Facebook
Poczta
Forum
Sklep
Logowanie
Dodaj
zdjęcie
Wydruki

Od 1996 roku Foto-Kurier
jest jedynym polskim
przedstawicielem
panelu fotograficznego
stowarzyszenia EISA

foto-kurier.pl
Internet

TEST Epsona SC-F500, czyli 24 cale nowych sublimacyjnych możliwości - pełny test z Foto-Kuriera 12/19

EPSON SureColor SC-F500 to pierwsza 24-calowa drukarka sublimacyjna firmy Epson. Zaprojektowano ją z myślą o firmach chcących poszerzyć swoją ofertę produktów. Może stanowić ciekawe uzupełnienie oferty produktowej osób nie tylko związanych ze świadczeniem usług fotograficznych. Drukarka zadebiutowała w październiku 2019 roku.

TEST Epson SC-F500 czyli 24 cale nowych sublimacyjnych możliwości - artykuł z Foto-Kuriera 12/19

Od zewnątrz, złącza

EPSON SureColor SC-F500 ma kształt prostopadłościanu o wymiarach 970‎ × 811 × 245 mm (szerokość × głębokość × wysokość). Urządzenie waży 29 kg i ma obudowę wykonaną z jasnoszaro-białego tworzywa sztucznego. Wymiary urządzenia umożliwiają umiejscowienie go na standardowym biurku, ale jeśli będzie taka potrzeba to możemy dokupić do drukarki dedykowany stojak (ok.1600 zł) [1]. Frontowa część urządzenia podzielona jest na 3 części. Po lewej stronie mamy komorę z dostępem do noża tnącego [2], dzięki czemu łatwo możemy go wymienić, bez konieczności wzywania serwisanta.

TEST Epson SC-F500 czyli 24 cale nowych sublimacyjnych możliwości - artykuł z Foto-Kuriera 12/19

Wymiana jest prosta i szybka. Nóż powinien wystarczyć nam na dwa lata użytkowania (nowy kosztuje ok. 600 zł). Centralna część drukarki skrywa moduł drukujący umożliwiający maksymalną szerokość zadruku tj. 24" (60,96 cm). W dolnej części tego modułu znajduje się, na stałe wbudowana, taca odbiorcza [3] nie wystająca poza obrys urządzenia. Po prawej stronie jest komora [4] z czteroma atramentami (patrz dalej), która umożliwia szybką ich wymianę. Górna część urządzenia składa się z 3 głównych elementów. Po lewej stronie znajduje się uchylny, dotykowy wyświetlacz LCD o przekątnej 4,3" [5].

TEST Epson SC-F500 czyli 24 cale nowych sublimacyjnych możliwości - artykuł z Foto-Kuriera 12/19

TEST Epson SC-F500 czyli 24 cale nowych sublimacyjnych możliwości - artykuł z Foto-Kuriera 12/19

Menu ekranu jest czytelne i intuicyjne w obsłudze [6]. Wśród wielu języków obsługi jest też język polski, co ułatwia komunikację z SC-F500. Co ciekawe ekran reaguje na dotyk nawet wtedy gdy obsługujemy go w rękawiczkach roboczych. Tuż obok ekranu znajduje się odchylana pokrywa skrywająca głowicę [7].

TEST Epson SC-F500 czyli 24 cale nowych sublimacyjnych możliwości - artykuł z Foto-Kuriera 12/19

TEST Epson SC-F500 czyli 24 cale nowych sublimacyjnych możliwości - artykuł z Foto-Kuriera 12/19

Podniesienie tej pokrywy zatrzymuje karetkę głowicy. Tylna część drukarki zawiera rolkę podającą papier [8a] [8b].

TEST Epson SC-F500 czyli 24 cale nowych sublimacyjnych możliwości - artykuł z Foto-Kuriera 12/19

 

Możemy założyć rolkę o szerokości od 21 do 61 cm (24 cale) lub wykorzystać rozkładany podajnik arkuszowy przystosowany do mediów o szerokości od A4 do A3 [9]. O ile druk z rolki odbywa się przy zamkniętej pokrywie to druk z arkuszy ma miejsce przy otwartej. 

 

TEST Epson SC-F500 czyli 24 cale nowych sublimacyjnych możliwości - artykuł z Foto-Kuriera 12/19

ciąg dalszy artykułu na następnej stronie...


 
data dodania: 15-01-2020
 
godzina dodania: 12:23
 
odsłon: 2785
powrót na stronę główną »

fotografia

Komentarze

zostaw komentarz

sortuj według daty: rosnąco | malejąco

Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz.
powrót na stronę główną »



Zobacz także:

fotografia
Nikkor Z 85 mm f/1,8 S, nie tylko portretowy - test z Foto-Kuriera 10/19
fotografia
TEST: Epson SureLab D700, czyli drukarka o możliwościach ekonomicznego minilabu - test z Foto-Kuriera 3/15
fotografia
TEST Fujifilm X-T3 - trzecie wcielenie flagowca Fujifilm - test z Foto-Kuriera 5/19
fotografia
TEST: Nikon Z 50, pierwszy bezlusterkowiec Nikona z matrycą APS-C - test z Foto-Kuriera 12/19
fotografia
TEST: Canon EOS RP - niewielki, pełnoklatkowy bezlusterkowiec - test z Foto-Kuriera 5/19
fotografia
TEST: Panasonic FZ1000 II kompaktowy superzoom z 1-calową matrycą - test z Foto-Kuriera 6/19
fotografia
TEST: Uniwersalny zoom ze stabilizacją - Tamron 35–150 mm f/2,8–4 DI VC OSD TEST FK 8-9/2019
fotografia
TEST: Mniejszy brat wielkiego brata, czyli Nikon Z 7 - pełny test z Foto-Kuriera 10/18
fotografia
TEST Nikon Z 6 - przystępniejszy cenowo bezlusterkowiec Nikona - pełny test z Foto-Kuriera 1-2/19
fotografia
Test EIZO ColorEdge CS2420, zdrowe oczy i wspomnienia bliskie oryginału - pełna wersja artykułu z FK 11/2016
fotografia
Jasny, szerokokątny - TEST Tamron 17–28 mm f/2,8 Di III RXD - pełny artykuł z  Foto-Kuriera 7/2019
fotografia
TEST: Nikkor Z 24–70 mm f/2,8 S i przegląd standardowych zoomów - TEST Foto-Kurier 7/19
fotografia
TEST SONY A7R III czyli szybszy, z 42-milionową matrycą i filmujący w 4K - test Foto-Kurier 11/18
fotografia
Canon EOS 80D - najlepsza europejska lustrzanka - pełny TEST Foto-Kurier 8-9/16
fotografia
TEST: Jeden do wszystkiego Nikkor 18-300 mm f/3,5-5,6G ED VR - pełny test z Foto-Kuriera 11/12
fotografia
TEST Fujifilm Frontier DE100 - nowa odsłona profesjonalnego druku - pełny Test z Foto-Kuriera 7/19
fotografia
TEST: Uniwersalny zoom Nikkor AF-S 28–300 mm f/3,5-5,6G ED VR - pełny test Foto-Kurier 10/10
fotografia
TEST: Sony A7 II „drugie wcielenie pełnej klatki” - test z Foto-Kuriera 3/2015


 

Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024

Polityka plików cookies   |