testowe ![]() TEST Epsona SC-F500, czyli 24 cale nowych sublimacyjnych możliwości - pełny test z Foto-Kuriera 12/19![]() ![]() EPSON SureColor SC-F500 to pierwsza 24-calowa drukarka sublimacyjna firmy Epson. Zaprojektowano ją z myślą o firmach chcących poszerzyć swoją ofertę produktów. Może stanowić ciekawe uzupełnienie oferty produktowej osób nie tylko związanych ze świadczeniem usług fotograficznych. Drukarka zadebiutowała w październiku 2019 roku.
![]()
Od zewnątrz, złącza
![]() Wymiana jest prosta i szybka. Nóż powinien wystarczyć nam na dwa lata użytkowania (nowy kosztuje ok. 600 zł). Centralna część drukarki skrywa moduł drukujący umożliwiający maksymalną szerokość zadruku tj. 24" (60,96 cm). W dolnej części tego modułu znajduje się, na stałe wbudowana, taca odbiorcza [3] nie wystająca poza obrys urządzenia. Po prawej stronie jest komora [4] z czteroma atramentami (patrz dalej), która umożliwia szybką ich wymianę. Górna część urządzenia składa się z 3 głównych elementów. Po lewej stronie znajduje się uchylny, dotykowy wyświetlacz LCD o przekątnej 4,3" [5].
![]()
![]() Menu ekranu jest czytelne i intuicyjne w obsłudze [6]. Wśród wielu języków obsługi jest też język polski, co ułatwia komunikację z SC-F500. Co ciekawe ekran reaguje na dotyk nawet wtedy gdy obsługujemy go w rękawiczkach roboczych. Tuż obok ekranu znajduje się odchylana pokrywa skrywająca głowicę [7].
![]()
![]() Podniesienie tej pokrywy zatrzymuje karetkę głowicy. Tylna część drukarki zawiera rolkę podającą papier [8a] [8b].
![]()
Możemy założyć rolkę o szerokości od 21 do 61 cm (24 cale) lub wykorzystać rozkładany podajnik arkuszowy przystosowany do mediów o szerokości od A4 do A3 [9]. O ile druk z rolki odbywa się przy zamkniętej pokrywie to druk z arkuszy ma miejsce przy otwartej.
![]()
data dodania: 15-01-2020
godzina dodania: 12:23
odsłon: 5873
powrót na stronę główną »
![]() Komentarze![]() sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:![]() TEST Sony FE 35 mm f/1,4 GM - bezkompromisowy, stałoogniskowy G-Master - artykuł z Foto-Kuriera 1-2/21
![]() TEST Nikkor Z DX 50-250 mm f/4,5-6,3 VR - uniwersalny zoom ze stabilizacją - TEST z Foto-Kuriera 4-5/20
![]() TEST Panasonic Lumix GH5 II - wszechstronny, streamingowy brat Panasonica Lumix GH5 - test z Foto-Kuriera 12/21
![]() TEST Nikon Z 6II - drugie wcielenie przystępnego cenowo bezlusterkowca - pełny test z Foto-Kuriera 12/20
![]() TEST EPSON SC-P700 - mniejszy, precyzyjniejszy oraz ładniejszy i bardziej funkcjonalny od poprzednika, test FK 3/21
![]() EXPOzycja - 45 prezentacji i pojedynek na długie ogniskowe W dniach 12-13 maja 2022 na Tauron Arenie w Krakowie odbyła się kolejna edycja EXPOzycji, która stała się obecnie największym wydarzeniem branży foto-wideo w Małopolsce, a być może nawet i w Polsce na przestrzeni ostatnich 2 lat. W tym roku po raz pierwszy odwiedziliśmy tą imprezę i wdalszej części przedstawiamy kilka zdjęć, które powinny przybliżyć Państwu atmosferę tego fotograficzno-handlowego wydarzenia. ![]() Nikkor Z 28–75 mm f/2,8, test jasnego, ostrego, pełnoklatkowego zoomu 14 grudnia 2021 roku Nikon zaprezentował pełnoklatkowy, standardowy obiektyw o zmiennej ogniskowej z rodziny Nikon Z – Nikkor Z 28–75 mm f/2,8. Charakteryzuje go uniwersalny, szeroki zakres ogniskowych, precyzyjne ustawianie ostrości, a także... ![]() Sony FE 24–70 mm f/2,8 GM II 27 kwietnia 2022 roku firma Sony wprowadziła do oferty 67. obiektyw do aparatów bezlusterkowego z mocowaniem typu E: od dawna wyczekiwanego FE 24–70 mm f/2,8 GM II (SEL2470GM2). Ten najlżejszy na świecie zmiennoogniskowy obiektyw standardowy o ... Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |