W tej edycji „Wywiadu Miesiąca” publikujemy rozmowę z Piotrem Jęczeniem, użytkownikiem naszej galerii internetowej
www.foto-kurier.pl, którego prace postanowiliśmy...
27 sierpnia 2009 firma Sony zapowiedziała wprowadzenie na rynek m.in. nowych lustrzanek a500 i a550, tworzących nową półkę aparatów dla średnio zaawansowanych fotografujących....
EOS 7D to najnowsza zaawansowana lustrzanka Canona przeznaczona dla zawodowców i zaawansowanych fotoamatorów. Kompaktowe wymiary, dobre parametry i zaczerpnięte z profesjonalnej...
Niech nikogo nie mylą cukierkowe kolory tego niewielkiego korpusu. Filmy HD, 11-polowy system AF, ISO 12 800, i prawie 5 klatek na sekundę w trybie seryjnym sprawiają, że Pentax...
Ludzi (w tym fotografów) od dawna fascynowała ptasia umiejętność latania. Te duże, poruszające się w powietrzu stosunkowo wolno, są łatwym celem dla fotografa dysponującego...
Canon EF 1635 mm to obiektyw niezwykle uniwersalny. Profesjonalny, szybki zoom dla fotoreportera z lustrzanką formatu APS-C czy APS-H, to jednocześnie najszerszy w ofercie...
A teraz w naszym cyklu nadszedł czas na omówienie ważnych funkcji wspomagających pracę obiektywów. Obecnie są one dostępne w niemal każdej lustrzance profesjonalnej czy...
Prawidłowa kompozycja bardzo często ma decydujący wpływ na to, czy zdjęcie można uznać za udane, czy nie. Znajomość kilku podstawowych zasad podziału i komponowania...
Często zdarza się, że podczas fotografowania w dość dużym słońcu kolory na zdjęciu bledną. W rzeczywistości widzieliśmy błękitne niebo, pomarańczowe dachy budynków...
Często zdarza się, że podczas fotografowania w dość dużym słońcu kolory na zdjęciu bledną. W rzeczywistości widzieliśmy błękitne niebo, pomarańczowe dachy budynków...
Nokia N86 to następca popularnego modelu N96. Jest to pierwszy w ofercie Nokii telefon wyposażony w aparat o rozdzielczości 8 mln pikseli. Norweski producent dołączył więc...
Nowy model charakteryzuje wysoka jakość obrazu i ciekawe możliwości: nawet 26 h filmu Full HD zapisanego w 64 GB pamięci wewnętrznej, zoom optyczny 12× oraz 5.1-kanałowy dźwięk....
W dniach 4-9 września w Berlinie odbyły się coroczne targi konsumenckiej elektroniki użytkowej IFA 2009. Pomimo kryzysu cieszyły się one sporym zainteresowaniem...
Podczas targów IFA 2009 w Berlinie udało nam się porozmawiać z Seung Soo Parkiem, odpowiedzialnym za strategię marketingową wiceprezydentem firmy Samsung Digital Imaging Co. Ltd...
Rosnąca konkurencja na rynku usług fotograficznych, zmiana generacji aparatów, a także malejąca lojalność klientów, wymuszają poszukiwanie nowych sposobów budowania...
Młody, spostrzegawczy fotograf o wprawnym oku. Czym jest dla niego fotografia? Jak sam mówi – „połączeniem poważnych, zabawnych, a czasem banalnych tematów z idealną...
Z pozoru banalny, „pocztówkowy” temat okazał się dla Was sporym wyzwaniem. Po raz kolejny potwierdziła się zasada, że im prostszy jest temat, tym trudniej pokazać...
Rosnąca konkurencja na rynku usług fotograficznych, zmiana generacji aparatów, a także malejąca lojalność klientów, wymuszają poszukiwanie nowych sposobów budowania zadowolenia oraz satysfakcji nabywcy.
Takim sposobem może być zarządzanie laboratorium fotograficznym na koncepcji tworzenia wartości dla klienta. Koncepcja ta wyrasta z teorii mówiącej o tym, że wysoki poziom zadowolenia klienta z oferty i obsługi w zakładzie usług fotograficznych skłania go do wiązania się z taką placówką. Taki klient, zadowolony z jakości, nieco mniejszą uwagę przywiązuje do ceny. Nie dotyczy to tych klientów, którzy w swoich decyzjach kierują się wyłącznie najniższą ceną. Poszukują oni z reguły produktów i usług i nie zwracają uwagi na inne elementy obsługi. Według Ph. Kotlera, może to być grupa około 20% nabywców. Dla pozostałej części, około 80%, cena jest tylko jednym z elementów w procesie podejmowania decyzji. Zakład usług fotograficznych może świadomie wybrać sposób konkurowania na zasadzie niska cena, a może działać według komunikatu najwyższa wartość oraz pierwszorzędna obsługa klienta. Długofalowo bardziej skuteczna jest strategia nastawiona na tworzenie wartości dla klienta.
Akcentowanie niskich cen usług i produktów spycha wartość na drugi plan.
więcej Foto-Kurier 10/2009 str. 78
opublikowano: 2009.10.07 14:47:55
licznik odwiedzin: 19
Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024