testowe Canon do filmowania zdalnego: RC-IP100, CR-N300, CR-N500, CR-X500
Firma Canon Europe zaprezentowała nowy system kamer zdalnych, obejmujący trzy nowe kamery PTZ (pan-tilt-zoom) – CR-N500, CR-N300 i CR-X500 – oraz kontroler RC-IP100. Premiera ta jest odpowiedzią na szybko rosnące zapotrzebowanie na mniejsze i zarazem bardziej wydajne metody produkcji treści wideo. W ciągu minionych 12 miesięcy segment wideo rósł wykładniczo. Wolumen transmisji internetowych odnotował 45-procentowy wzrost w okresie od marca do kwietnia ubiegłego roku.
![]() CR-X500
Kamery PTZ CR-N500, CR-N300 do użytku w pomieszczeniach oraz kamera zewnętrzna CR-X500 łączą w sobie zaawansowane technologie obrazowania oraz technologie sieciowe Canon, oferując wysokiej jakości wideo 4K UHD kompatybilne z różnymi protokołami IP, w tym niedawno opracowanym protokołem XC, pozwalającym na łatwą i efektywną produkcję zdalną. Wraz ze kontrolerem sprzętowym RC-IP100 i aplikacją do zdalnego sterowania kamerą nowy protokół XC umożliwia kompatybilnym produktom wideo Canon pracę w systemie produkcji zdalnej. W efekcie twórcy treści na wszystkich poziomach zaawansowania są w stanie dostosować ten system do swych potrzeb. Canon niebawem udostępni nowe oprogramowanie sprzętowe, które zapewni zgodność kamer z serii Cinema EOS z nowym systemem produkcji zdalnej. W ten sposób kształtuje się elastyczna, kompleksowa oferta, która spełnia różnorodne wymagania rynku produkcji zdalnej.
![]() CR-N500
Szeroka kompatybilność IP Nowe kamery PTZ zaprojektowano w taki sposób, łatwo wpasowywać się w istniejące schematy pracy – oferują szereg popularnych opcji łączności. Zarówno CR-N500, jak i CR-N300 gwarantują ogromną elastyczność i wspierają szeroką gamę zastosowań dzięki Power over Ethernet (PoE+), HDMI, 3G-SDI. CR-N300 posiada dodatkowy port USB. Dzięki swojej doskonałej jakości obrazu i integracji z istniejącymi schematami pracy CR-X500 wykorzystuje wysokiej jakości połączenie 12G-SDI, co pozwala uzyskać jakość 4K UHD do 60P za pomocą jednego kabla.
![]() CR-N300
Doskonała jakość obrazu Dzięki wiodącej w branży technologii optycznej Canon każdy z tych modeli zachowuje rozdzielczość optyczną 4K w całym zakresie ogniskowych, pomagając twórcom zmniejszać dystans między obiektem a widzami. CR-N500 i CR-X500 posiadają 15-krotny zoom optyczny, zaś CR-N300 – 20-krotny. Wszystkie kamery dysponują stabilizacją obrazu, gwarantującą płynne, pozbawione drgań obrazy w zakresie od od szerokiego kąta po zbliżenie. Model CR-X500 ma również dodatkowy 30-krotny zaawansowany zoom, dostępny w przypadku nagrywania w rozdzielczości Full HD – doskonały na potrzeby wąskich, przybliżonych ujęć oddalonych obiektów.
data dodania: 09-05-2021
godzina dodania: 09:10
odsłon: 1466 powrót na stronę główną »
Komentarze
sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:![]() Wydanie specjalne Foto-Kuriera 2/25 Aparaty - dostępne on-line Wydanie Specjalne Foto-Kuriera 2/25 (numer 43) poświęcone aparatom dostępne jest on-line. Od 23 grudnia powinno być obecne w salonach prasowych, do niektórych zostało już wysłane, ale póki co króluje poprzednie, nadal dostępne w naszym e-kiosku. Można je też zamówić bezpośrednio w redakcji (redakcja pokrywa koszt wysyłki w Polsce - realizacja po 15 stycznia), a także na stronie fotoforma.pl oraz w salonach Fotoforma w Warszawie i Foto-Plus w Krakowie. ![]() Foto-Kurier 12/25 wysłany do prenumeratorów, w salonach prasowych, sklepach fotograficznych i on-line Foto-Kurier 12/25 wysłany do prenumeratorów, w salonach prasowych, sklepach fotograficznych (Fotoforma i Foto-Plus) oraz on-line w naszym e-kiosku. Zachęcamy do przejrzenia i zainspirowania się zdjęciami i pozostałymi tekstami. Polecamy też nowy dział "Kulisy jednej fotografii", w którym spotkają się państwo z historią powstania świątecznego autoportretu Łukasza Pietrzaka. ![]() PARIS PHOTO 2025 - światowe święto fotografii Zgodnie z coroczną już tradycją, rozpoczynamy podsumowanie 28. międzynarodowych targów fotograficznych Paris Photo 2025 od kilku ważnych liczb: 222 wystawców z 33 krajów, w tym 179 galerii i 43 wydawców, ok. 75 000 odwiedzających i milionowe kontrakty, o których liczbie i wartości wiedzą jedynie ci, którzy pieniądze wydali lub je dostali. Marta Darowska i Tadeusz Koniarz od lat relacjonują tę największą imprezę fotograficzną dla Państwa. Tak jest też i tym razem. Spoglądamy na Paris Photo ich oczami. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |
|||||||||