Facebook
Poczta
Forum
Sklep
Logowanie
Dodaj
zdjęcie
Wydruki

Od 1996 roku Foto-Kurier
jest jedynym polskim
przedstawicielem
panelu fotograficznego
stowarzyszenia EISA

SZUKAJ

TEST Epsona SC-F500, czyli 24 cale nowych sublimacyjnych możliwości - pełny test z Foto-Kuriera 12/19

EPSON SureColor SC-F500 to pierwsza 24-calowa drukarka sublimacyjna firmy Epson. Zaprojektowano ją z myślą o firmach chcących poszerzyć swoją ofertę produktów. Może stanowić ciekawe uzupełnienie oferty produktowej osób nie tylko związanych ze świadczeniem usług fotograficznych. Drukarka zadebiutowała w październiku 2019 roku.

TEST Epson SC-F500 czyli 24 cale nowych sublimacyjnych możliwości - artykuł z Foto-Kuriera 12/19

Od zewnątrz, złącza

EPSON SureColor SC-F500 ma kształt prostopadłościanu o wymiarach 970‎ × 811 × 245 mm (szerokość × głębokość × wysokość). Urządzenie waży 29 kg i ma obudowę wykonaną z jasnoszaro-białego tworzywa sztucznego. Wymiary urządzenia umożliwiają umiejscowienie go na standardowym biurku, ale jeśli będzie taka potrzeba to możemy dokupić do drukarki dedykowany stojak (ok.1600 zł) [1]. Frontowa część urządzenia podzielona jest na 3 części. Po lewej stronie mamy komorę z dostępem do noża tnącego [2], dzięki czemu łatwo możemy go wymienić, bez konieczności wzywania serwisanta.

TEST Epson SC-F500 czyli 24 cale nowych sublimacyjnych możliwości - artykuł z Foto-Kuriera 12/19

Wymiana jest prosta i szybka. Nóż powinien wystarczyć nam na dwa lata użytkowania (nowy kosztuje ok. 600 zł). Centralna część drukarki skrywa moduł drukujący umożliwiający maksymalną szerokość zadruku tj. 24" (60,96 cm). W dolnej części tego modułu znajduje się, na stałe wbudowana, taca odbiorcza [3] nie wystająca poza obrys urządzenia. Po prawej stronie jest komora [4] z czteroma atramentami (patrz dalej), która umożliwia szybką ich wymianę. Górna część urządzenia składa się z 3 głównych elementów. Po lewej stronie znajduje się uchylny, dotykowy wyświetlacz LCD o przekątnej 4,3" [5].

TEST Epson SC-F500 czyli 24 cale nowych sublimacyjnych możliwości - artykuł z Foto-Kuriera 12/19

TEST Epson SC-F500 czyli 24 cale nowych sublimacyjnych możliwości - artykuł z Foto-Kuriera 12/19

Menu ekranu jest czytelne i intuicyjne w obsłudze [6]. Wśród wielu języków obsługi jest też język polski, co ułatwia komunikację z SC-F500. Co ciekawe ekran reaguje na dotyk nawet wtedy gdy obsługujemy go w rękawiczkach roboczych. Tuż obok ekranu znajduje się odchylana pokrywa skrywająca głowicę [7].

TEST Epson SC-F500 czyli 24 cale nowych sublimacyjnych możliwości - artykuł z Foto-Kuriera 12/19

TEST Epson SC-F500 czyli 24 cale nowych sublimacyjnych możliwości - artykuł z Foto-Kuriera 12/19

Podniesienie tej pokrywy zatrzymuje karetkę głowicy. Tylna część drukarki zawiera rolkę podającą papier [8a] [8b].

TEST Epson SC-F500 czyli 24 cale nowych sublimacyjnych możliwości - artykuł z Foto-Kuriera 12/19

 

Możemy założyć rolkę o szerokości od 21 do 61 cm (24 cale) lub wykorzystać rozkładany podajnik arkuszowy przystosowany do mediów o szerokości od A4 do A3 [9]. O ile druk z rolki odbywa się przy zamkniętej pokrywie to druk z arkuszy ma miejsce przy otwartej. 

 

TEST Epson SC-F500 czyli 24 cale nowych sublimacyjnych możliwości - artykuł z Foto-Kuriera 12/19

ciąg dalszy artykułu na następnej stronie...


 
data dodania: 15-01-2020
 
godzina dodania: 12:23
 
odsłon: 5873
powrót na stronę główną »

fotografia

Komentarze

zostaw komentarz

sortuj według daty: rosnąco | malejąco

Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz.
powrót na stronę główną »



Zobacz także:

fotografia
TEST Nikkor Z 70-200 mm f/2,8 VR S - ostry, celny, szybki - test z Foto-Kuriera 3/21
fotografia
TEST Panasonic Lumix S Pro 70-200 mm f/2,8 - Uchwyć chwilę - test z Foto-Kuriera 1-2/21
fotografia
TEST Sony FE 35 mm f/1,4 GM - bezkompromisowy, stałoogniskowy G-Master - artykuł z Foto-Kuriera 1-2/21
fotografia
TEST Nikkor Z DX 50-250 mm f/4,5-6,3 VR - uniwersalny zoom ze stabilizacją - TEST z Foto-Kuriera 4-5/20
fotografia
TEST Panasonic Lumix GH5 II - wszechstronny, streamingowy brat Panasonica Lumix GH5 - test z Foto-Kuriera 12/21
fotografia
TEST DNP DS PRO1 MiniLab - systemowe zarabianie za rozsądne pieniądze - test z Foto-Kuriera 12/21
fotografia
TEST DJI Air 2S - wyższa jakość obrazu, większa efektywność lotu - test z Foto-Kuriera 6-7/21
fotografia
TEST Canon EOS M50 II - nie tylko dla internetowych twórców - artykuł z Foto-Kuriera 6-7/21
fotografia
TEST Panasonic S1R czyli bezkompromisowe 187 milionów dla wymagających - test z Foto-Kuriera 7/19
fotografia
TEST DJI Mavic 2 i TEST PRO DJI Mavic Air 2 - artykuł z Foto-Kuriera 10/2020
fotografia
Tele ze stabilizacją - Tamron 150-500 mm f/5-6,7 Di III VC VXD - TEST z Foto-Kuriera 8-9/21
fotografia
Panasonic Lumix GH5 - sprawdzamy przyczyny sukcesu rynkowego - pełny test z Foto-Kuriera 8-9/17
fotografia
TEST Nikon Z 7II: drugie wcielenie flagowego bezlusterkowca - test z Foto-Kuriera 1-2/21
fotografia
Kolejna ostra stałka - TEST Nikkora Z 20 mm f/1,8 S - artykuł z Foto-Kuriera 11/20
fotografia
TEST Nikon Z 6II - drugie wcielenie przystępnego cenowo bezlusterkowca - pełny test z Foto-Kuriera 12/20
fotografia
TEST EPSON SC-P700 - mniejszy, precyzyjniejszy oraz ładniejszy i bardziej funkcjonalny od poprzednika, test FK 3/21


 
cofnij przenieś na początek strony
Wszelkie prawa zastrzeżone www.foto-kurier.pl  © 2000-2022. (1.457) / 1.428

Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024

Polityka plików cookies   |