testowe Epson Surecolor SC-F100 - drukarka sublimacyjna A4
Dla małych firm i start-upów, które chcą rozszerzyć swoją ofertę produktów o sektor materiałów promocyjnych, firma Epson wprowadziła na rynek drukarkę sublimacyjną SureColor SC-F100.
![]()
Epson SureColor SC-F100 to drukarka sublimacyjna w rozmiarach drukarki biurkowej formatu A4, która idealnie sprawdzi się do produkcji artykułów promocyjnych i spersonalizowanych (np. kubki, breloczki do kluczy, etui na telefony, inne drobne przedmioty) przy wykorzystaniu niewielkiej ilości miejsca na biurku. Drukarka sprosta potrzebom producentów tekstyliów, którzy chcą oferować produkty robione na zamówienie (np. czapki, fartuchy, smycze i małe poduszki).
![]()
Model SC-F100 zapewnia małym firmom szybki czas realizacji produkcji i niski całkowity koszt posiadania (TCO). Dodatkowo podczas obsługi nie wymaga specjalistycznej wiedzy na temat konfiguracji, działania ani konserwacji. Pojemniki na atrament o pojemności 140 ml to tańsza alternatywa dla kartridży.
![]()
SC-F100 stanowi część kompletnego, niezawodnego i kompleksowego rozwiązania do druku firmy Epson, obejmującego atramenty, sterownik i papier, które zaprojektowano z myślą o doskonałej współpracy. Dzięki gwarancji na 1 rok lub 6000 arkuszy (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej), możesz spać spokojnie.
![]()
Jak mówi Tomasz Kuciński, Business Account Manager - LFP w Epson: - Po ogromnym sukcesie modelu SC-F500, który wprowadzono na rynek w 2019 roku, SC-F100 stanowi fantastyczne uzupełnienie oferty drukarek sublimacyjnych firmy Epson. Model pozwoli wielu firmom wejść na coraz popularniejszy rynek materiałów promocyjnych. Użytkownicy nie muszą być ekspertami, aby obsługiwać drukarkę - zadania drukowania można przesyłać za pośrednictwem sieci Wi-Fi przy użyciu dedykowanego sterownika firmy Epson. Dzięki nowej platformie Epson Cloud Solution PORT użytkownicy mogą kontrolować koszty zadań drukowania i na bieżąco monitorować wykorzystanie materiałów.
![]()
data dodania: 15-07-2021
godzina dodania: 09:00
odsłon: 1747 powrót na stronę główną »
Komentarze
sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:![]() Wydanie specjalne Foto-Kuriera 2/25 Aparaty - dostępne on-line Wydanie Specjalne Foto-Kuriera 2/25 (numer 43) poświęcone aparatom dostępne jest on-line. Od 23 grudnia powinno być obecne w salonach prasowych, do niektórych zostało już wysłane, ale póki co króluje poprzednie, nadal dostępne w naszym e-kiosku. Można je też zamówić bezpośrednio w redakcji (redakcja pokrywa koszt wysyłki w Polsce - realizacja po 15 stycznia), a także na stronie fotoforma.pl oraz w salonach Fotoforma w Warszawie i Foto-Plus w Krakowie. ![]() Foto-Kurier 12/25 wysłany do prenumeratorów, w salonach prasowych, sklepach fotograficznych i on-line Foto-Kurier 12/25 wysłany do prenumeratorów, w salonach prasowych, sklepach fotograficznych (Fotoforma i Foto-Plus) oraz on-line w naszym e-kiosku. Zachęcamy do przejrzenia i zainspirowania się zdjęciami i pozostałymi tekstami. Polecamy też nowy dział "Kulisy jednej fotografii", w którym spotkają się państwo z historią powstania świątecznego autoportretu Łukasza Pietrzaka. ![]() PARIS PHOTO 2025 - światowe święto fotografii Zgodnie z coroczną już tradycją, rozpoczynamy podsumowanie 28. międzynarodowych targów fotograficznych Paris Photo 2025 od kilku ważnych liczb: 222 wystawców z 33 krajów, w tym 179 galerii i 43 wydawców, ok. 75 000 odwiedzających i milionowe kontrakty, o których liczbie i wartości wiedzą jedynie ci, którzy pieniądze wydali lub je dostali. Marta Darowska i Tadeusz Koniarz od lat relacjonują tę największą imprezę fotograficzną dla Państwa. Tak jest też i tym razem. Spoglądamy na Paris Photo ich oczami. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |
|||||||||