testowe Sony A7R II - pełna klatka, 42,4-milionowa matryca![]() ciąg dalszy...5-kierunkowy system stabilizacji obrazu zoptymalizowany do współpracy z 42,4-megapikselowym przetwornikiem obrazu Nowy, flagowy model jest wyposażony w innowacyjny, 5-kierunkowy system stabilizacji obrazu, który zoptymalizowano do współpracy z matrycą o dużej rozdzielczości. Podobnie jak system wprowadzony w cenionym modelu A7 II ten zaawansowany stabilizator obrazu koryguje podczas zdjęć różne ruchy korpusu: kątowe (pochylenia i odchylenia), typowe dla zdjęć z użyciem teleobiektywu; boczne (wzdłuż osi X i Y), zauważalne zwłaszcza przy znacznych współczynnikach powiększenia; obrotowe (przechylenie), charakterystyczne dla nagrywania filmów. Kompensacja jest na tyle skuteczna, że przy fotografowaniu można wydłużyć czas migawki nawet o 4,5 stopnia [iv].
![]() 5-kierunkowy system stabilizacji obrazu współpracuje dodatkowo z obiektywami Sony A z optycznym stabilizatorem SteadyShot (OSS). Takie połączenie zapewnia maksymalną stabilność i wyrazistość. Co równie ważne, stabilizacja działa nawet przy pracy z obiektywami Sony A z mocowaniem typu A [v], które nie mają własnego systemu stabilizacji. Efekt stabilizacji można zweryfikować za pomocą funkcji podglądu na żywo na ekranie LCD lub w wizjerze OLED. Niezrównane możliwości przy nagrywaniu materiału filmowego 4K Nowy aparat A7R II imponuje możliwościami nagrywania materiału filmowego. Obejmują one zapis obrazu w jakości 4K (QFHD 3840×2160) w trybie Super 35 mm z kadrowaniem lub w trybie pełnoklatkowym.
W trybie Super 35 mm aparat odczytuje dużą ilość pikseli — około 80% więcej niż w obrazie 4K. Piksele te są odczytywane indywidualnie, bez łączenia w grupy, a następnie poddawane interpolacji w celu uzyskania filmu 4K z minimalną morą i postrzępieniem krawędzi obiektów.
![]()
W trybie pełnoklatkowym do generacji obrazu 4K wykorzystywana jest cała szerokość matrycy obrazu, co pozwala na wykorzystanie jej potencjału twórczego. Model A7R II jest pierwszym na świecie aparatem cyfrowym, który umożliwia wewnętrzny zapis obrazu 4K w formacie pełnoklatkowymi.
data dodania: 11-06-2015
godzina dodania: 10:14
odsłon: 5534 powrót na stronę główną »
![]() Komentarze![]() sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:![]() Następca Noct-Nikkora
![]() Sony wprowadza kolejne modyfikacje swoich aparatów - Sony A 7R II, RX 100 IV i RX10 II
![]() Test Panasonica LUMIX 24-60 mm f/2,8 - jasnego zoomu dla wymagających 13 maja 2025 r. Panasonic zaprezentował nowy obiektyw Panasonic Lumix S 24-60 mm f/2,8 z mocowaniem L-Mount. Ten standardowy zoom ma dużą, stałą jasność w całym zakresie ogniskowych, a jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury. Obiektyw Testujemy z aparatem Panasonic Lumix S1II. ![]() Test LK Samyang Schneider-Kreuznach FE 14-24 mm f/2,8 - jasno, tanio i szeroko LK Samyang Schneider-Kreuznach FE 14-24 mm f/2,8 zadebiutował 22 kwietnia 2025 r. Waży zaledwie 445 g i jest znacznie lżejszy niż jakikolwiek inny pełnoklatkowy szerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy na rynku. Połączenie elastyczności Samyanga i wysokiej jakości konstrukcji optycznych firmy Schneider-Kreuznach sprawia, że naszym oczom ukazał się obiektyw o wysokich parametrach optycznych i w rozsądnej cenie. Testujemy go w połączeniu z Sony A7RV i Sony A7III. ![]() Najlepsze z Najlepszych 2025 - czerwiec 2025 r. - obejrzyj szczęśliwą siódemkę w Foto-Kurierze 8-9/25 Wgraj zdjęcie do serwisu foto-kurier.pl i bądź aktywny, a być może już wkrótce jedno z nich lub cała seria znajdzie się w papierowej wersji Foto-Kuriera - jako jedno z najlepszych wgranych do serwisu w danym miesiącu. Sprawdź kto wygrał w czerwcu i dołącz do wybranych. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |