testowe Panasonic Lumix G9 II - test nowego flagowca systemu Mikro 4/3![]() ciąg dalszy...
![]()
Ekran LCD
![]() Ciekawsze funkcje
Aparat ma nową, w stosunku do G9, 25,2 milionowa (4:3, 5776 × 4336), o większej rozdzielczości, matrycę Live MOS 4/3 o powierzchni (17,3 × 13 mm) i wydajniejszy procesor obrazowy o wyjątkowych parametrach fotograficznych. Wielkość maksymalnego wydruku dla 300 dpi wynosi 36,7 × 48,9 cm. Nowy przetwornik zapewnia wysoką rozdzielczość i szybką reakcję (13+ stopni V-Log/V-Gamut, Dynamic Range Boost). Ekwiwalent czułości możemy dobierać w zakresie ISO 100 – ISO 25 600 oraz rozszerzyć do ISO 50. Tu też mamy drobną zmianę na rzecz rozszerzenia tego zakresu w dół.
![]()
![]()
![]() System AF
W aparacie zastosowano, i to poza matryca jest najważniejsza zmiana, po raz pierwszy w serii Lumix G, technologię PDAF – ustawiania ostrości. Teraz dzięki trybowi szybkich zdjęć seryjnych oraz nowej technologii autofocusu, która łączy technologię rozpoznawania z PDAF (systemem detekcji fazy), G9II charakteryzuje się znacznie zwiększoną mocą obliczeniową i szybkością działania. System AF rozpoznaje teraz oprócz twarzy również samochody, motocykle i oczy zwierząt, co zwiększa precyzję z jaką rozróżniane są obiekty. To naprawdę duża zmiana w stosunku do G9. Szkoda jedynie, że nie przetłumaczono nazw tych grup na język polski, ale być może nastąpi to przy tzw. aktualizacji oprogramowania wewnętrznego. w aparacie LUMIX G9 II zrezygnowano z trybów 4K Photo i 6K Photo obecnych w G9.
data dodania: 27-01-2025
godzina dodania: 14:00
odsłon: 6609
powrót na stronę główną »
![]() Komentarze![]() sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:![]() Laowa 10 mm f/2,8 Zero-D FF - zerowa dystorsja z autofocusem do Sony FE i Nikona Z - dostępność i cena
![]() Test Canona RF 24-105 mm f/2,8 L IS USM Z - pierwszy obiektyw z pierścieniem płynnej regulacji przysłony
![]() TEST Sony A7R V - dążenie do doskonałości, czyli w znanym ciele nowy duch - artykuł z Foto-Kuriera 11/22
![]() Tamron 20-40 mm f/2,8 Di III VC VXD - szerokokątny, a prawie jak standard - test z Foto-Kuriera 10/23
![]() Test Epsona L8050 - wysokonakładowa drukarka fotograficzna i niska cena wydruku - test z Foto-Kuriera 10/23
![]() Canon EOS R8 - najlżejszy pełnoklatkowy aparat systemu EOS R, czyli więcej niż RP i prawie jak R6 Mark II
![]() Test Epsona SureLab SL-D500 - kompaktowa, lekka, cicha i wydajna drukarka - artykuł z Foto-Kuriera 5/2023
![]() Samyang AF 24 mm f/2,8 FE - budżetowy, kompaktowy, jasny, szeroki kąt z mocowaniem Sony - test z Foto-Kuriera 3/23
![]() Canon RF 85 mm f/1,4L VCM w porównywarce Zaprezentowany 9 września 2025 r. Canon RF 85 mm f/1,4L VCM, który poszerza linię hybrydowych stałoogniskowych obiektywów RF, jest w naszej porównywarce. Zobacz dane techniczne obiektywu. ![]() Olympus M.ZUIKO 50-200 mm f/2,8 IS PRO Zaprezentowany 10 września 2025 r. M.ZUIKO DIGITAL ED 50-200 mm f/2,8 IS PRO - zaprojektowany w pełnej zgodności ze standardem Mikro Cztery Trzecie - jest w naszej porównywarce. Zapoznaj się z informacją prasową oraz danymi technicznymi obiektywu. ![]() Poznaj tematy Ligi Foto-Kuriera 2025 - pula nagród przekracza 21 tys. złotych - dołącz w dowolnym momencie Dołącz do konkursu na dowolnym jego etapie. LIGA Foto-Kuriera 2025 ma 9 -etapów. Zdjęcia jpg (RGB) mieszczące się w kwadracie 1200 x 1200 (mniejsze niż 2 MB) pikseli można wgrywać do serwisu zgdonie z terminarzem podanym dalej. Zapoznaj się z regulaminem konkursu i pulą nagród comiesięcznych i finałowych. Wartość nagród wynosi ok. 20 tys. zł. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |