testowe TEST Sony A7R V - dążenie do doskonałości, czyli w znanym ciele nowy duch - artykuł z Foto-Kuriera 11/22
ciąg dalszy...
![]() Możliwości multimedialne Sony A7R V to nie tylko nadzwyczajne narzędzie do wykonywania zdjęć, ale i zaawansowana kamera filmowa. Aparat nagrywa filmy 8K 24/25p (14) i obraz 4K z oversamplingiem z 6,2K bez łączenia pikseli w grupy.
![]()
Sony A7R V umożliwia też użycie wydajnego kodeka MPEG-H HEVC/H.265, nagrywanie w formacie All-intra, 10-bitowe próbkowanie koloru 4:2:2 i znacznie więcej — wszystko z myślą o wysokiej jakości obrazu i elastyczności w czasie edycji. Ulepszenia w rozpoznawaniu obiektów przekładają się na niespotykaną dotąd, według producenta, niezawodność śledzenia w czasie rzeczywistym. Sony A7R V umożliwia kompensację zmiany kąta widzenia podczas ustawiania ostrości, rejestrowanie metadanych do wykorzystania w późniejszej edycji oraz stabilizowanie obrazu za pomocą wbudowanego w korpus, zaawansowanego systemu. Oprócz wbudowanej w korpus stabilizacji Active Mode (W trybie Active Mode zachodzi nieznaczne przycinanie obrazu. Tryb Active Mode nie działa, gdy nagrywanie odbywa się w formacie XAVC HS 8K lub z szybkością 120 (100) kl./s, zwiększającą płynność obrazu nagrywanego podczas chodzenia, można też używać systemu stabilizacji obrazu dostępnego w zgodnych obiektywach
(Informacje na temat zgodności obiektywów podano na stronie pomocy technicznej Sony: sony.net/dics/7rm5-s/). Pewne obiektywy mogą wymagać aktualizacji oprogramowania. Efektywność kompensacji zależy od używanego obiektywu.
![]()
Złącza i transmisja danych
![]()
![]()
![]() S-Cinetone™
data dodania: 27-05-2024
godzina dodania: 16:50
odsłon: 11687
powrót na stronę główną »
Komentarze
sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:
Laowa 10 mm f/2,8 Zero-D FF - zerowa dystorsja z autofocusem do Sony FE i Nikona Z - dostępność i cena
Test Canona RF 24-105 mm f/2,8 L IS USM Z - pierwszy obiektyw z pierścieniem płynnej regulacji przysłony
Tamron 20-40 mm f/2,8 Di III VC VXD - szerokokątny, a prawie jak standard - test z Foto-Kuriera 10/23
Test Epsona L8050 - wysokonakładowa drukarka fotograficzna i niska cena wydruku - test z Foto-Kuriera 10/23
Canon EOS R8 - najlżejszy pełnoklatkowy aparat systemu EOS R, czyli więcej niż RP i prawie jak R6 Mark II
Test Epsona SureLab SL-D500 - kompaktowa, lekka, cicha i wydajna drukarka - artykuł z Foto-Kuriera 5/2023
![]() Foto-Kurier 11/25 w najlepszych salonach prasowych i on-line - przed zakupem zajrzyj do e-kiosku Foto-Kurier 11/2025 w najlepszych salonach prasowych oraz w e-kiosku. Okładkę ozdobiło zdjęcie wykonane przez Leszka Wygachiewicza, składające się z 2032 zdjęć. A w środku znalazły się testy i opisy najnowszych obiektywów i aparatów oraz inspirujące zdjęcia, a także... ![]() Test Tamrona 28-300 mm f/4-7,1 Di III VC VXD - ostro, blisko, stabilnie, test z Foto-Kuriera 10/24 Tamron 28–300 mm f/4–7,1 Di III VC VXD to wszechstronny obiektyw zmiennoogniskowy o krotności 10,7×, do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E, który zadebiutował 1 sierpnia 2024 r. Ma kompaktową konstrukcję o długości zaledwie 126 mm i wadze 610 g oraz wbudowaną stabilizację optyczną VC. Test obiektywu przed wami. ![]() Samyang AF 85 mm f/1,8 P FE Samyang AF 85 mm f/1,8 P FE, portretowy teleobiektyw stałoogniskowy, który równoważy wyrazistą jakość obrazu z imponującą poręcznością. Zapoznaj się z informacją prasową i zobacz dane techniczne obiektywu. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |
|||||||||