testowe TEST Tamron 17-70 mm f/2,8 Di III-A VC RXD - artykuł z Foto-Kuriera 4/21ciąg dalszy...
Tamrona 17–70 mm f/2,8 można podłączyć również do aparatu pełnoklatkowego Sony. Wtedy automatycznie aparat przełącza się w tryb crop [A]. Rozmiar pliku w przypadku Sony A7 III ma wtedy 2952 × 4000 pikseli. Można wyłączyć tę funkcję i wtedy obiektyw będzie pracował pełnym polem obrazowym pozostawiając zacienione rogi [B] (rozmiar pliku 4000 × 6000 pikseli). Z takiego pliku można wykadrować np. pionowy kadr [C] który będzie miał 3936 × 2624 piksele, co daje wymiary 22 × 33 cm przy 300 dpi. fot. K. Patrycy
Tamrona 17-70 mm f/2,8 można podłączyć również do pełnoklatkowców Sony,
aparat wtedy przełączy się automatycznie na pracę w formacie APS-C [A], ale można wyłączyć tę funkcję i wtedy obiektyw będzie pracował pełnym polem obrazowym pozostawiając zacienione rogi [B].
Więcej w Foto-Kurierze 4/2021 Pełna treść artykułu jest również dostępna na zasadach przedstawionych poniżej Osoby, które mają wykupioną prenumeratę z dostępem do e-wydań mają dostęp również do wszystkich płatnych artykułów na www.foto-kurier.plWniesienie opłaty umożliwia Ci pełny dostęp do danego artykułu przez 2 dni. Zabrania się kopiowania i rozpowszechniania tekstów i materiałów ilustracyjnych. Zamawiany artykuł zawiera: Liczba zdjęć: 22 ; Liczba tabel i ilustracji: 8 ; Liczba znaków: 12743 Wybierz formę płatności
data dodania: 10-08-2021
godzina dodania: 15:25
odsłon: 2695
powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Test Canona RF 24–105 mm f/2,8 L IS USM Z - pierwszy obiektyw z pierścieniem płynnej regulacji przysłony
TEST Sony A7R V - dążenie do doskonałości, czyli w znanym ciele nowy duch - artykuł z Foto-Kuriera 11/22
Tamron 20-40 mm f/2,8 Di III VC VXD - szerokokątny, a prawie jak standard - test z Foto-Kuriera 10/23
Test Epsona L8050 - wysokonakładowa drukarka fotograficzna i niska cena wydruku - test z Foto-Kuriera 10/23
Canon EOS R8 - najlżejszy pełnoklatkowy aparat systemu EOS R, czyli więcej niż RP i prawie jak R6 Mark II
Test Epsona SureLab SL-D500 - kompaktowa, lekka, cicha i wydajna drukarka - artykuł z Foto-Kuriera 5/2023
Samyang AF 24 mm f/2,8 FE - budżetowy, kompaktowy, jasny, szeroki kąt z mocowaniem Sony - test z Foto-Kuriera 3/23
Panasonic LUMIX S5 II X, wzmocniony i pełnoklatkowy, jeszcze lepiej filmujący brat S5 II, Foto-Kurier na weekend
Test Samsunga ViewFinity S8 - 32" dla kreatywnych i wymagających, w dobrej cenie - test z Foto-Kuriera 4/23
Test Sigmy 50 mm f/1,2 DG DN | Art 26 marca 2024 roku SIGMA Corporation zaprezentowała, dedykowany do pełnoklatkowych bezlusterkowców, obiektyw Sigma 50 mm f/1,2 DG DN | Art; najlżejszy w swojej klasie stałoogniskowy obiektyw z przysłoną f/1,2. Jego niewielkie wymiary, jak i cena wydają się... FINAŁ EISA MAESTRO 2024 - Polak na drugim miejscu Panel fotograficzny stowarzyszenia EISA zorganizował już XVII edycję dwuetapowego, międzynarodowego konkursu EISA Maestro Award, tym razem pt. „Sporty i gry”. Zdobywcą tytułu EISA Maestro 2024 został Gabriele Pardini z Włoch. Poznaj najlepsze prace konkursu i niech bedą one dla Ciebie inspiracją do rywalizacji o tytuł EISA MAESTRO 2025. Temat konkursu podamy wkrótce. Test Canona RF 24-105 mm f/2,8 L IS USM Z - pierwszy obiektyw z pierścieniem płynnej regulacji przysłony 2 listopada 2023 r. Canon zaprezentował trzy nowe obiektywy RF oraz dwa nowe adaptery Power Zoom. Jednym z nich jest Canon RF 24–105 mm f/2,8L IS USM Z, pierwszy obiektyw z pierścieniem płynnej regulacji przysłony, który został przystosowany do współpracy z adapterem zmiany ogniskowej typu Power Zoom. W kwietniu obiektyw wraz z Canonem EOS R5 trafił do naszej redakcji razem z adapterem PZ-E2B, z którym go testowaliśmy. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |