżnienie dwukrotnie.
7 maja 2024 r. na Stadionie Narodowym w Warszawie firma TCL w preludium do europejskiego święta piłki nożnej zaprezentowała, po raz pierwszy w Polsce, najnowszą serię wyjątkowych urządzeń, z największym na świecie telewizorem QD-Mini LED o przekątnej 115".
17 lipca 2023 roku firma Samsung Electronics zapowiedziała rozszerzenie swojej globalnej oferty monitorów ViewFinity o 27-calowy model ViewFinity S9 (S90PC). W Foto-Kurierze 4/23 testowaliśmy z powodzeniem 32-calowy monitor Samsung ViewFinity S8 (S80PB) o rozdzielczości UHD, natomiast w tym wydaniu do redakcji trafił 27-calowy Samsung ViewFinity S9 o większych możliwościach oraz z wyższą rozdzielczością matrycy (5K). Według zapewnień producenta został on zoptymalizowany pod kątem wszystkich narzędzi potrzebnych w obszarach związanych z projektowaniem graficznym i fotografią. Monitor został wyróżniony nagrodą CES Innovation Award.
15 maja 2024 r. - firma Sony wprowadziła nowy flagowy smartfon
Sony Xperia 1 VI. Jego wyróżnikiem jest teleobiektyw
zmiennoogniskowy z zoomem optycznym do 7,1×.
Zakres ogniskowych od 85 mm do 170 mm umożliwia komfortowe rejestrowanie szczegółowych obrazów z dużej odległości.
Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024