testowe TEST EPSON SC-P700 - mniejszy, precyzyjniejszy oraz ładniejszy i bardziej funkcjonalny od poprzednika, test FK 3/21ciąg dalszy...
Modyfikacje i nowe technologie
Atramenty Epson UltraChrome HD z Epsona SC-P600 zostały zastąpione w Epsonie SC-P700 przez nową rodzinę pod nazwą EPSON UltraChrome PRO10. Pojemność każdego z 10-ciu pojemników [B] (SC-P600 miał ich 9) jest nieco mniejsza niż u poprzednika i wynosi 25 ml.
Nowy zestaw atramentów umożliwia uzyskanie wydruków o niezwykle szerokiej gamie kolorów, a wyższa niż w P600 gęstość optyczna czarnego koloru (2,9 vs. 2,86 D Max), daje nam możliwość uzyskania głębokich czerni oraz płynnych przejść tonalnych.
W uzyskaniu tak intensywnej czerni pomaga nam tryb Carbon Black [3] i technologia Black Enhance Overcoat [4] – przypomnijmy jedynie, że atrament UltraChrome PRO10 nie wnika głęboko w podłoże, dzięki czemu jego struktura na powierzchni jest bardziej uporządkowana, co stwarza wrażenie m.in. większego wysycenia czerni i pozostałych barw.
EPSON SC-P700 korzysta z 10 atramentów. Tusz czarny występuje podobnie jak w P-600 jako matowy (MK) lub do powierzchni błyszczących (PK). Tak jak w P600, matowy pigment czarny pozbawiony jest otoczki żywicznej, dzięki czemu może głębiej wnikać w podłoże matowych papierów, zapewniając im większą głębię kolorystyczną i bardziej wysycony czarny kolor.
Co istotne wymiana pampersa jest dziecinnie prosta i nie wymaga wizyty w serwisie. Do tych wszystkich zmian mających na celu poprawę jakości wydruku niezbędna była nowa głowica piezoelektryczna o nowych właściwościach i producent stworzył ją oznaczając ją jako F10.
Nadal jednak nie możemy, ze względów technologicznych, drukować przy braku któregokolwiek z tuszy. Tzn. gdy zabraknie tuszu np. żółtego, to pisma w czerni i bieli nie wydrukujemy. Trzeba albo skorzystać z innej drukarki, albo najzwyczajniej wymienić żółty tusz na nowy.
data dodania: 07-04-2021
godzina dodania: 09:46
odsłon: 15210
powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Tamron 20-40 mm f/2,8 Di III VC VXD - szerokokątny, a prawie jak standard - test z Foto-Kuriera 10/23
Test Epsona L8050 - wysokonakładowa drukarka fotograficzna i niska cena wydruku - test z Foto-Kuriera 10/23
Canon EOS R8 - najlżejszy pełnoklatkowy aparat systemu EOS R, czyli więcej niż RP i prawie jak R6 Mark II
Test Epsona SureLab SL-D500 - kompaktowa, lekka, cicha i wydajna drukarka - artykuł z Foto-Kuriera 5/2023
Samyang AF 24 mm f/2,8 FE - budżetowy, kompaktowy, jasny, szeroki kąt z mocowaniem Sony - test z Foto-Kuriera 3/23
Panasonic LUMIX S5 II X, wzmocniony i pełnoklatkowy, jeszcze lepiej filmujący brat S5 II, Foto-Kurier na weekend
Test Samsunga ViewFinity S8 - 32" dla kreatywnych i wymagających, w dobrej cenie - test z Foto-Kuriera 4/23
Test drukarki Canon SELPHY CP1500 - do szybkich wydruków fotograficznych, artykuł z Foto-Kuriera 1-2/23
Street, portret, reportaż i dzikie zwierzęta, uniwersalny Nikkor Z 24–70 mm f/4 S, test z Foto-Kuriera 5/21
Tamron 11–20 mm f/2,8 Di III-A RXD,105 stopni w jasnym obiektywie do Sony, test z Foto-Kuriera 6-7/21
Czwarty etap Ligi Foto-Kuriera 2024 pt. "Brzeg" - zgłoszenia tylko do 6 maja Montaż powstał ze zdjęć następujących osób: Andrzej Bocheński, Kamil Górawski, Mariusz Kulesza, Piotr Dras, Robert Sic i Sylwia Tylkowska. Autorzy zdjęć wykorzystanych w montażu, wysłali już swoje prace. Zainspiruj się nimi i w dowolnym momencie dołącz do zabawy. Do wygrania ponad 16 tys. złotych. Zgłoszenia tylko do 6 maja 2024 r. LIGA Foto-Kuriera 2024 - poznaj tematy - do wygrania nagrody za ponad 16 tys. zł Dołącz do konkursu na dowolnym jego etapie. LIGA Foto-Kuriera 2024 ma 9 -etapów. Zdjęcia jpg (RGB) mieszczące się w kwadracie 1200 x 1200 (mniejsze niż 2 MB) pikseli można wgrywać do serwisu zgdonie z terminarzem podanym dalej. Zapoznaj się z regulaminem konkursu i pulą nagród comiesięcznych i finałowych. Wartość nagród przekracza 16 tysięcy zł. Test Canona - RF 14–35 mm f/4 L IS USM 29 czerwca 2021 r. to dzień premiery obiektywu Canon RF 14-35 mm f/4L IS USM. Ten pełnoklatkowy zoom jest uzupełnieniem dwóch lekkich, kompaktowych obiektywów tej marki o świetle f/4, które łącznie umożliwiają entuzjastom i profesjonalnym fotografom korzystanie z wszechstronnego zakresu ogniskowych 14-200 mm. W marcu obiektyw trafił do naszej redakcji, dzięki czemu... Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |