testowe EOS-1D X Mark II – 4K i 16 kl./s w Live ViewDzisiaj, 2 lutego, Canon zaprezentował drugą generację „jedynki” – Canona EOS-1D X Mark II. Wyposażono go w 20-milionową matrycę, oferuje czułość natywną ISO 51 200 (rozszerzona do ISO 409 600) i wykonuje zdjęcia z częstotliwością do 14 kl./s (z AF/AE) i 16 kl./s w trybie Live View. Zapraszamy do zapoznania się z informacją prasową.
Ten najbardziej zaawansowany w ofercie firmy model wyznacza nowy standard w zakresie prędkości fotografowania – 14 klatek na sekundę z AF/AE na każdej klatce i 16 klatek na sekundę trybie Live View. EOS-1D X Mark II świetnie sprawdzi się podczas dokumentowania szybko poruszających się obiektów – zarówno w fotografii sportowej, jak i przyrodniczej.
Najwyższa jakość obrazu i precyzyjny AF
Dzięki zastosowaniu szerokiego zakresu ISO – od 100 do 51200 (z możliwością rozszerzenia do zakresu 50-409600) EOS-1D X Mark II zapewni doskonałe rezultaty w każdej sytuacji – od pracy przy bardzo dobrych warunkach oświetleniowych, aż po działanie praktycznie w ciemności.
Najnowszy model EOS-1D X Mark II oferuje doceniane przez profesjonalistów technologie, takie jak EOS iTR i AF Case, a dodatkowo został wyposażony w tryb AI Servo AF III+, który poprawia czułość śledzenia ruchu w sytuacjach, gdy zmiana kierunku poruszania się obiektu może wystąpić niespodziewanie, np. podczas fotografowania dzikich zwierząt w ich naturalnym środowisku.
Zatrzymać każdą sekundę
Pokonując kolejne ograniczenia w zakresie szybkości fotografowania, EOS-1D X Mark II rejestruje serie zdjęć z prędkością do 14 klatek na sekundę z AF/AE na każdej klatce i zapisem w formacie RAW. Fotografowie, którzy potrzebują jeszcze więcej, mogą wykonać do 16 ujęć na sekundę w trybie Live View i bez AF. Przy zastosowaniu karty CFast 2.0™, lustrzanka pozwoli na zapis dowolnej ilości JPEG’ów i 170 plików RAW w trybie ciągłego fotografowania z wysoką prędkością.
data dodania: 02-02-2016
godzina dodania: 10:05
odsłon: 3735 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Następca Noct-Nikkora
Flagowy Nikon D5
Samsung ViewFinity S9 - test monitora 5K - do pracy i rozrywki - artykuł z Foto-Kuriera 4/24 17 lipca 2023 roku firma Samsung Electronics zapowiedziała rozszerzenie swojej globalnej oferty monitorów ViewFinity o 27-calowy model ViewFinity S9 (S90PC). W Foto-Kurierze 4/23 testowaliśmy z powodzeniem 32-calowy monitor Samsung ViewFinity S8 (S80PB) o rozdzielczości UHD, natomiast w tym wydaniu do redakcji trafił 27-calowy Samsung ViewFinity S9 o większych możliwościach oraz z wyższą rozdzielczością matrycy (5K). Według zapewnień producenta został on zoptymalizowany pod kątem wszystkich narzędzi potrzebnych w obszarach związanych z projektowaniem graficznym i fotografią. Monitor został wyróżniony nagrodą CES Innovation Award. Test Sony FE 24–50 mm f/2,8 G - mały, ostry, standardowy zoom 21 lutego 2024 r. firma Sony zapowiedziała wprowadzenie do oferty zmiennoogniskowego obiektywu standardowego o stałej jasności Sony FE 24-50 mm f/2,8 G. Nowy, kompaktowy model jest przeznaczony do pełnoklatkowych korpusów z mocowaniem typu E z rodziny α. W kwietniu mieliśmy możliwość testowania go w zestawieniu z Sony A7 III i Sony A7CR i jako układ z tymi korpusami opisujemy go w dalszej części. Test Tamrona 70-180 mm f/2,8 Di III VC VXD G2 9 sierpnia 2023 roku Tamron poinformował o zamiarze wprowadzenia na rynek drugiej generacji zmiennoogniskowego obiektywu Tamron 70-180 mm f/2,8 z wbudowaną stabilizacją VC i z mocowaniem Sony E. W kwietniu obiektyw zawitał do naszej redakcji, dzięki czemu mogliśmy przyjrzeć mu się nieco bliżej. Do testu wykorzystywaliśmy aparaty Sony A7 III oraz Sony A7C R. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |