Wydania FK: 169,
publikacje: 9012,
wydarzenia: 2235,
opisy i testy: 2073,
galerie zdjęć: 287193,
użytkownicy: 9694
Trwa wyszukiwanie informacji - proszę czekać ...
Wyniki wyszukiwania dla podświetlonej kategorii
NEC i Sharp łączą siły
25 marca 2020 roku w Tokio NEC Corporation and Sharp Corporation
porozumiały się celem stworzenia spółki joint venture powstałej z
połączenia firm NEC Display Solutions, Ltd. (dalej NDS), spółki zależnej
od NEC z firmą Sharp.
NDS i Sharp to dwie wiodące na rynku marki w zakresie produkcji i rozwoju rozwiązań wizualnych. Wspólne przedsięwzięcie Sharp-NEC umożliwi obu firmom wykorzystanie swoich mocnych stron i zajęcie się potrzebami wizualizacji jakie mają ich globalni klienci.
NDS jest powszechnie uznawany za wiodącego światowego dostawcę technologii wizualnej i rozwiązań digital signage dla różnych rynków. Dzięki kompleksowemu, zorientowanemu na rozwiązania portfolio i bardzo dobrej reputacji jako NDS, ten dostawca wysokiej jakości wyświetlaczy, ma zarówno silną pozycję na całym świecie jak i dużą liczbę klientów na nim.
Podobnie jak NDS, Sharp jest światowym producentem innowacyjnych produktów biznesowych, w tym profesjonalnych i komercyjnych wyświetlaczy oraz zaawansowanych technologii, występujących np. w monitorach nowej generacji 8K-Ultra High Definition.
„NEC ma jeden z najszerszych portfeli rozwiązań wizualnych w branży i jest uznawany za zaufanego doradcę i dostawcę kompleksowych rozwiązań ”- powiedział Hisatsugu Nakatani, prezes NEC Display Solutions Ltd.
„Połączenie międzynarodowych mocnych stron Sharpa i NDS wzajemnie się uzupełnia”, powiedział Fujikazu Nakayama, starszy dyrektor zarządzający, Sharp Corporation i prezes BU, który dodał również:
„Oczekujemy, że ta umowa przyniesie szeroki zakres synergii i ekspansji biznesowej w nowych kategoriach, w tym w ekosystemie 8K + 5G. Sharp uważa, że rozwój NDS i współpraca z NEC przyczyni się do rozwoju ich firmy poprzez wzrost działań typu BtoB i zwiększenie sprzedaży. ”
Zgodnie z warunkami transakcji NEC przeniesie 66% udziałów w NDS na Sharpa i zachowa 34% udziałów w tej firmie. Spółka będzie nadal dostarczać produkty pod marką NEC.
Fujifilm to koncern mający w swojej ofercie m.in. produkty z zakresu medycyny, poligrafii jak i fotografii. Te ostatnie są oczywiście dla nas najważniejsze, ale i te z dziedzin medycyny, jak chociażby cyfrowe aparaty rentgenowskie, czy też wszelkiego rodzaju urządzenia drukujące nie mogą być dla fotografa profesjonalnego, a nawet entuzjasty fotograficznego obojętne. Coraz częściej mamy do czynienia z wydrukami cyfrowymi, ale w dalszym ciągu te tradycyjne, bazujące na materiałach światłoczułych, są nadal niezwykle ważne w portfolio sprzedażowym firmy Fujifilm.
Bazując na danych publikowanych w raportach CIPA (Camera
& Imaging Product Association, patrz wykres), ogłoszonych 1 kwietnia
2024 roku, można powiedzieć, że na świecie w 2023 r. sprzedano ok.
7,72 mln aparatów cyfrowych, z czego aż 5,99 miliona stanowiły aparaty
z wymienną optyką (bezlusterkowce i lustrzanki), ale co ważniejsze,
rozpatrując japoński rok finansowy (od marca do marca) jest realna
szansa na dwucyfrowy wzrost sprzedaży.
23 kwietnia 2024 r. SIGMA Corporation poinformowała, w tym samym dniu co Tamron, o poszerzeniu oferty obiektywów do aparatów bezlusterkowych, o obiektywy z mocowanie Canon RF. Pierwszym, dostępnym z tym mocowaniem, będzie SIGMA 18-50 mm f/2,8 DC DN | Contemporary. Sigma prezentuje również nazwy pięciu kolejnych obiektywów z tym mocowaniem.
Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024