testowe Fotografia mobilna
Marki czerpią inspirację z aktualnych trendów wizualnych dla swoich celów komunikacyjnych: zdjęcia muszą pokazywać chwile z życia, być spontaniczne i dynamiczne. Jak najlepiej sprostać tym wymogom? Szczególnie, że ich wartość rynkowa w ostatnim czasie staje się coraz bardziej zaskakująca. Okazuje się, że wakacyjny wyjazd to idealny moment na fotografowanie. We współpracy z największym bankiem zdjęć stockowych prezentujemy cztery kategorie wakacyjnych trendów w fotografii mobilnej. Każdego dnia, dzielimy się w mediach społecznościowych około 550 milionami zdjęć, a ta liczba rośnie, kiedy przychodzą słoneczne dni i święta. Do tego zjawiska dostosowują się także firmy, które, aby uwieść i zachęcić nowych klientów w sieci, czerpią inspirację ze swoich ikonograficznych kodów w komunikacji wizualnej, co jest szczególnie widoczne właśnie w internecie i mediach społecznościowych.
więcej Foto-Kurier 8-9/2015 str. 58
![]() Zobacz także:Zobacz także:![]() Laowa 10 mm f/2,8 Zero-D FF - zerowa dystorsja z autofocusem do Sony FE i Nikona Z - dostępność i cena
![]() Test Canona RF 24-105 mm f/2,8 L IS USM Z - pierwszy obiektyw z pierścieniem płynnej regulacji przysłony
Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |