testowe TEST Sony A7R V - dążenie do doskonałości, czyli w znanym ciele nowy duch - artykuł z Foto-Kuriera 11/22![]() ciąg dalszy...
![]() Możliwości multimedialne Sony A7R V to nie tylko nadzwyczajne narzędzie do wykonywania zdjęć, ale i zaawansowana kamera filmowa. Aparat nagrywa filmy 8K 24/25p (14) i obraz 4K z oversamplingiem z 6,2K bez łączenia pikseli w grupy.
![]()
Sony A7R V umożliwia też użycie wydajnego kodeka MPEG-H HEVC/H.265, nagrywanie w formacie All-intra, 10-bitowe próbkowanie koloru 4:2:2 i znacznie więcej — wszystko z myślą o wysokiej jakości obrazu i elastyczności w czasie edycji. Ulepszenia w rozpoznawaniu obiektów przekładają się na niespotykaną dotąd, według producenta, niezawodność śledzenia w czasie rzeczywistym. Sony A7R V umożliwia kompensację zmiany kąta widzenia podczas ustawiania ostrości, rejestrowanie metadanych do wykorzystania w późniejszej edycji oraz stabilizowanie obrazu za pomocą wbudowanego w korpus, zaawansowanego systemu. Oprócz wbudowanej w korpus stabilizacji Active Mode (W trybie Active Mode zachodzi nieznaczne przycinanie obrazu. Tryb Active Mode nie działa, gdy nagrywanie odbywa się w formacie XAVC HS 8K lub z szybkością 120 (100) kl./s, zwiększającą płynność obrazu nagrywanego podczas chodzenia, można też używać systemu stabilizacji obrazu dostępnego w zgodnych obiektywach
(Informacje na temat zgodności obiektywów podano na stronie pomocy technicznej Sony: sony.net/dics/7rm5-s/). Pewne obiektywy mogą wymagać aktualizacji oprogramowania. Efektywność kompensacji zależy od używanego obiektywu.
![]()
Złącza i transmisja danych
![]()
![]()
![]() S-Cinetone™
data dodania: 27-05-2024
godzina dodania: 16:50
odsłon: 10058
powrót na stronę główną »
![]() Komentarze![]() sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:![]() Laowa 10 mm f/2,8 Zero-D FF - zerowa dystorsja z autofocusem do Sony FE i Nikona Z - dostępność i cena
![]() Test Canona RF 24-105 mm f/2,8 L IS USM Z - pierwszy obiektyw z pierścieniem płynnej regulacji przysłony
![]() Tamron 20-40 mm f/2,8 Di III VC VXD - szerokokątny, a prawie jak standard - test z Foto-Kuriera 10/23
![]() Test Epsona L8050 - wysokonakładowa drukarka fotograficzna i niska cena wydruku - test z Foto-Kuriera 10/23
![]() Canon EOS R8 - najlżejszy pełnoklatkowy aparat systemu EOS R, czyli więcej niż RP i prawie jak R6 Mark II
![]() Test Epsona SureLab SL-D500 - kompaktowa, lekka, cicha i wydajna drukarka - artykuł z Foto-Kuriera 5/2023
![]() Samyang AF 24 mm f/2,8 FE - budżetowy, kompaktowy, jasny, szeroki kąt z mocowaniem Sony - test z Foto-Kuriera 3/23
![]() LIGA FOTO-KURIERA 2025 - etap VII "Detal w Krajobrazie"- zgłoszenia tylko do 15 września Liga Foto-Kuriera 2025 ma atrakcyjne nagrody o łącznej wartości ponad 21 tys. zł. Dołącz do zabawy na dowolnym jej etapie. 7 etap ma tytuł "Detal w krajobrazie", a ostatni dzień przyjmowania zgłoszeń mija 15 września o północy. ![]() Światłosiła 2025, IV edycja, 12-13.09.2025 Hotel Radison Blu, Sopot, 9-18 12 września 2025 r. rozpoczęła się IV edycja festiwalu Światłosiła. Tym razem odbywa się ona w Hotleu Radison Blu w Sopocie. Festiwal potrwa do 13 września 2025 do godziny 18. Przedstawiamy kilka zdjęć z pierwszego dnia festiwalu. Jest dużo nowego sprzętu, są prelekcje, są lubiani prelegenci, a w dodatku pogoda też dopisała. ![]() Sigma 135 mm f/1,4 DG | Art w porównywarce Zaprezentowana 9 września 2025 r. Sigma 135 mm f/1,4 DG | Art – pierwszy na świecie pełnoklatkowy obiektyw z AF o ogniskowej 135 mm i jasności f/1,4 - jest w naszej porównywarce. Zobacz dane techniczne obiektywu. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |