testowe Mały, ergonomiczny korpus filmujący w 4K Olympus OM-D E-M10 III - pełny TEST Foto-Kurier 4/18
ciąg dalszy...
![]()
![]()
Za odwzorowanie barwne przyznajemy 5 punktów. Pomiary przy świetle żarowym i błyskowym wykonaliśmy z wyłączoną oraz z włączoną (w tryb Standard i Mocny) redukcją szumów.
![]()
![]()
Olympus OM-D E-M10 III ma dwa rodzaje odszumiania: wysokich czułości i długich czasów naświetlania. W menu aparatu nie jest to jednak jasno przedstawione (nawet w języku angielskim). Redukcja wysokich czułości nazywa się „Filtr szumu” a długich czasów naświetlania „Red. szumu” co nie jest intuicyjne. Testowany Olympus ma 3 poziomy odszumiania przy wysokich czułościach: Słabo, Standard, Mocno [11].
![]()
Podczas testu laboratoryjnego szum przy wyłączonej redukcji był bardzo mało widoczny nawet przy ISO 1600/3200. Po włączeniu redukcji było jeszcze lepiej.
![]()
Pobierz pliki przy różnej artości ISO: [ISO 100]
W praktyce przy włączonej redukcji Standard (taka jest ustawiona po włączeniu ustawień fabrycznych aparatu) zaszumienie obrazu jest niskie do ISO 1600 włącznie, ale szczegóły zaczynają powoli zanikać przy ISO 800. Od ISO 6400 szczegóły zaczynają być zdecydowanie mniej widoczne, odwrotnie niż szum.
![]() Dynamika Olympusa OM-D E-M10 III jest na bardzo dobrym poziomie i wynosi aż 7 EV.
Rozpiętość dynamiki Olympusa OM-D E-M10 III jest na dobrym dobrym poziomie i wynosi aż 7 EV. Oznacza to, że w kontrastowym scenach zarejestrujemy liczne szczegóły zarówno w światłach jak i w cieniach.
data dodania: 25-04-2018
godzina dodania: 12:40
odsłon: 15959
powrót na stronę główną »
Komentarze
sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:
Laowa 10 mm f/2,8 Zero-D FF - zerowa dystorsja z autofocusem do Sony FE i Nikona Z - dostępność i cena
Test Canona RF 24-105 mm f/2,8 L IS USM Z - pierwszy obiektyw z pierścieniem płynnej regulacji przysłony
TEST Sony A7R V - dążenie do doskonałości, czyli w znanym ciele nowy duch - artykuł z Foto-Kuriera 11/22
Tamron 20-40 mm f/2,8 Di III VC VXD - szerokokątny, a prawie jak standard - test z Foto-Kuriera 10/23
Test Epsona L8050 - wysokonakładowa drukarka fotograficzna i niska cena wydruku - test z Foto-Kuriera 10/23
Canon EOS R8 - najlżejszy pełnoklatkowy aparat systemu EOS R, czyli więcej niż RP i prawie jak R6 Mark II
Test Epsona SureLab SL-D500 - kompaktowa, lekka, cicha i wydajna drukarka - artykuł z Foto-Kuriera 5/2023
![]() Wydanie Specjalne Foto-Kuriera Obiektywy 1/25 - w najlepszych salonach prasowych i on-line Wydanie Specjalne Foto-Kuriera 1/25 Obiektywy dostępne jest w najlepszych salonach prasowych i on-line. W środku, oprócz kompendium wiedzy na temat obiektywów, znajduje się aż 111 modeli obiektywów 9 producentów. To jedyna tego typu publikacja na świecie. Przejrzyj ją on-line i ... Zrozum obiektyw i zrób lepsze zdjęcia. ![]() Foto-Kurier 11/25 w najlepszych salonach prasowych i on-line - przed zakupem zajrzyj do e-kiosku Foto-Kurier 11/2025 w najlepszych salonach prasowych oraz w e-kiosku. Okładkę ozdobiło zdjęcie wykonane przez Leszka Wygachiewicza, składające się z 2032 zdjęć. A w środku znalazły się testy i opisy najnowszych obiektywów i aparatów oraz inspirujące zdjęcia, a także... ![]() Test Tamrona 28-300 mm f/4-7,1 Di III VC VXD - ostro, blisko, stabilnie, test z Foto-Kuriera 10/24 Tamron 28–300 mm f/4–7,1 Di III VC VXD to wszechstronny obiektyw zmiennoogniskowy o krotności 10,7×, do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E, który zadebiutował 1 sierpnia 2024 r. Ma kompaktową konstrukcję o długości zaledwie 126 mm i wadze 610 g oraz wbudowaną stabilizację optyczną VC. Test obiektywu przed wami. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |
|||||||||