Wydania FK: 182,
publikacje: 9637,
wydarzenia: 2237,
opisy i testy: 2182,
galerie zdjęć: 315448,
użytkownicy: 10096
Trwa wyszukiwanie informacji - proszę czekać ...
Wyniki wyszukiwania dla podświetlonej kategorii
Sony przyspiesza rewitalizację segmentu elektroniki użytkowej i wprowadza nowe, atrakcyjne produkty
Prezes zarządu i dyrektor generalny Sony Corporation Kazuo Hirai przedstawił na targach IFA 2012 szereg nowości: smartfony Xperia, nowy tablet sygnowany Xperia, komputery VAIO, aparat Wi-Fi NEX-5R, urządzenia audio z technologią NFC, nowe aplikacje, nowe obszary współpracy w branży muzycznej, grę „Księga czarów” oraz pionierski, 84-calowy telewizor BRAVIA 4K.
Sony Corporation zaprezentowało szereg zaawansowanych produktów nowej generacji, które przyspieszą rewitalizację segmentu elektroniki użytkowej.
Na konferencji prasowej zorganizowanej przez Sony Europe w ramach berlińskich targów elektroniki IFA wystąpił nowy prezes zarządu i dyrektor generalny Sony Corporation Kazuo Hirai. Poinformował on o wprowadzeniu na rynek szeregu interesujących produktów, które stanowią potwierdzenie strategicznej koncentracji Sony na urządzeniach mobilnych, fotografii cyfrowej i grach.
— Jesteśmy wyjątkową firmą, której przyszło działać w wyjątkowych okolicznościach, zmuszających nas do konfrontowania się z nieubłaganymi realiami i do podejmowania trudnych decyzji biznesowych — powiedział prezes Hirai. — Musimy uczciwie przyjrzeć się sobie samym i dochować wierności wartościom i celom Sony. Moim stanowczym postanowieniem jest realizowanie tych zamierzeń z precyzją, szybkością i skutecznością lasera. Produkty, które dziś państwu zaprezentuję, dowodzą niezmiennego dążenia Sony do oferowania tego, co liczy się dla klientów: większej prostoty, lepszej rozrywki oraz wygody użycia.
Wśród zaprezentowanych w Berlinie nowych produktów znalazły się trzy nowe smartfony Xperia, z których jeden pojawi się w nowym filmie o Jamesie Bondzie „Skyfall”; nowy, odporny na zachlapania tablet; nowy, hybrydowy komputer slate PC/laptop VAIO; nowy aparat NEX z wbudowaną siecią Wi-Fi umożliwiającą dodawanie nowych funkcji po zakupie; oraz ulepszone słuchawki i urządzenia audio z technologią NFC.
Sony przedstawiło również niezwykły, 84-calowy telewizor BRAVIA 4K, oparty na doświadczeniu Sony w produkcji profesjonalnego sprzętu 4K, takiego jak uznana kamera studyjna CineAlta F65 czy kinowe systemy projekcyjne 4K.
Prezes Hirai zadeklarował, że każdy produkt będzie odzwierciedleniem koncepcji „Jedno Sony” („One Sony”). Zgodnie z tą koncepcją, Sony będzie dostarczać zaawansowane technicznie produkty i doskonałe wrażenia dzięki ściślejszej integracji wszystkich segmentów działalności firmy, od elektroniki przez gry, filmy po muzykę.
— Jako „Jedno Sony” jesteśmy połączeni jedną wizją — powiedział prezes Sony. — Mógłbym ją opisać japońskim słowem Kando, oznaczającym wywoływanie emocjonalnego poruszenia. Sony sprawi, że na twarzach milionów ludzi z całego świata pojawi się uśmiech.
Foto-Kurier 11/25 jest
już w drukarni, a wkrótce będzie również on-line - w naszym e-kiosku. Tym razem okładkę ozdobiło zdjęcie autorstwa Leszka Wygachiewicza, które prezentujemy w dziale Najlepsze z Najlepszych w środku wydania. Powstało z 2032 zdjęć składowych i przedstawia głowę szerszenią. W środku też testy, opisy Canona R6 Mark III i Nikona ZR oraz testy Canona 85 mm f/1,4L VCM, Panasonica Lumix S1RII, Tamrona 16-30 mm f/2,8 oraz Sony FE 100 mm f/2,8 GM.
Jak zwykle
będzie
co
poczytać i czym się
zainspirować. Tymczasem zapraszamy do lektury Foto-Kuriera 10/25,
który jeszcze przez tydzień będzie królował w salonach prasowych.
6 listopada 2025 r. Canon zaprezentował dwa nowe produkty: aparat Canon
EOS R6 Mark III oraz innowacyjny stałoogniskowy obiektyw Canon RF 45 mm f/1,2 STM; oba stworzono z myślą o twórcach, którzy chcą wynieść swoją kreatywność na wyższy poziom. Na kilka dni przed premierą mieliśmy możliwość zapoznania się z nowościami, dzięki czemu prezentujemy najważniejsze cechy Canona EOS R6 M III, a na najnowszym obiektywie skoncentrujemy się przy najbliższej okazji.
19 listopada 2025 r. w galerii handlowej Złote Tarasy w Warszawie nastąpi oficjalne otwarcie pierwszego w Polsce flagowego salonu marki Nikon. Będzie przestrzenią spotkań, inspiracji i doświadczeń, stworzoną z myślą o wszystkich pasjonatach fotografii i ...
Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024